Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Just made it

Trimpro Automatik Of Trimpro Rotor

Recommended Posts

Hey heren en dames.

 

Ik ben bijna aan het einde van m'n ronde en m'n spinpro met motor is naar de bliksem..

 

Ik ben aan het kijken voor iets nieuws en qua prijs wil ik het graag onder de 2.5k houden..

 

Zoals titel aangeeft heb ik op deze machines m'n oog laten vallen, maar als er iemand zegt dat een andere machine echt de bom is.. Just say..

 

Graag hoor ik ervaringen.. En voor jullie info ik knip helemaal alleen dus neem dat mee in de overweging..

 

Graag reactie over:

Geluid

Snelheid

Gebruik

Kwaliteit

 

Gr Just made it...

Share this post


Link to post
Share on other sites

huur je toch een groepje polen in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sta momenteel voor dezelfde keuze. Is de rotor niet vergelijkbaar met een tumbletrimmer maar dan elektrisch en stationair? Heb wel een beetje genoeg van het knippen met de hand/tumble.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig ding!! zeker aan te raden en al helemaal voor dat geld!

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is je ruimte ook niet groot genoeg:D.

 

Als je over een week of 10 ff 2 vrije weken neemt kunnen we het samen ff doen...

 

Geweldig ding!! zeker aan te raden en al helemaal voor dat geld!

 

Jij kweekt vast pp..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sta momenteel voor dezelfde keuze. Is de rotor niet vergelijkbaar met een tumbletrimmer maar dan elektrisch en stationair? Heb wel een beetje genoeg van het knippen met de hand/tumble.

 

Ik vind de tumble trimmer op zich een fijn apparaat maar het duurt met de rotor minimaal net zo lang... Dus dat is al geen vooruitgang.. Daarbij heb ik haze en dat is imo een slechte combi met de rotor om dat het plateau waar je de buds opgooit vrij grote openingen heeft waardoor je blad zou moeten gaan maar in deze opening gaan ook stukjes van je Bud... Dat wil je niet en de flappen zijn ook imo iets te hard en stevig drukt zo nu en dan een mooi Bud tot puin en als ie dat doet zijn de deeltjes weer te klein en vallen door je plateau heen... Zonde dus...

Ik denk dat het wel een fijn apparaat is voor mensen die soorten kweken waar mooie ronde harde buds aan komen... Maar gewoon niet geschikt voor haze...

Gr Just made it

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor haze gaat ook super goed die zijn bij mij ook keihard, je kan nu wel allemaal vooroordelen hebben maar ik spreek uit ervaring, het eenigste wat ik met de hand knip zijn de hooftoppen alle losse toppen hoppa er doorheen op de knop duwen halve min wachten en klaar :popcorn: was nog nooit zo snel klaar met knippen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet knippen gaat nog sneller Jack..

 

Het gaat om het eind resultaat..

Die wil je mooi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet knippen gaat nog sneller Jack..

 

Het gaat om het eind resultaat..

Die wil je mooi...

en of die mooi is! snap ook niet waarom je er zo dom op in gaat, als je hem zelf al eens gebruikt hebt weet je waar je over praat, en dat weet jij waarschijnlijk niet omdat jij nooit meer als 5 planten hebt moeten knippen :wave:

 

Juist rocker..

jij probeert gewoon iets te vinden om het ding af te kraken omdat je hem waarschijnlijk te duur vind, koop hem maar dan wil je niks anders meer! heb het wel over de automatische niet die met de hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand de rotor kopen...

 

Lezen!!!!

 

Punkass!!!

 

 

Niet knippen gaat nog sneller Jack..

 

Het gaat om het eind resultaat..

Die wil je mooi...

en of die mooi is! snap ook niet waarom je er zo dom op in gaat, als je hem zelf al eens gebruikt hebt weet je waar je over praat, en dat weet jij waarschijnlijk niet omdat jij nooit meer als 5 planten hebt moeten knippen :wave:

 

Juist rocker..

jij probeert gewoon iets te vinden om het ding af te kraken omdat je hem waarschijnlijk te duur vind, koop hem maar dan wil je niks anders meer! heb het wel over de automatische niet die met de hand.

 

En jij moet gewoon je smoel houden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zweer bij de trimpro. Weet trouwens niet beter :showoff:

 

Supersnel apparaat. Net even 2x stopcontact erop geplaatst want die heb je altijd nodig in de buurt van dat ding. Denk aan een werklamp boven de trimpro.

 

Nog een tijdrelais erin gemaakt met drukknop zodat ie 45 seconden (instelbaar) draaid en vanzelf weer uitgaat. Scheelt weer een handeling. Ik gooi er altijd met een liter maatbeker erin en haal het er met de hand uit omdat dat gewoon het snelste gaat en de plaat moet ook regelmatig ingevet moet worden....

 

Zoals je ziet ook nog een kistje omheen gemaakt met isolatiemateriaal en ben je na een tijd doof...

 

Is er een machine die nog sneller, beter is?

gallery_32923_16965_493618.jpg

 

gallery_32923_16965_1768519.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automatische tumble super machine. Ook voor haze, zolang ze maar hard zijn.

Edited by Murdoch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...