Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Polygonum

Shackzilla Scrog Onder 1000 Watt Gavita Pro.

Recommended Posts

Mooi veldje, 4tabs op n 30liter pot is toch niet te veel?

volgens sannie 1tab per 5liter.

Ik zou me niet al te druk maken om n enkel geel blaadje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

komende 2 x even 2 ml per liter fishmix meegeven en erna 1 ml per liter water.

 

bij je normale voeding doen.

 

ze staan in kleine potjes.

 

dat is nu eenmaal lastiger dan met grote potten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit mooie strain ook.

 

Ik blijf mee kijken maar alleen op wf :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dudes bedankt voor de tips, helaas is het bladprobleem flink verergert, ik denk toch dat het een tekort is. Het word ook verergert doordat ik heel druk bezet ben en amper thuis ben om water te geven dus ze krijgen vaak maar 1 x per dag 2,3 L de plant.

 

Volgende ronde wil ik minimaal dubbel zo grote potten met betere basisbemesting ( dit was lightmix ) en meer buffertabs. Ik hoop dat deze planten het halen tot het einde.

 

gallery_36770_17128_750178.jpg

 

gallery_36770_17128_307923.jpg

 

gallery_36770_17128_48629.jpg

 

Er valt nog genoeg te verbeteren volgende ronde... ze ruiken in ieder geval wel goed. Maar ze moeten denk nog wel anderhalve maand.

gallery_36770_17128_651756.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten het bladprobleem om zijn ze wel lekker op aan het zwellen, verder wel mooi veldje hoor!

Je gebruikt nu 30L potten toch?

Ik wil er 4 in 90L gaan zetten als ze nog bekomen van de slechte start, had me dat makkelijker voorgesteld. Hoe bevalt jou verder het 4 stappenplan van Sannie?

 

Keep them green, good luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Polygonum,

 

Heb dit even gemist hier, maar maak je niet druk, je hebt een prachtig scrog veldje tevoorschijn getoverd.

 

Complimenten hoor, mooi egaal veldje ook, helemaal niks mis mee voor een 1e scrog! En die dames gaan het echt wel redden.

 

Ze hadden misschien wat meer gevoed mogen worden.

 

Hoe lang staan ze nu op 12/12?

 

 

Tip!...gebruik geen all-mix maar een light-mix, voeg daar per pot wat buffertabs bij (1 per 5 liter aarde) je kan er nog wat wormenmest, mearl, biovin of andere toevoegingen doorheen mengen, maar pas op je moet weten wat je doet, een overvoeding is snel gemaakt, en kan je oogst helemaal verkloten.

 

Less is vaak more!

 

Het gewone 4 stappenplan van Sannie is simpel en kan hele mooie resultaten opleveren.

 

Lightmix aarde

Schimmels

Buffertabs

Bacto

 

In de groei BAC wortelstimulator, de gehele ronde om de 10 dagen bacto (1 gram ongeacht hoeveelheid water) en dan later in de bloei eventueel bloeivoeding en/of PK booster...wat de plant aangeeft, laatste 10 dagen spoelen!

 

En geen koude of warme plens water, water rond de 21 a 22 graden houden.

 

 

Kan je dit krijgen, als het volgens plan verloopt:

 

gallery_37549_16920_174733.jpg

 

Een Cheese dame uit 2014.

 

Succes.

 

Grtz,

El oro

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duid inderdaad op N tekort..

 

Misschien heb je hier wat aan...

gallery_33149_13446_74248.jpg

 

Gr,

 

GK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef ze 2 ml biobizz groei per liter, ik denk dat ik dat vanaf vandaag dan maar opvoer naar 3 ml de liter. 2 Ml is wat er op het biobizz schema staat aangegeven maar het is nu wel duidelijk dat ze toch meer hadden kunnen gebruiken.

 

@ Gorilla, volgende ronde komen ze bij mij ook in 90L kuipen met lightmix buffertabs en misschien wat extra's.

 

Grts

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat raden julie aan, voeden om de dag of iedere dag in verband met de tekorten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe heb ik dit topic toch kunnen vergeten...

Ik hoop dat mijn veldje er ook zo uit komt te zien!

