Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
atmosphere

buiten plant ,nu indoor

Recommended Posts

topdikkebuik3.jpg

 

let op de vreemde vorm van de top, heeft een hele dikke buik maar is vanboven vrij dun.

 

Na 7 weken bloei : kast3.jpg Ik verwacht dat ie nog t/m de tiende week moet staan.

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

:no

 

MOOIE PLANTEN!!!!!!!!!!!!!!

 

echt mooie dames :D :no B) :specool :specool

 

welke soort is het??? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
damnnnn dat ziet er heeeerlijk uit :D

wat voor soort is het?

Die gast waarvan ik die stek kreeg wist het ras niet , dus ik ook niet . Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze plant is op 1 augustus buiten verduisterd ,en is een week of 3 later pas naar binnen verhuist, toen de hoofdbloei al goed te zien was. Met de groei-periode van een normale binnenkweek erbij opgetelt scheelt dat dus 3.5 week in tijd dat de lamp moet branden.

 

De verhuizing van buiten naar binnen blijkt in ieder geval goed mogelijk . Wel zijn er een paar rupsen mee naar binnen gegaan en wat 'fruit-vliegjes ' maar die geven vooralsnog geen problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker netjes gedaan zeg !! Puuu . Hij moet wel nog ff he ! k vind tog weinig bruine haartjes voor week 7. Mijn plant is nu ook om 30 L pot is tog niet genoeg ! zat bomvol met wortels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan zijn dat ie wat achterstand heeft opgelopen als gevolg van de verhuizing met de daarbij horende 'ingrepen' . De haren beginnen nu wel oranje te worden .

Buiten worden de haren trouwens veel meer bruin van kleur is me opgevallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buiten worden de haren trouwens veel meer bruin van kleur is me opgevallen.

dat komt volgens mij ook door de regen

Share this post


Link to post
Share on other sites
damnnnn dat ziet er heeeerlijk uit  :D

wat voor soort is het?

 

Ik denk dat het White Widows is :no

 

 

Potkweker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WPW

ik denk ook dat het toch de kant van white widow is of misschien een kruising daarvan maar denk eerder gewoon WW

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat er veel indica in zit . Bij iemand in de tuin zijn de planten van dit ras 2 meter hoog ,en niet echt compact . De struik hier op de foto is een paar keer getopt en heeft buiten voorgegroeit ,dit maakt de plant compacter. Ook zijn er veel takken m.b.v. spoeldraad naar elkaar toegetrokken om hem in de kast te kunnen krijgen. En ik heb heel veel grote bladeren verwijderd . Dit was echt noodzakelijk anders kon er geen lucht meer doorheen .

 

Dus de plant ziet er heel anders uit nu , waardoor het ras er echt niet meer aan af te zien is .

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

kast4.jpg

 

weer een stukje verder . Door het gebruik van de flitser zie je de bruin/oranje haartjes niet goed , maar ze zijn er al wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook bovenin de toppen zitten al bruine haren (nie tgoed te zien op de foto) ,dus het lijkt erop dat alles redelijk gelijkmatig af zal bloeien . Dit is nie taltijd het geval ,soms blijven de de bovenste delen veel te lang wit en de zaadhoesjes worden niet echt dikker.

Ik denk dat het over 1.5 weken wel ongeveer goed is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er erg mooi uit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor!!

ik denk dat ze er wel klaar voor is om te oogsten 1 dezer dagen

of nu al

lekker

Janna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...