Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

wou gister al een update doen maar dat werd hem niet ,de dames staan vandaag dag 41 12/12 en de dames zwellen lekker aan

Heb het schema van canna "extreme" aangehouden en mede door te kijken of de dames het lekker vonden en er tegen konden flink op voeding gezet dit allemaal ook mede het vele dieven ect maar waar ik eigenlijks heen wil is ik wil de dames eigenlijks nu wil gaan spoelen maar niet in stap gewijs afbouwen EC maar direct op schoonwater wel ph afstellen (6.3) zodat ze de pot en de plant flink leeg kan trekken en denk ook wel dat ik die 14 dagen die ik haar nog wil laten staan er voor nodig ben want ik weet ook deze dame drinkt vandaag 1.4 liter en morgen niks meer (beetje overdreven) omdat ze er klaar mee is.Uit vorige rondes gezien te hebben Heb haar een keer 10 weken 12/12 laten staan een keer 9 weken maar ben er van overtuigd dat je mits je haar goed kweekt ze gwn in 8 weken 12/12 meer dan klaar is en met van die grote toppen (meer kans op toprot) je alles binnenhaalt zonder rot.we zullen het allemaal zien.

 

hier ff een paar foto`s (foto`s van gister dag 40 12/12 )

 

gallery_28384_17741_1300514.jpg

 

gallery_28384_17741_5621.jpg

 

Dit is 1 van de stekken die ik van een vriend gekregen heb ik denk dat het een bubbelgum is ??

 

gallery_28384_17741_22717.jpg

 

gallery_28384_17741_1306952.jpg

 

gallery_28384_17741_1533242.jpg

 

gallery_28384_17741_1147808.jpg

 

gallery_28384_17741_1722576.jpg

 

gallery_28384_17741_1414631.jpg

 

gallery_28384_17741_1610779.jpg

 

 

Gr ABI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik deel je mening, dat de SM een lastige dame is..

na 80 dagen 12/12 heb ik destijds geoogst, omdat de dames doodeenvoudig niet meer konden.

 

Maar als ik me had leiden door de trichomen, hadden ze nog wel even mogen staan.

 

Ben heel benieuwd, hoe je het afrond..

Heel veel suc6...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rocker

 

Zoals k in jou verslag zag hoe de hoofdtoppen eruit zagen zou k dat doen

Zou k mijn hele veld denk k in de kliko kunnen gooien en denk nog wel eerder dan 8o dagen maar ja of je er een paar hebt staan of een

Paar honderd maakt natuurlijk wel uit en ja ik zou er een opti of een goede ontvochtiger in kunnen hangen maar ja zuipen ook gelijk weer zoveel stroom

En abi betaalt gewoon netjes de stroom dus er is nog van alles mogelijk maar dat komt nog wel ben eigenlijks best tevreden zo lv is perfect al de hele ronde

2 weken voorgroei en 8 weken bloeien is denk ik de tijd die de santa nodig heeft van begin tot eind. Misschien is dit ook wel productie praat abi wilt ook gewoon graag rammen

 

ABI

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update dag 38 12/12

 

Vandaag voor de laatste keer alle dames volle dosis voeding gegeven ga vanaf de volgende voedingsbeurt beginnen met afbouwen en laat ik de pk 13/14 eruit

wat ik vandaag gegeven heb is op 100 liter

 

tot de volgende keer :wave:

 

ABI

Okay..

Dat verklaart de plotselinge omslag..

Ik was me aam het voorbereiden, op een stukje plantverzorging, om de dames zeg maar door de overgang te helpen,

Mar daar doe jij eenvoudig niet aan. :)

 

Van Milf naar Granny zeg maar.. :jump:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het niet helemaal met je eens rocker zal toelichten waarom maar dat is mijn beleving

Mijn santas zijn op dit moment donker groen wat mij dus vertelt dat ze vol zitten

 

1 de santa is zeer rot gevoelig

2 de santa laat heel snel bruine haren zien , vind ik een teken van beginnende afrijping ) begin week 4

3 de santa maakt enorme toppen zit veel vocht in) en enorm compact en erg vettig (krijg je alleen als je haar op aarde kweekt) doelend op vettig

 

Deze dame is een goede gever als je haar op het juiste moment er afhaalt en k ben er van overtuigd dat dat is met 8 weken

Natuurlijk laat ik madame goed afrijpen.( misschien niet perfect zoals je zou doen met 5 plantjes voor jezelf )

