Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kachel

Makkelijker Kweken.

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb al wat ervaring met tuinieren, maar om een eigen plantje te kweken lijkt me erg gaaf.

Alleen het is toch wat anders dan andere planten. Met afzuigkappen etc.

Daarom had ik de vraag: Kun je ook een white label zaadje groot laten worden door gewoon in een pot potgrond met een warmtelamp er boven die ook licht geeft. Tijdklok erop. En dan water geven op zondag maandag dinsdag woensdag en zaterdag.

 

Gewoon in mijn kamer zonder CO2 filter enzo.

 

Mvg

Kachel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

 

Met name dat laatste is echt een vereiste. Kijk eens goed naar de zoekmogelijkheden, zoals alleen in de titel zoeken of het hele bericht, en alleen de berichten weer te geven waarin je zoekterm voorkomt of de topics. Bij zoeken naar een combinatie van meerdere woorden zet je een "+" voor elk woord, dus bij zoeken op "grote buds" tik je in "+grote +buds". Zie ook de help in het zoekscherm.

 

Er is overigens ook een uitgebreide help beschikbaar.

 

Uitgebreide beginnerstips en richtlijnen voor het gebruik van het forum zijn beschikbaar alsmede een overzichtstopic met een aantal belangrijke topics voor beginners

 

Namens het mod-team bedankt en veel plezier!

Edited by achterlijkeharry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee gaat niet goed komen. Probeer niet het wiel uit te vinden kwa wiet kweken. Er zijn zat goede manieren om te kweken. Lees je in en kies een methode. Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus alleen donderdag en vrijdag geen water geven? Waarom dat dan?

 

Water geven naar behoefte en niet op vaste dagen.

 

Hokje of tentje bouwen/opzetten is makkelijk dus doe gewoon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt voor jullie reacties! Komt omdat ik donderdag en vrijdag niet thuis ben.

Dan blijf ik gewoon bij de normale plantjes, gaat me toch iets gemakkelijker af!

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter! dan kan de kachel ook uit blijven :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer niet het wiel uit te vinden kwa wiet kweken.

Eigenlijk... ik doe niets anders. Wielen uitvinden is leuk!! :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest snah

Hallo kachel ,

 

Als de vraag is of je een wietplantje zoals jij beschrijft kan laten groeien , is het antwoord ja , echter natuurlijk niet ideaal . Bij een kamerkweek is een warmtelamp niet nodig , wel veel licht en een lichte standplaats .

 

Als de vraag is of je er iets van af kan halen om op te roken , is het antwoord nee .

 

Het 2 dagen geen water geven hoeft geen probleem te zijn , simpel is om het plantje voor de 2 dagen droogte iets meer water geven , er zijn ook andere manieren .

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij een kamerkweek is een warmtelamp niet nodig , wel veel licht
+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ipv warmtelamp (al vriest het wel bjna buiten) een spaarlamp en het "kan"

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou er niet aan beginnen, allemaal leuk, het begint met 1 plantje, voor je het weet staat heel je huis vol met alle ellende vandien.

Edited by amnees
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...