Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

speedy weedy

Speedyweedy Gaat Weer Aan De Master Kush

Recommended Posts

Die gele dingetjes in de toppen zijn toch geen banaantjes he?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wees gerust wietefrats ik groei geen bananen in deze tent ;)

 

Zijn Nieuwe bloei sprietjes ,zullen nog wel bijkleuren de komende 2 weken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paars groene chaos in je tentje haha, zie Door de toppen de bomen niet meer :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloeidag 52 gister overgegaan naar enkel water :)

 

De 7 weken kush is er tussen uit blijkbaar zater er nog 3 van tussen al de purple :D

Moet wel zeggen hou je hart maar alvast vast want deze purple ziet eruit als zaad balletjes :) beetje schrikken elke keer

Zijn voor de duidelijkheid voorlopig nog geen enkel zaadje gevonden enkel verse knopjes :)

 

De zusjes heten u welkom

gallery_38549_17758_1124094.jpg

 

Grond niveau open en vrij :)

gallery_38549_17758_299748.jpg

 

Het zich vanonder het rokje

gallery_38549_17758_74003.jpg

 

topje close

gallery_38549_17758_1036313.jpg

gallery_38549_17758_623273.jpg

 

Zusjes zaaad naast elkaar

gallery_38549_17758_1736942.jpg

 

Zusjes closeup (lekker voor de zenuwen)

gallery_38549_17758_601037.jpg

gallery_38549_17758_1060481.jpg

 

Blik achterin de hoek

gallery_38549_17758_505100.jpg

 

Bonkje purple

gallery_38549_17758_820372.jpg

 

gallery_38549_17758_1316557.jpg

 

 

gallery_38549_17758_5920.jpg

 

Afwachten nu wat ze de komende dagen gaan doen ,hier en daar zitten ze al op hun einde dus hopen dat ze de waterspoeling lekker vinden :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zie je niet goed maar zo te zien zitten die toppen vol met zaad. Op de pic zie je ze er bijna uitvallen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zie je niet goed maar zo te zien zitten die toppen vol met zaad. Op de pic zie je ze er bijna uitvallen.

 

O dat zie je indd goed gisteravond de planten ingedoken en ze zitten indd voll met zaad gister dus ook meteen omgelegd :cry

 

Volgende zomer gaat er bij mij dus een inlaat filter voor elke ingang :angry:

 

Tent is meteen volledig schoongemaakt en ontsmet ,medium is nu ingewaterd met 8 liter water en enzym's

Hopelijk gaat de laatste purple een stuk beter uitpakken in het tentje

 

Ach ja de zomer dus voor niks aan het voeden geweest :evil: :evil: :evil: :evil: :verryangry: :kill: fk summers indoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat het door pollen van buitenaf komt maar eerder dat de plant ballen/bananen heeft gemaakt,

zoals wietefras al eerder zei

 

geniet ervan en succes met de volgende ronde

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sta open voor elke verklaring maar dat de hele tent in de zaad is gegaan op 11 dagen .....

Lijkt mij wel heel snel

 

Iemand enig idee wat te doen met al dat zaad (verwerking tot ???? verwerken om te kunnen ontkiemen ???

 

Heb van een 20 tal de zaad hulsjes al verwijderd maar geen idee over het vervolg als dat er zou zijn :)

 

1 voordeel wel als het door de planten zelf is gekruisd krijgen we mss een heerlijke purple kush :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bananen zaten er uiteraard niet pas in toen ik ze dacht te zien. Deze foto is bijvoorbeeld van 3 oktober en daar zie je er al flink wat zitten:

gallery_38549_17758_686570.jpg

 

Zaad van herma planten geeft ook weer herma planten (dominante eigenschap). Lijkt me niet verstandig om dat echt te gaan gebruiken. Geheid dat ze dan weer allemaal vol zaad zitten.

 

Toppen met zaad zou je hash van kunnen maken en/of alle zaad eruit peuteren en wat je dan nog aan wiet overhoudt proberen te roken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit wel met een vraag - kan het zijn dat dit nu is gebeurd wegens hout stof wat in de tent is gekomen ??

 

Ben een paar keer aan het hout frezen geweest bij de tent dus ik loop wat angstig rond daarvoor aangezien ik mijn tentje dan toch ergenst anders moet zetten

 

De batch eerste zaadjes ligt nu al 3 dagen in de watten en komen niet uit dus verwacht er zoiezo al weining van :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietplanten worden soms gewoon herma. Daar worden dan allerlei verklaring voor gegeven/bedacht dat je ze niet mag stressen, maar ik heb zelf toch sterk het idee dat als ze herma in de genen hebben dat ze het dan gewoon worden ongeacht of je ze met fluwelen handschoentjes behandeld of niet.

 

Houtstof in je wiet toppen lijkt me geen goed idee. Dus een goed inlaatfilter is wel aan te raden dan ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat houtstof zal het niet veroorzaakt hebben, het zal idd slechte genetica zijn..

