Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Crispy

Hoeveel kunnen jullie op?

Recommended Posts

ik zit hier net die post te lezen van 'post hier als je stoned bent' en ik zie daar allemaal berichten van mensen die 'net 3 joints op hebben' en er dan vrolijk nog 1 draaien :no als ik in me eentje een hele joint rook zit ik toch wel aardig aan de max! en dan kan ik gewoon nie meer roken!! hoe zit da met jullie?

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, dat heb ik ook.. kan eigenlijk zoveel smoken als ik wil na een tijdje word ik toch niet meer stoneder of ik moet aan de waterpijp ofzo gaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal iets van 5 perdag voordat ik aan me 'max' zit, maar kan ook met 2 al, ligt er een beetje aan hoe ik me voel, en hoe goed/slecht de wiet is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het zo ie zo bullshit, al die verhalen hoeveel joints mensen wel niet kunnen roken. Lijkt dan net als of het een wedstrijdje is wie het "stoerst" is. Triest!!!

Waar gaat het eigelijk om, de hoeveelheid of het gevoel?????? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
en als je iets triest vind reageer dan gewoon niet!

Hoezo niet? :D mag ik mijn mening niet geven dan. En op zo'n manier reageren, vind ik ook triest, gezien je leeftijd had ik een meer volwassen reactie verwacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zeggen hou het positief!ik zie het hennepdesk forum ook al naar de klote gaan door dit soort negatieve reakties.

vriendelijke en evengoed je mening respecterende groeten,m.k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik het helemaal mee eens, ik zou het ook zonde vinden als dat gebeurd. Dan laten we het hier bij, met vriendelijke groet Einst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook ook gewoon sigaretten maar vindt de smaak van een joint veel lekkerder, als ik wil kan ik dan ook rustig de hele dag joints roken, ligt eraan hoe sterk de wiet is. later op de dag doe ik er minder in, wordt toch niet meer stoned dan ik dan al ben. Puur voor de smaak dan maar...

Wil niet zeggen dat ik elke dag de hele dag zit te paffen. En blowen om stoer te doen of te patsen dat doe je rond je 12e jaar en niet meer als je al een aantal jaar blowt. En als je moet blowen om stoer te zijn dan moet je denk ik heel snel bij jezelf te rade gaan of je wel lekker bezig bent. Het is hetzelfde als met tattoo's en piercings..je doet het voor jezelf en nooit voor een ander!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik niet hoef te werken sta ik op met een waterpijp :no

 

en ik ga er ook mee naar bed eigenlijk....

 

in de tussentijd hou ik me bezig met blowen

 

zo'n 1-1.5 gram per dag..enkel goeie hasj......

 

ik haal uit één gram hasj zo'n 20 waterpijpjes (klein kopje/hoog zeefje)...dus reken maar uit :D

 

om 't over jointjes te hebben:...enkele vrienden van me hebben vóór 12uur s'middags al 3 achter de kiezen :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik nog blowde waren er welleens dagen dat er 20+ joints werden gerookt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff, allemaal wel stoer. Vinden jullie zelf niet dat dit wat overdreven is?

 

Wiet met liefde gemaakt, gebruik je met verstand.

 

Wat is er nu leuk aan om van smorgens tot savonds kei stoned te zijn. Dit vind ik een beetje verspilling, niet van wiet maar van je leven.

 

PS: Als ik van iemand hoor dat hij van s'morgens tot s'avond pinten zuipt, zou ik hem een alcoholicus noemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit vaak ook al bij 1 joint aan mijn max. Dan voel ik me gewoon chill en dan hou ik er mee op :D. Het is ook zo dat ik maar een beperkt aantal gram haal (2 gram) voor het weekend en daar doe ik het dan mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow alleen in 't weekend, draai meestal m'n eerste vlak na 't eten, heerlijk is dat. :verrygood Dan rook ik er twee a drie op een avond denk ik (uurtje of 1/2 naar bed), met m'n puurpijp kan ik met veel minder toe.

 

/edit: Ik voelde een keer dat ik echt aan m'n max zat toen ik met een maat smoorde. Na twee joints samen draai ik nog een vette, zegt hij ineens dat hij niet meer hoeft terwijl ik dat ding aansteek. Toen heb ik 'm maar opgerookt. :P Tegen het eind van de joint gaf die gast z'n gezicht licht. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niet echt een max.. Kan gewoon doorblowen als ik wil. Als ik blow dan blow ik denk ik iets van 4/5 joints standaard (maar wel met 4/5 vrienden ook meestal, soms wel meer.)

 

Heb wel een paar keer gewoon een avond gehad dat ik alleen thuis en we joints met 9 tippies gingen draaien en allemaal gekke waterpijpjes hadden gemaakt enzo.. die we allemaal een keer uit moesten proberen uiteraard. Toen hadden we op die avond iets van 60 euro shopwiet en 20 euro hasj er doorheen gejast met z'n 6en.

 

Dan kun je wel zeggen dat je op een gegeven moment niet meer stoned wordt, maar ik ben nog nooit zo stoned geweest als toen. Jemig.

 

(en dit is niet stoer doen of whatever, dus houd de "kneus, een beetje stoer doen met hoeveel je rookt :verrygood " opmerkingen maar achterwege)

 

Maar komt erop neer dat ik niet echt een max heb.. als mijn longen het niet meer trekken heb ik een max, maar dan kan ik 5 minuten later weer doorgaan. Ik kan bijvoorbeeld niet in mijn eentje een joint oproken zonder pauze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow niet veel dus heb ik genoeg aan een paar hijsen een stuk of 6. Maar ik doe het bijna nooit, vind het ook niet echt geweldig dat blowen.

 

bye1.gif

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idem hier. Ik blow maximaal twee keer per maand 1 jointje (wel een pure) met z'n tweeën. Meestal als ik niet kan slapen. Na dat gedonder vandaag met Van Gogh en Knetemann, heb ik er vanavond wel eentje nodig om in slaap te komen denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 6 tjappies ben ik flink aan mijn einde maar dat is niet eens chil.. Ik kan dan amper lopen en het enige dat ik wil is slapen.

Om mij het lekkerst te voelen moet ik zo een 2 hoogstens 3 hebben

 

jeff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf 2 joints begin ik zelf ook aardig lam te worden zodat ik eigenlijk alleen nog maar zin heb om gewoon tv te kijken of idd om te gaan slapen :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook meestal zo'n 4á 5 jointjes per dag. ik begin als ik thuis

kom van mijn werk en dat zo over de dag verdeeld.

hoeveel ik moet roken om tot mijn max. te komen zou ik niet weten. nooit uitgeprobeerd eigenlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog nooit iemand die iets als een smoorfeestje of oogstfeestje heeft gehad,

normaal gezien doe ik eentje net voor ik ga slape,maar er zijn tijden geweest waarin we der zo 25-30gram doorjaagden mùet zen tweeen op een nacht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...