Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Casto

Waar Is Het Meeting Topic Van Elmo Gebleven?

Recommended Posts

Spijtig,het is al zo stil in de microsectie

jammer.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan kan je een waarschuwing geven?

 

Theoretisch denk ik wel, maar goed, ik ben ook maar een gebruiker he, ik speculeer net als jullie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor, maar heel misschien (en ik geef toe dat ik heel het topic niet gevolgd heb) heeft Elmo bepaalde zaken gepost die met het oog op regelgeving niet intelligent zijn. En dan neemt iemand dus Elmo in bescherming door dingen te verwijderen.

 

Of hij heeft op een forum van een zadenboer een andere zadenboer een platform geboden, dat is ook no-no, maar dat is overal zo. Fora op het boze internet zijn geen democratische omgevingen, leer d'r maar mee leven.

 

Maar dan kan er toch gewoon over gesproken worden?

Weet je hoeveel ervaring er meteen verdwijnt met z'n actie?

Ik vind wietforum altijd een prettige omgeveng met toffe mensen die allen dezelfde passie hebben.

Dat iemand een winkeltje runt uit liefde voor het plantje oke, maar elmo zit hier echt niet voor winstbelang.

 

Elmo is gewoon een trotse gast en dat laat hij aan alles merken, zoals zijn artikelen op rollingstoned die vol passie geschreven worden.

Zijn micro input hier op het forum al precies zo.

 

Ik wil niet zomaar mijn oordeel klaar hebben staan maar daar wordt ik wel een beetje toe gedwongen omdat er vanaf wietforum geen uitleg gegeven wordt.

 

Maar goed ...

 

Zelfde geld voor minnie overigens ook hoor! Ook al is het haar eerste plantje ;)

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ casto ben ik ook een trotse gast? laatste keer dat ik checkte was ik toch echt nog een meisje :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee in jou beval een tof wijffie dan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha thanx man! jij bent ook echt een toffe gast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig,het is al zo stil in de microsectie

jammer.....

 

En op deze manier gaat dat alleen maar stiller worden, ik doe er niet meer aan mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb even gekeken naar jullie nieuwe forum minnie.

ik moet zeggen is het zelfde als dit maar dan met meer tests prijzen en

er word zelfs daar reclame gemaakt voor sannie s strains xd.

jammer dat jullie hier weggaan heb altijd veel verslagen van elmo gelezen .

ik zag dat gobru ook mod is daar

hij was in het verleden ook veel actief hier met bho verslagjes enzo.

zal nog wel ff verder kijken daarzo heb een idee dat veel ouwe leden van hier daarna toe zijn gegaan.

jammer is dat dat maakt dit forum er niet leuker op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om bij deze effe duidelijkheid over ons besluit te geven.

 

Elmo is niet zonder waarschuwing op de reservebank gegaan.

 

Ik heb hem persoonlijk op 23 mei 2013 met volgende pm-wisseling gewaarschuwd:

 

Bij deze:

PM aan Elmo:

 

Hoi Elmo,

het moderatorenteam heeft meerdere klachten / meldingen gekregen

i.v.m. jouw webwinkel.

Je plaatst links naar jouw webwinkel in andermans topics.

De huisregels zijn hierover heel duidelijk:

 

huisregels

 

Spammen (met commercieel oogmerk reclame maken voor een site, product of dienst) is niet toegestaan.

 

Bij deze vraag ik jouw om de huisregels in acht te nemen en met de reclame te stoppen.

 

Groetjes

Torsti

 

hoi Torsti . ok

dat is geen probleem

ik zal niet meer doorlinken naar mn eigen site

 

groetjes

Elmo

 

Maar Elmo stopte niet!

Op 9 september 2013 is hij door Sannie opnieuw gewaarschuwd.

Elmo had alweer linkjes in zijn handtekening geplaatst.

 

Onze waarschuwingen zijn niet van een tenminste-houdbaar-tot-datum voorzien!

Het is een herhaling van het gespam waar wij hem al meerdere keren voor gewaarschuwd hebben.

 

Bij deze:

Het zijn leden van het forum geweest, welke hierover geklaagd hebben.

Wij, het moderatoren-team en de admins van het forum, nemen deze klachten op en gaan deze volgens de huisregels verwerken.

Voor iedereen: De huisregels staan als link boven de banners aan iedere onderkant van een pagina, dus heel makkelijk te vinden.

 

Elmo heeft nog geluk gehad: twee manden reservebank ondanks meerdere waarschuwingen!

Ik ga deze tijdelijke ban ook niet veranderen.

 

Bij herhaling van van het spammen van zijn eigen website blijft dan ook nog maar een volgende stap over en deze ga ik dan ook,

ondanks dat ik Elmo persoonlijk ken, uitvoeren.

 

Het andere topic is op onzichtbaar gezet omdat het uit de hand gelopen was.

 

 

Groetjes

Torsti

 

PS: Topic is opgeschoond en staat weer online

Edited by djbroertje
link huisregels aangepast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij werkt de link als volgd:

Open een nieuw Window,

copy / paste de link in de adresbalk en enter.

 

Helaas werkt deze link niet direct, maar de Forum Regels zijn ook zo makkelijk te vinden. :whistling

 

 

Groetjes

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tsja WF is tegenwoordig ook zo lekker duidelijk.Tis wel moeilijk een website bijhouden als je de forum regels in het zwart zet.:whistle:

 

Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels , maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum. :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vindt het maar een beetje krom.

