Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greenbear23

10 X Amnesia Haze Huismerk Wietzaadjes.nl

Recommended Posts

Gegroet mensen met groene vingers

 

 

Bij deze een kweekverslag van 10x amnesia van het huismerk van wietzaadjes.nl(wat de titel al zegt Duu).

En ja met 11L potten heb ik nog ruimte genoeg over maar wees gerust deze komt wel vol een dezer weken,

@2x 600watt?ja licht is gewicht naar mijn ervaring en warmte heb ik geen last van

 

Mijn setup bestaat uit een kweektent 120x120x200cm

## 2x Bal evsa 600watt met spiegelkap reflectors

## 25x Vierkante 11L potten met coccos

## Voeding van de hesi coccos lijn

##2x clip fans

##1x Zwenk ventilator

##1x Afzuiging ja ontiegelijk sterk en groot mdf ?met een soort klimaat control computer erop?met een groot carbon filter waar ik in uitblaas.iig geen last van warmte of geluid in mijn tent.

 

Voor vragen of Sugessties Welkom!Graag zelfs

 

 

gr greenbear

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een filter waar je in UITblaast?? Ik snap ook even iets niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NoNonSence ja we missen nog iets haha ik ga kijken of deze zaden goed aanslaan(ziet er veel belovend uit)dan durf ik meer te gaan kopen van dit ''Huismerk''en zo de tent goed vol te maken

@Kruipboy nog nooit gehoord>??ik werk met een tent en een afzuiging met een grote afzuig capaciteit deze ik niet in mijn tent wil in verband met grootte en gewicht.

Dus kies ik ervoor om uit te blazen in mijn koolstoffilter(rond de 1400/1700m3).

De zaadjes ontkiemen misschien wel allemaal zo te zien!

Ik hou jullie op de hoogte als er vraag naar is tenminste :vape: ???

 

 

Gr Greenbear

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voordat je weet of deze zaden aanslaan kan de klok ook bijna op 12/12, hoe wil je dat dan hebben met het nog te bestellen en zetten zaad? Het lijkt me de kortste klap om wat langer voor te groeien en met deze 10 je hok te zien vol te krijgen door bv te verpotten naar grotere potten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou eens goed passen en meten om te bepalen wat de maximale grootte is wat je kan herbergen. Indien meer dan 25 literpotten zou ik afzien van potten en de hele ruimte vullen met grond en daar de tien planten over verdelen. Of twee smartpotten plaatsen en in elk vijf planten zetten. Het mooist vind ik persoonlijk potten en vierkant of rond maakt me niet zoveel uit, als ze maar zo groot mogelijk zijn en er tien in passen.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag net bijvoorbeeld 18liter potten en op 120cm kunnen er dan 4x4=16potten?Maar nu dan gewoon 10 daarvan gebruiken?

Ik heb met 11L nog nooit problemen gehad zelfs niet als ik er 2 zaad planten in bloei(dus 2 per pot)

Heb is 50 ssh zaadplanten gelijk op 12/12 gedaan beetje weghalen onderkant en het ging aardig op,het enigste nadeel was moest elke dag water hebben en veel ook,over/onder voeding was ook goed onder de knie te houden.

Ik zal wel serieus nadenken vannacht over die grotere potten.

Hopen dat ze maar snel plantjes worden die zaadjes :jump: :jump: :jump: :jump:

 

ik heb eigenlijk altijd maar 1 manier gehad van kweken maar even voor mijn logica stel voor dat we alleen de hoofdtop voor ons zien.Een zaadplant met geen voorgroei is beduidend lichter dan 1 van die 6weken voorgroei heeft gehad??ik heb het hier dus niet over scrog of sog maar puur officieel de orginele hoofdttop.

Edited by greenbear23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag net bijvoorbeeld 18liter potten en op 120cm kunnen er dan 4x4=16potten?Maar nu dan gewoon 10 daarvan gebruiken?

Ja, zo ben ik momenteel bezig met 9.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan trouwens nu onder een 125 watt groeilicht Spaarlamp van Dhs waar ik zeer blij mee ben geeft precies genoeg warmte en genoeg licht.

 

 

Het is nu nog niet zo heel boeiend maar alle 10 zijn al mooi boven gekomen,dus nu nog even de tijd om te bedenken

welke potten ik ga gebruiken!ik denk 18L maar om 1.44m2 vol te krijgen hoellang voorgroei zou dan moeten 4a5weken?