 

Stress verergert het herma worden wel, klooien met licht, temperatuur, takken of toppen verwijderen in de bloei enz kan het wel veroorzaken dus.

Inweze zijn alle wietplanten min of meer herma, echter de ene soort/strain is daar veel gevoeliger voor dan andere.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Purple plant(en) zitten in een stress stand, daarom is die ook zo enorm gestrekt.

Overal zit 1 vingerig blad en een heel erg open structuur.

 

Mogelijk door dat je ergens een lichtlek hebt, of je timer niet goed meer werkt.

Het lijkt er sterk op dat ze aan het reveggen zijn (geweest).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reveggen zou ook kunnen, maar zag toevallig vandaag wat foto's van een Neville Haze kweek en die hebben dezelfde structuur. Ook dat eenvingerige blad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sommige pure haze rassen hebben standaart al 20/30% herma"s er tussen zitten,zit gewoon in de genen.

maar ook bevruchte wiet is prima te roken als je het zaad even goed er tusenuit haalt.

succes speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Dan zullen we het op die enkele keer steken dat de timer vast zat en de genetica :)

 

Zullen de genetica zeker weten ,laatste purple zaadje staat nu onder de hps te groeien

 

Zaad gaat er grof uit geshud worden in het netje als alles droog is ,zullen er elk geval al een stuk minder kleintjes tussen zitten :)

 

thx mannen voor de input pics soon van de laatste purple

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey speedy :wave:

Kom pas op het einde binnen waaien maar niet te min...

Jammer van het zaad... want dit was een mooi kweekje. :cry

Ik herinner mij vaag een topic van een paar jaar terug waarin werd uitgelegd hoe stressen de plant kan aanzetten tot zelfbevruchting. (K heb er ook van gehad in mn allereerste kweekje. Niks geen bananen, pure onbevlekte ontvangenis :innocent:. Reden was stress in de laatste weken door zware ph problemen ). Volgens die theorie zou dat vrouwelijjk zaad moeten opleveren. K heb het zaad nooit uitgetest dus t blijft een theorie voor mij.

 

Alternatieven voor dat zaad zijn bv. slaolie van persen of in een vetballetje gieten en aan de vogeltjes voeren (die zijn daar dol op)

 

On the up side... Als je 't zaad eruit schud kan is die wiet best rookbaar. Of hash / BHO van maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het zaad gaf wel een domper maar zolang je het zaad eruit trekt zeker wel rookbaar ( al moet je er wel wat meer van indraaien )

 

Als het door de ph was zullen we het binnen 3 maanden wel zien

Laatste zaadje purple is mooi aan het opbouwen en er zijn al 5 ontkiemde zaadjes boven gekomen uit de toppen

Zal afwachten worden binnen 2,5 maand zullen we het weten

 

Metertje zal weer wekelijks gecalibreerd worden en er komt geen oude voeding meer in mijn grond

De paar weken verlopen pk gaat ook pleite

 

Hier alvast een picje van afgelopen week van de laatste fem purple#1 wnr hier terug zaad uit komt gaat er toch even gesproken worden met de breeder

 

Nieuw topic van deze ronde zal een verse start krijgen daar er geen kush in verwacht word ,e.t.a ergenst deze week bo3 time :kill: :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon al dat zaad van de lente in het plansoen bij het bejaardencentrum gooien, die zitten graag achter bloemen

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi speedy weedy,

Ik heb het begin even vluchtig gelezen maar niet ontdekken waar je plantjes vandaan komen.

Had je stekken? Heb je meer negatieve dingen gehoord over die stekken?

En als je uit zaad werkte, waar kwamen die vandaan? Ruilhandel? Regulier gekocht? Uit eigen kweek?

 

Ik ben er nieuwsgierig naar vanwege je problemen deze kweek en omdat ik dezelfde planten in kweek heb staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey buddy

Deze zaadjes kwamen van online zaad winkel , geen idee meer van welke

Waren fem zaadjes zoals altijd

 

Mijn problemen heb ik terug herleid tot teveel licht stress (nieuwschierige oogjes en een opphol geslagen timer voor 1 a 2 dagen

Buiten dat zou het kunnen dat de ph teveel heeft geschommeld al lijkt het mij sterk dat ze daardoor in de zaad geschoten zijn

 

Het laatste zaadje die ik nu aan het groeien ben van de purple #1 heeft geen zaad momenteel op bloeidag ~40..... dus het zaad is al zeker niet slecht

Ze staan er voorlopig mooi bij al hebben ze wel last van de warmte :)

 

gallery_38549_17758_313788.jpg

gallery_38549_17758_1253607.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ik ben er nieuwsgierig naar vanwege je problemen deze kweek en omdat ik dezelfde planten in kweek heb staan.

 

Dit is geen Master Kush, dacht ik, maar Purple.

 

Zie ik daar nou rechtsboven op de laatste pic een zaadje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...