Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ariedeknaller

Ontwerp Nieuw Hok, Opti-Dimlux Etc

Recommended Posts

dit is wat ik er over weet, leek mij UITERMATE geschikt :-) sja gif.... over een paar weken weet ik het ....

 

FERMACELL is een gipsvezelplaat, bestaande uit een mengsel van gips en vezels van gebruikt papier. Door papiervezels is de plaat zeer stootvast, hoog-geluidsisolerend en heeft een hoge brandwerendheid. Bovendien is fermacell vochtwerend.

De plaat bestaat door-en-door uit een en hetzelfde materiaal en is toepasbaar als scheidingswand, voorzetwand, verlaagd plafond, inbouwen van toiletreservoir of badkuip, etc. Behangen is, net als alle andere eindafwerkingen (schilderen, betegelen etc.) geen probleem. Net zo min als het afstomen van behang.

Aan een 12,5 mm dikke Fermacell wand kan op elke willekeurige plaats per holle-wandplug 50 kg of per schroef 30 kg worden opgehangen. Zware dingen als boekenplanken, hobby-rekken, keukenkastjes en opbergsystemen kunnen probleemloos aan deze gipsvezelplaten worden afgehangen. Daarbij hoeft u geen rekening te houden met de plaats van de achterconstructie waarop u de platen schroeft!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,, maar hoe zit het met de gebruikte lijmstoffen???

Het zou toch geweldig zuur zijn, als over een aantal weken blijkt, dat al je plantjes het loodje leggen, door gebruik van de verkeerde stoffen..

 

Ik heb geen idee hoor, maar ik dacht er zo aan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,, maar hoe zit het met de gebruikte lijmstoffen???

Het zou toch geweldig zuur zijn, als over een aantal weken blijkt, dat al je plantjes het loodje leggen, door gebruik van de verkeerde stoffen..

 

Ik heb geen idee hoor, maar ik dacht er zo aan...

 

ik weet het ook niet :-) kunnen alleen maar afwachten dus....... !

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou beste meelezers, ik moet even een pauze inlassen helaas.

 

Heb vandaag een berg werk binnen gekregen dus ik ben even onder de pannen. Ik zag het al een beetje aankomen, daarom hoopte ik op tijd klaar te zijn. Niet gehaald dus, kwam ook wat eerder dan gepland. en kan er echt niks naast doen.

 

Maw ik ben even een paar weekjes uit de roulatie tot mijn spijt. ik meld mij vanzelf weer....

zo her en der kan ik nog wel inloggen, maar bouwen ligt nu stil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen stress :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goodluck! Ben wel heel nieuwsgierig wat dat voor werk is dan

 

 

:yummy: das echt niet spannend hoor, maar sommige mensen werken op locatie, en zijn dan dus niet thuis :wave:

 

vandaar ook dat ik er een hoge mate van automatisering in wil hebben... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik werk ook op locatie maar na 8 uur zit ik weer in mn auto!

nee ik snap hem! Nogmaals succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan beter thuis werken en op locatie kweken......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe t niet maar ik denk dat thuis kweken nog altijd veiliger is dan in een leegstaand huis (wel aangekleed).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veilig als in minder snel gepakt worden ja, maar niet veilig omdat je woning op je eigen naam staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nog nooit gepakt bent boeit dat toch niet. Doe je wat uurtjes papier knijpen als t mis gaat. Je hoeft je winst tenminste niet te delen dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

En je huis uitgezet?

 

Ik ben wel keer gepakt, ironisch genoeg in een hok dat op een ander zijn naam stond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huurhuis op je eigen naam kweken waar je woont is sowieso een no no. Ik heb t puur over koop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooooo fijne kijkbuiskinderen, de rust is min of meer wedergekeerd dus we gaan weer verder !

 

Inmiddels al weer stappen gezet, zie foto's hieronder.

 

Opbouw van de OC, afvoer er rechtonder

gallery_40843_17733_81697.jpg

 

En de aansluiting close-up (volledig na-geaapt van Racker )

gallery_40843_17733_42284.jpg

 

Mijn schakelkastje, zelf in elkaar geknutseld. 2x 16a voor de lampen, 1x 16a voor randapp., 1x 16a 380v voor de OC

2x timer voor pompen ed.

gallery_40843_17733_29125.jpg

 

De andere kant van de ruimte, electra loopt bovenlangs, tl-verlichting aan het plafond

gallery_40843_17733_9057.jpg

 

En als laatste de kluisdeur :-)

gallery_40843_17733_58703.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes man. toevallig, wilde vannacht nog posten of je al draaide. =)

 

Leerzaam topic, hoop dat je een beetje info gaat delen over je voedingssysteem..

 

Succes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien zeg ik nu iets dom.

 

Zit die Oc niet beetje dicht tegen de muur "?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok

 

Bij de nieuwe OC hoef je dus nooit meer bij de kopse kant of inlaatkant te komen ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...