 

 

 

Gr Greenbear

Share this post


Link to post
Share on other sites

WP 20141208 037



Hier alvast een blik hoe het er nu uitziet!
Alle 10 zijn ze al zo groot,sorry heb weinig tijd maar wil toch ook het begin hier op het forum hebben!
Ben al apetrots dat ze alle 10 zijn uitgekomen en goed gaan,bij greenhouse soms meegemaakt dat er niks uit kwam!en bij female seeds soms hermas!
Maarja dat zijn mijn ervaringen!

Hopend op mooie groene struikjes


Groeten van Greenbear

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beste kun je ze meteen in een grote pot zetten in verband met de penwortel die dan in 1 keer door kan groeien naar beneden toe.

En zoals al aangegeven zet je ze het beste in zo'n groot mogelijke pot.

Ook kun je ze gelijk onder hps verlichting zetten, hoe meer licht hoe sneller ze groeien.

 

Als je de foto's plaatst, kopieer dan even de bb-code die naast de foto staat, dan krijg je hier een volledige afbeelding te zien. ;)

gallery_43260_17730_30223.jpg

 

Ik ben erg benieuwd hoe dit soortje er uit gaat zien, ik heb zelf wel eens getwijfeld om dit soortje te nemen van wietzaadjes.nl, maar uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik geen idee had wat ik dan eigenlijk in huis zou halen.

Veel planten hebben de naam Amnesia, maar ze zien er allemaal weer anders uit.

 

Succes deze ronde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja leuk dat jullie reageren haha!!!

ik heb eerder al 50 supersilverhaze huismerk gekocht van wietzaadjes.nl

ik wil absoluut geen reclame maken maar was er zeer over te spreken!van de 50 kwamen er 46 uit waarvan 42 echt heel goed waren en mij een goede opbrengst gaven,niks raars geen hermas,ik heb 1 enkele keer een tweetal zaadjes uit die wiet gehaald verder nooit.

Ooit is''amnesia stekken''gehad van iemand....allemaal hermas alle tijd...alle moeite....al het geld....alles voor niks...en dat duurt lang voordat je daar vrede mee hebt,geloof me dit is een goed 'Huismerk',pp en ssh was ook al goed van hun dus ik heb er echt de volle vertrouwen in,geen lulkoek show verhalen net als sommige merken die ik niet ga noemen nee gewoon oer simpel'Huismerk"haha maar keigoed!!

 

Mijn voorgroei hokkie is nu niet zo groot wil ze steeds een grotere pot gaan geven,ik heb dit keer geen haast(normaal wel)ik heb het dagelijks ook druk met andere dingen dus geef ik ze de tijd en frunnik ik ze niet helemaal kapot met kusjes haha geintje

 

 

 

 

Gr greenbear

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat nog steeds goed,groeien goed mooi groen zal van de week is een foto maken.

Trouwens als ik ze straks overpot naar een grote pot(18L)hoellang hebben deze 10 dan nodig kwa voorgroei

om 120x120 vol te krijgen?

 

Gr greenbear

Share this post


Link to post
Share on other sites

OEEE mensen ik heb het echt ontzettend druk,ik laat jullie echt niet zitten!ze groeien gestaag en ik ga ze ook mede door omstandigheden(giga)laten worden haha,laat het maar bomen worden,ik heb het topje er al uitgeplukt en dit zal ik binnenkort weer doen dan groeit het al naar 4stammetjes om de hoogte er uit te krijgen,ik zit in een verhuizing!en dat is niet leuk!nogmaals ik moet en zal dit verslag maken!waar ik aan begin dat maak ik af!

 

Gr Greenbear

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot mijn spijt moet ik mede delen dat ze de verhuizing niet overleefd hebben,te veel in het ene huis dan weer te veel erbij te veel vertroetelen,

Daarna weer terug enz enz.

Dit is voor dit keer een mislukte poging(nog nooit echt zo erg meegemaakt').

het is ook zon leuke hobby die je zo vasthoudt.

Gelukkig heb ik nog 10x amnesia zaadjes liggen en zodra ik me goed gevestigd heb,

Maak ik een top verslag!en geen loze woorden ik blijf hier rond hangen totdat ik weer aan de slag kan!

 

 

 

Sorry!

 

Gr Greenbear

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...