Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Suuz

Het Vuurwerk Topic 😜

Recommended Posts

Guest elmanito

hartjes in de lucht .. begin echt te twijfelen nu

 

Speciaal voor jou in-love-smiley.gif

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had een chef die alle potten uit zijn hoofd kennen. ik hield aardig van vuurwerk maar die leip begon al in mei te zeiken en filmpjes te laten zien wat die haalde wilde. pfff kreeg er koppijn van natuurlijk een echte freak pyromaniac. zelf verkocht ik er alles voor. het laatste jaar dat ik echt serieus nog insloeg (en mijn maten ) hadden we een niet gezonde stah aan knal en sier. gelukkig nooit een brandje ij iemand hier of daar geweest. want 200 doosjes nitraten x 1,5 is geen pretje.

 

ook wel een vuurwerk ongeluk gehad een dom parachutje boem @ the eye bal. prachtig verbrand gezicht en haar dat echt omhoog stond alsof ik met suikerwater me haar had gedaan. 2 weken me kop nergens durven te vertonen pfff

 

op 30 december waren me maten en ik allemaal de man. jonge jochies van 15 a 16 ( 4de klas mavo ) hele buurt terroriseren ( i know niet ok maar goed gezien de leeftijd en groepsgedrag ). om 10 uur meteen 3 x 10.000 ( tienduizendje ja ) afsteken.

 

heerlijk een stratje van een 50 meter ECHT DOOR EN DOOR VOL MET ZOOI. die 10.000 matjes waren toen per stuk ook maar 5 euri kutje na gaan als je 50 doojes van 2 haalde etc etc.

 

helaa 1 januari allemaal broke en we waren gewoon weer wie we waren. arme troef terwijl de rest weken uit ging en nieuwjaar feessies afgingen tot ver maart :whistle:

 

tegenwoordig kijk ik liever na het vuurwerk. 1 traditie is er nog wel overgebleven bij de nieuwe jeugd uit me moeders buurt. de bekende babypijl bom.

 

sommige kennen het vast wel ff voor 300 tot 500 euri babypijltjes op een ENORME hoop leggen liefst op zon laf schuin drempeltjes van 5 meter breed en dit dan ongeveer 40 cm hoog. eerste dag dat er vuurwerk gehaalt kan worden kijken welke rotjes enkel alleen zwart kruit bevatte en een slof of 4 uitelkaar halen de dag ervoor en dit over de stokjes halen. achterop de stokjes een beetje benzine ( niet op de lontjes want dan verneuk je je bommetje en gaat een zeeer groot gedeelt nie af. met alle gevolgen voor de kleine kindjes die gaan struinen de dag erna ).

 

boel stak je dan aan met een grond bloem ( geen twister bang lol )

 

OOHHH WAT EEN TERING BENDE GAF DAT.

 

maar eerlijk is eerlijk. rond 12 uur was onze traat zo goed als schoon. iedereen die zooi maakte kwam opruimen. ( dat deed je ook wel want anders staken we gewoon nog een overgebleven rolletje bij je in de tuin af met achteraf een flinke emmer water erover dan was je in je uppie wel ff bezig ).

 

dat schoonmaken zie je minder en minder. erg jammer nog in de zooi zitten in april ...

 

peace hempy

 

ps: het kriebelt wel hoor dat gelul over vuurwerk helemaal zon baby pijl bom....

 

ps2: ik probeer niemand te inspireren natuurlijk :icecream: :whistle: :wave: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...