Succes en hopelijk komt het snel weer goed met de voeding. Ze moeten nog wel even dus tijd zat voor ze om weer bij te trekken toch. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry dudes ik heb me een tijdje op de achtergrond gehouden en ben dit topic eigenlijk een beetje vergeten... :thumbsdown: shame on me. De shackzilla heeft 0.92 gr per wat gedraait maar had het nog veel beter kunnen doen zonder de problemen met temperatuur en voeding. Kwaliteit was zeer goed. Ik en mn vrienden hebben er een lange tijd goed van gerookt maar nu is het bijna op, dussssss.

 

Binnenkort een nieuw topic want er staan 15 hele mooie reguliere zaailingen sour amnesia ( sour diesel x amnesia core cut ) onder een 150 watt metaal halide voor te groeien. Hier gaat worden getracht een mooi moedertje uit te pikken.. Dat is als er een mooi vrouwtje overblijft uiteraard.

 

De mooiste vrouwtjes worden weer gescrogged onder de 1000 wat gavita pro. Maar dit keer in grotere potten met meer toegevoegde voeding ( buffertabs en sannies schimmels enz ) en niet alleen biobizz lightmix maar een mix van biobizz light en all mix.

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_36770_18448_382624.jpg

 

gallery_36770_18448_332213.jpg

 

gallery_36770_18448_1619610.jpg

 

15 reguliere zaden van Hortilabs Sour Amnesia ( Sour diesel man x Amnesia core cut vrouw ).

 

Staan nu 1 weekje onder een 150 watt metaal halide op biobizz light mix met sannie's complete voedingspakket ( perfect start schimmels enz + een brokje buffertab toegevoegd met het uitvullen van de potjes ) ze krijgen nu ook eens per week wat biobizz root juice, bacto en bio bizz alg-a-mic als blad en water voeding.

 

Als ze iets groter zijn word er een topstek genomen en op 12/12 gezet voor geslachts bepaling en 1e topping.

 

Het is de bedoeling dat deze stekjes worden afgebloeit onder een 250 watt hps om al een beeld te geven van het eindresultaat van de scrog planten.

 

Van de mooiste vrouw word een moeder gemaakt... als er wat moois tussen zit natuurlijk. Altijd weer afwachten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand ervaring met de sour diesel? Ik weet dat de Amnees core cut niet van allmix houd in het begin... denk dat een mengsel van half bio bizz light mix half bio bizz all mix en 1 buffertab per 5 liter op 50 liter root pots wel afdoende moet zijn.

 

Ook ga ik deze x niet iedere dag een paar keer water geven maar om de dag in een keer een flinke hoeveelheid. Het viel me namelijk op bij het opruimen dat de potten onder aan en in het midden veel te droog waren omdat de kleine beetjes water niet diep genoeg de grond in kwamen.

 

Ik vind het altijd moeielijk om te bepalen wanneer en hoe vaak en hoeveel er groeivoeding mee moet worden gegeven. Wachten op zichtbare tekorten of toch maar eerder starten :rolleyes2:

 

Heb trouwens ook een flinke pot bio char aangeschaft voor de probeer. Baat het niet dan schaad het niet. In ieder geval zal het goed zijn voor de water huishouding en opslaan van organische voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker op fishmix, water en bacto`s houden zolang je ze op 18/6 hebt.....

 

Bekende naam van vroeger!!

 

Goodluck :tu

Keep them green :spliff:

Edited by Nismo84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie genetica.. Weet enkel dat de Sour D serieus wat strek in zich heeft.

 

Met grotere potten zit je altijd goed !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes weer, vond je vorige ronde wel geslaagd, 0,92 gram de watt zou ik voor tekenen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ik het begreep is de fishmix is eigenlijk ook groeivoeding maar dan met een lagere hoeveelheid stikstof. Dit is dus wel een goede keuze omdat de buffertabs ook al veel stikstof bevatten. Dus heb een flesje fishmix opgepikt.

 

De plantjes zijn nu allemaal 1 x getopt zodat ze 4 groeischeuten hebben. De onderste 2 scheuten worden gebruikt om stekjes van te maken om de sexe te bepalen.

 

gallery_36770_18448_397829.jpg

gallery_36770_18448_863545.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bladsla, nog even en ze groeien het hokje uit.. 1 achterblijvertje staat rechtsachter; de rest is mooi.

gallery_36770_18448_700306.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas kweek afgebroken :execute , de bloeiruimte moest noodgedwongen weer een slaapkamer worden.

 

Wellicht binnenkort een 400 watt kweekje met chocolate rain. op 80 x 100cm maar dat word dan een nieuw topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...