Volgens schema zou ik nog steeds moeten blijven voeden maar omdat ik ook weet dat de santa naar week 8 eigenlijks stil valt

En Bijna niks meer drinkt en alleen maar verdampt zie ik hier alleen maar verlies( afgelopen 2 keer hier en daar rot) vandaar mijn keuze om nu te beginnen met spoelen

Er zit meer dan genoeg in de pot en k kan nu nog gewoon goede waterbeurten geven en aarde heeft wel

Ff nodig voordat je die leeg getrokken hebt (nieuwe aarde en veel voeding en tot nu bijna geen 1 keer drain gehad) dus wat gegeven is zit ook in de pot heb totnu toe met alles wat ik dacht dat goed was voor haar tot nu toe goed gezeten hoop ook hier weer een juiste keuze

Te maken denk jij ( jullie) er anders over zeg het maar

 

Gr ABI

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O...

Begrijp me niet verkeerd ABI, ik volg je rondje op de voet.

Vooral om er van te leren..

Dus ik wil geen enkele kritiek uiten. Heb ik ook niet gedaan dacht ik.

 

Wederom, onderschrijf ik, dat de Santa een hele uitdaging is vanaf dit stadium.

En je zal ook gelijk hebben, dat er nog voor zeker 14 dagen voeding in het medium zit.

(de mijne hebben de laatste 3 weken ook alleen nog maar aangezuurd water gehad)

 

En ik ben het ook geheel met je eens, dat ze ergens rond week 8 helemaal stil viel.

 

Nogmaals, ik volg je om van je te leren en je moet het lekker zo doen, zoals jij denkt dat het moet.

Jij hebt ze al meer gekweekt en ik nog maar 1x dus wie ben ik..

 

Maar het verraste me, dat je nu ineens omschakelende naar Granny

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rocker

 

Ik zag het ook niet als kritiek rocker maar wou je alleen duidelijk vertellen wat mijn plan van aanpak is en waarom

kritiek of je mening mag je altijd hebben mits je hem onderbouwd dan kan een ander er ook een antwoordt op geven daarom zitten we ook op dit forum toch en met deze hobby raak je nooit uitgeleerd dus.... :book:

 

Update dag 42 12/12

 

Heb de dames vandaag alle een litertje afgezuurt water gegeven op een ph waarde van 6.3 nog wat stokken geplaatst er staan planten tussen zo dik dat ze zich zelf nu al niet meer kan dragen en dat moet nog 2 weken staan :whistle: :innocent: zit nu met de temp lampen aan op 29.1 graden en lampen uit op 21 dat met een lv lampen aan 54% lampen uit 76% en verder gaat alles zijn gangetje.

 

Foto`s

 

gallery_28384_17741_26240.jpg

 

gallery_28384_17741_815702.jpg

 

gallery_28384_17741_484674.jpg

 

gallery_28384_17741_1476038.jpg

 

gallery_28384_17741_1276172.jpg

 

gallery_28384_17741_657175.jpg

 

Tips tricks of aanmerkingen zijn altijd welkom :wave:

 

ABI

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Vandaag dag 44 12/12 en heb de dames vandaag alle afgezuurt water ph 6.3 gegeven maar nu zat ik me zo te bedenken

ik zie nu,nu ik de boost eruit laat de toppen iets wat luchtig worden zit er over na te denken om tog nog een weekje boost mee te

geven en verder hier en daar nog wat stokken geplaatst heb de dames alle 1.2 liter water gegeven en kreeg een kleine plas drain onder uit

de pot dus hebben weer genoeg te drinken.

 

temp lampen aan 28.7

temp lampen uit 18.9

 

lv lampen aan 54 %

lv lampen uit 67%

 

heb ook ff de drain gemeten die uit de pot liep en die gaf een ph waarde aan van 6.4 met een temp van 21.5 graden dus dat zit wel goed.

 

Hier een een paar foto`s

 

gallery_28384_17741_1655078.jpg

 

gallery_28384_17741_1704104.jpg

 

gallery_28384_17741_1020453.jpg

 

gallery_28384_17741_388707.jpg

 

gallery_28384_17741_236501.jpg

 

Dat was hem weer :wave:

 

ABI

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de dames voor het laatst water gegeven nu mogen ze 1 weekje droogtrekken

En dan gaat de schaar erin ze is nu ook bijna gestopt met drinken vandaar vandaag laatste

Water beurt. Ben benieuwd wat het worden gaat.

