Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RadoN

1STE KweeK

Recommended Posts

hey

 

ja idd, ben ik ook van plan en er zijn er al 2 beter van de 9 dus ik denk wel dat het goed komt en idd toppen of buigen

 

 

Grtz

 

 

RadoN

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

Heb weer een nieuwe foto genome.

 

Foto

 

en kgeef ze vandaag weer is een 2 liter mengesel.

 

ze zitten al 3 weken in de groei nu . . . en nog vind ik ze vrij klein, kweet dat ze nog een groeischeut gaan krijgen een dak ze in de bloei ga zette ma vin het toch nog te vroeg. ofniet?? . . .

 

Grtz

 

RadoN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou je de edit functie willen gebruiken ,in plaats van steeds een nieuw bericht te plaatsen wanneer er nog geen reactie is geweest .

:verrygood

 

Gebruik je trouwens een filter?

 

bye1.gif

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

Heb geen filter en ook niet nodig . . . :P . Ze ruiken trouwens HEERLIJK :verrygood

 

en voor die edit vind ik maar ambetant om in een post altyd te gaan knoeien.

 

Iemand al raad voor de bloei??..

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 van de 20 die niet aangeslagen zijn is veel man.... ik zou eens terug gaan naar die growshop :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd maar er zijn 3 van die 9 al aant verbeteren en de andere 6 geef ik gwn nog wat tijd.

 

en voor de growshop . . . eb ze in bekgie gehaald dus . . .

 

En het is ook mij fout mijn kast was niet af maar moest de stekken al aannemen . . . anders moest ik mogelijk lang w8te . . . en darom was de eerste volledige week een katastrofe met hoge temp/ lv shommelingen en soms verlichtings problemen . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd maar zouk ze der uit pakken van de 9 die slecht aaant gaan waren zijn er 3 aant doortrekken. Ik zal w8ten met in de bloei te zetten maar zouk die overige 6 nu weg doen ofniet want ad er oorsprogkelijk meer slechte kad er 13 (Door een verschrikkelijke eerste week zonder afzuiging en timers) en nu nog maar 6, laat ik ze der in??

 

ja toch, . . . :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

heb de plantjes vandaag getopt .

 

der zijn er nog maar 6 die slecht aant gaan zijn . . .maar die verwijder ik en de extra truimte is goed door detopping.

 

denk die 6 in men kamer te zetten.

 

Grtz

 

RadoN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je nergens geen tl meer liggen of hangen, je kan ze daar nog even in de groei houden. Als ze dan nog doorschieten steek je ze bij de rest in bloei en oogst je in fases.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stekken die tegenwoordig meestal in de handel zijn vind ik overigens van slechte kwaliteit . Stekkenhandel is illegaal en moet dus snel veel geld opleveren , het draait er dus om zo veel mogelijk stekken te maken , of ze nu goed zijn of niet. Ik snap niet dat sommige stekkenboeren met van die trieste uitgemergelde crisis stekken durven aankomen.

 

Veel beter zijn vaak de stekken die je zelf van je buitenplant trekt bv ,met stelen van een millimeter of 4 .

 

Koop desnoods 2 keer zoveel stekken als dat wat je nodig hebt , en gebruik alleen de stevigste ,best gewortelde . Die extra stekken verdien je dan makkelijk terug .

Bedenk dat zwakke plantjes veel eerder de lul zijn wat betreft ongedierte . Ik heb hiervan mooie voorbeelden gezien in de praktijk : 1 ruimte met zwakke stekken en sterke door elkaar heen , het ongedierte zat alleen op de zwakke!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jzah kweetet en vind dat je gelijk hebt atmosphere . . .

 

maar had nog geen kast toen ik mijn buitenplant had dus ja . . .

 

maar ben cker volgend jaar van plan om dat te doen ga 25 stekken nemen van misty zaadplantjes :P

 

en voor de rest gaat et goed met^men plantjes et komt wel goe en die da ni geslaagd zijn zet ik in men kamer onder tl

 

 

enige suggesties wat voor tl's en waar et volledige ding kope gwn in de electrozaak ckers :no :verrygood

 

weet wel dat et 33 coolwhite's moeten zijn ma dan hoeveel en hoeveel watt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

 

Kga vandaag nog zien voor die tl's om de 5 kleine plantjes onder te zetten voor de rest heb ik ffkes de foto's geupdate . . .

 

edit : ben voor de tl gaan zien maar hadden geen juiste kleur :verrygood

 

dus zal ik nog is op jacht moeten gaan een van dees dagen. . .

 

 

Grtz

 

 

RadoN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb dan toch maar uiteindelijk een update gemaakt van men kweekie

 

ze zitte ondertusse in het begin van de 3de week bloei vanaf gisteren.

 

voor de rest gaat het er wel goed mee ma ik vraag me eiglijk af hoeveel water ik ze nu zou moeten geven ze zitten namelijk in 6.5 l potten en de schatjes zuipen der wel op los.

 

foto update : PLantjes :verrygood

 

Grtz

 

 

RadoN

Share this post


Link to post
Share on other sites

kgebruik zelf ook hesi werkt super goe maar hou je aan de voorgeschreven dossisen,ander treden er na een tijdje problemen op(spreek uit ervaring)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je foto's zijn alleen zichtbaar voor leden van je groep.....

Zo fucking irritant gewoon! Elke keer klik ik er weer op..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar hoe verander je het ik vind het niet

ik heb et al helemaal afgezocht en vind niet waar ze uut te zetten

 

 

weet iemand raad hiermee ?? . . .

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar op imageshack is er een max. grootte en mijn foto's zijn altyd te groot (maar dat is ook de schuld van men pixels zijn hele grote foto's dus ook grote bestanden)

 

kzal is zien of ik een fotobewerkingprog kan zien erges te downloade

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...