 

Met alle respect Torsti maar nu ga ik even mijn verhaal doen.

 

Je kent Elmo persoonlijk en dat maakt het juist erger.

 

Wat dan nog als deze beste man er geld mee verdiend? Deze lid is niet zomaar een lid. Als hij hier zou zijn om cash te maken dan zat die niet in de micro sectie met tneons te kloten maar met z'n kiet vol met kolousus cola's te bouwen ( die overigens te koop is in sannie's shop ).

 

Door juist hem leeft de micro sectie. Door juist hem is er people. Door juist HEM krijgt WF extra members die toch enigszins inkopen doen in sannie's shop.

 

Wat voor conclusie kan je hier uithalen? Dat wat elmo doet negatief is voor WF? Fout, omdat er niet verder wordt gekeken dan je neus lang is. Juist dit soort "macht" vertoning zullen er members juist niet bij sannie's shop kopen en zelfs de forum verlaten door dit soort bans.

 

Als het een member is die pas lid is en totaal geen inbreng heeft gebracht op de forum aan leden dan zou ik het snappen.

 

 

Ik kan nu fluiten naar mijn wens moderator worden op WF ( vaak om gevraagd )omdat ik mijn mening heb geven die niet in het straatje past.

 

Maar om eerlijk te zijn hoeft het ook niet meer want ik zal zulke waardevolle members niet willen bannen omdat ik geen leegloop wil hebben op een forum.

 

Mijn conclusie?

 

WF heeft liever een belangrijke member met waardevolle input op dit forum die misschien een paar tientjes per maand verdiend kwijt. Wat krijg je dan? Idd, een domino effect. Wat voor gevolgen heeft dit uiteindelijk voor de forum? Idd, mensen die geen rooie cent meer gaan uitgeven in de sannie's shop puur om deze actie.

 

Je mag gerust weten hoor, ik ken Elmo niet persoonlijk maar door o.a Elmo en andere members heb ik een account destijds aangemaakt. Heb nooit iets bij hem gekocht maar wel een paar keer bij sannie's shop.

 

Dit zal dan ook niet meer gebeuren omdat dit niet fair is naar hem, en naar ons.

 

Ben pitten.

 

Groene groet,

 

Boze Hulk

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

GreenHulk heeft wel een punt.

In die zin, dat er tenminste een zweem om heen hangt, tav Sannie shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gesproken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je nu al weer terug?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A!

 

Ik vat hem al. Nou begrijp ik je beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leden die er over geklaagd hebben waarschijnlijk zelf een duur betaalde banner hier haha.

 

Liever Elmo dan een Sannie en Knutsel die zich schijnbaar te goed voelen om hier nog te posten en topics af te maken. Wat moet jij nog met dit forum Sannie? Je verdiende toch niets aan Nederlandse klanten?

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was mijn gedachte ook al....

 

Wie wist er nou daadwerkelijk dat de site van elmo was?

Oke het stond in zijn profiel, maar waar is dat mijn website stukje dan voor?

 

Www.ditismijnfacebookzodatiedereenmijkanvinden.nl?

 

Ik snap dat hij het daar neer gezet had zou ik ook doen als ik een shoppie had.

Maar dat hij overal spammde nee dat geloof ik echt niet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf..... krijg een beetje een desjavu.... lijkt een beetje op het gobru verhaal... was die nu niet mod op .eu...

 

van wietforum.nl blijft weinig over zo de aanmeldingen komen wel omdat ze hoog in de lijst van google staat maar t gros komt met vragen als "is mn plantje al klaar" of "bladeren worden geel"

 

maar de mensen waarvan ik denk die zeker geholpen hebben aan t suc6 van wietforum zijn allemaal weg...

 

zelf sannie ziet hier geen heil in want ook die is vaker op opengrow te vinden als hier.... ben benieuwd wanneer de stekker eruit gaat hier...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan nu fluiten naar mijn wens moderator worden op WF

 

Is je wereld nu ingestort?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leden die er over geklaagd hebben waarschijnlijk zelf een duur betaalde banner hier haha.

 

Liever Elmo dan een Sannie en Knutsel die zich schijnbaar te goed voelen om hier nog te posten en topics af te maken. Wat moet jij nog met dit forum Sannie? Je verdiende toch niets aan Nederlandse klanten?

 

Mijn gedacht ook dat het over geld gaat en niks anders. Als je je eigen volk al gaat schofferen moet je maar een baantje zoeken bij Ivo en geen mod/admin op WF

Edited by Snaaiper
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leden die er over geklaagd hebben waarschijnlijk zelf een duur betaalde banner hier haha.

 

Liever Elmo dan een Sannie en Knutsel die zich schijnbaar te goed voelen om hier nog te posten en topics af te maken. Wat moet jij nog met dit forum Sannie? Je verdiende toch niets aan Nederlandse klanten?

 

Mijn gedacht ook dat het over geld gaat en niks anders. Als je je eigen volk al gaat schofferen moet je maar een baantje zoeken bij Ivo en geen mod/admin op WF

Naja als ik flink zo betalen voor reclame hier zou ik er ook niet helemaal blij mee zijn hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...