Drop morgen ff een paar fotos

 

Gr ABI

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het idee dat de top ontwikkeling de laatste weken minder hard is gegaan .

 

hopelijk heb ik het mis , en is het veel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd knakenpoetser in lengte neemt ze niks meer toe maar zwellen nog steeds lekker aan

En ze voelt kneiterhard aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal

Hier een laatste foto drop van mij de dames gaan er aankomende week van af en ABI denkt dat hij een heel mooi rondje gedraaid heeft

overal zit een mooie hoofdtop in de 1 dikker en groter dan de andere maar allemaal goed compact kan niet wachten

dit zijn foto`s van de afgelopen week het veld is nu mooi aan het afrijpen en trekt al goed geel/bruin zet nog foto`s erop voor de schaar erin gaat

 

 

gallery_28384_17741_767197.jpg

 

gallery_28384_17741_1175095.jpg

 

gallery_28384_17741_882268.jpg

 

gallery_28384_17741_1617663.jpg

 

gallery_28384_17741_1382902.jpg

 

gallery_28384_17741_120940.jpg

 

gallery_28384_17741_1555103.jpg

 

gallery_28384_17741_739880.jpg

 

 

Gr ABI

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga het gewoon jammer vinden, als het hier is "afgelopen".

 

Ga je nog wat bijzonders doen?

Donkerzetten? koude voeten? o.i.d.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee rocker wou eigenlijks de laatste waterbeurt ijswater geven

Maar is er niet van gekomen ja heb nu de dag en de nacht temp verder uit elkaar

Getrokken maar verder geen dingen veranderd

Vond/vind het tof dat je me topic zo actief volgt bedankt daar voor

 

ABI

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou abi op vakantie zijn van zijn opbrengst? :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal

Hier dan het afsluitende bericht van de santa Maria het is een hele mooie ronde geweest had haar eigenlijks 1 weekje langer

Moeten afbloeien dan was het eind resultaat nog mooier geweest 0,91 gr/wat ze had hele mooie compacte toppen en wat rook ze heerlijk alles wat ik gedaan heb de afgelopen ronde was voor mij wel een bevestiging van de manier hoe je de santa Maria moet aanpakken of anders gezeggt hoe je met haar om moet gaan. had nog foto's gemaakt maar kan ze nergens meer trg vinden maar goed ben nu bezig met een Aardebak van 12 vierkante meter en deze komt vol te staan met bubblegum

 

 

gr ABI

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je ook een verslag bijhouden van die bubbels?

gefeliciteerd mooie score hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verwacht, dat de temperaturen binnen kort wel weer wat zullen oplopen..

Maar ik lees nog teveel problemen hier met nachttemperaturen en die zal ik dan zeker hebben...

 

Vandaar dat er nog steeds niks weer bij mij groeit.

Maar kan nooit lang meer duren..

 

Als het zover is, zal ik zeker weer een verlag gaan bij houden, en hoop dan dat je over mijn schouder zult mee kijken...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ chucka

 

Misschien dat ik hier nog een aantal fotos drop maar ga geennieuw topic

Starten denk ik

 

@ rocker

 

Ja nachttemp problemen heeft vaak met slecht geisoleerde hokken te maken

Als je een hok van boven tot onder isoleert kun je gwn het hele jaar door draaien

Met een klein kacheltje aan mijn optiek tenminste. Zal zeker mee kijken als je een nieuw topic start

De santa maria is een geweldige dame maar ooo zo moeilijk kan ze zijn, maar doe je het goed

Tovert ze een glimlach op je gezicht met een berg heerlijke wiet.

 

Gr ABI

Share this post


Link to post
Share on other sites

O..

Mijn hokkie is hartstikke geïsoleerd ABI.

Maar die isolatie, die doet niet zoveel natuurlijk als je zoveel koude lucht naar binnen trekt..

 

Wat dat betreft, geloof ik helemaal niet in isoleren van onze hokkies/tentjes.

Per uur verversen we allemaal ergens tussen de 50 en 100 x de lucht in ons hokkie.

Veel interessanter is dus volgens mij, om die binnen komende lucht dus te conditioneren.

 

En dat gaat mij nu (nog niet) lukken.

Ik zuig de lucht nog rechtstreeks van buiten aan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...