Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
atmosphere

buiten plant ,nu indoor

Recommended Posts

De kast is slechts 65 cm bij 80 cm , dat is ongeveer 0.5 vierkante meter oppervlakte. Alle toppen krijgen dus het volle licht van de 600 watter ,die op krap 40 cm vanaf de hoogste top hangt .

 

Ik wacht nog met oogsten doordat ik juist nu nog veel extra's zie verschijnen . De harsen worden ook nog bekeken onder een microscoopje ,om zo het beste oogst moment te kunnen bepalen.

 

Wat voor ras dit is ,daar durf ik nog steeds geen uitspraken over te doen ,ze staat nu al ruim 9 weken in de bloei . Ik denk wel dat het meer Sativa in zich heeft . Het is eigenlijk wel zo handig om er een naam aan te kunnen geven omdat de meesten willen weten wat het is als ze het gaan roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een erg mooie plant met lekkere dikke toppen, volgens mij ook wel rendabel om buiten voor te groeien.

Kan het niet zijn dat de plant nu wat langer duurt met afbloeien omdat ze buiten voorgegroeid heeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou best kunnen , maar ik merk het tot nu toe nog niet echt . Het afrijpen gaat zelfs nogal snel nu . Ik kan het helaas ook niet vergelijken met een normale binnenkweek met dit ras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie ze niet, verblind door jaloezie :verrygood

Prachtige toppen hoor! Chapeau!

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet weer ff die digicam lenen ,dan neem ik een close up van een top, als Heel veel haren zijn nu bruin 80 % zo'n beetje , er is echter nog maar weinig hars bruin/geel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nu bezig met het oogsten in fases, eerst de bovenste toppen en dan weer 2 dagen niks knippen (lamp kan omlaag ) . Vervolgens weer een reeks knippen ,weer 2 dagen wachten , enz

 

Heb nu foto's met een normale cam moeten maken , moeten dus worden ontwikkeld eerst .

Hoeveel er af komt weet ik pas als de wiet uit elke oogstfase droog is, maar weinig is het in ieder geval niet voor zo'n klein kweekoppervlak.

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

topmetbolletjes.jpg

 

één van de rijpe buds .

 

 

Met 5 van deze planten kun je niet strafrechtelijk worden vervolgt, terwijl je toch 1250 gram kan oogsten ( of meer) :verrygood

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met 5 van deze planten kun je niet strafrechtelijk worden vervolgt, terwijl je toch 1250 gram kan oogsten ( of meer) :no

Niet als je ze binnen gaat afbloeien :verrygood

 

Ziet er lekker uit :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch kan ik geen wet vinden die onderscheid maakt tussen 5 planten binnen onder een lamp of 5 buiten . Er staat alleen heel algemeen dat er in de praktijk geen vervolging plaatsvind bij 5 planten of minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was wel lastig en veel werk om dat ding in die kast te krijgen . Er waren eerst veel takken die krachtig tegen de zijwand aan drukten , deze moesten allemaal los van de wand worden geplaatst , omdat er anders rot op gaat treden.

 

Het zomerweer hier geeft goede omstandigheden voor de groeiperiode , ze worden stevig en breed , dus heb je een goede basis voor binnen. Er zat trouwens wat spint op toen de plant naar binnen ging ,toch heb ik hier verder geen last van gehad omdat de plant zeer gezond was en zich tegen de spint kon weren.

Hoe de plant dit precies doet zou ik wel eens wille weten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

"god"wat een mooie plant zeg,petje af hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die planten zijn er echt lekker uit kzou wel es willen proeven :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...