Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Vaporist420

Kwaliteit Coffeeshops

Recommended Posts

Beste iedereen,

 

Na een mislukte oogst van 2 plantjes (spint nooit gehad trouwens) heb ik geen groen meer. Ik kweek voornamelijk voor een familielid die hier medicinaal veel baat bij heeft.(psychisch en lichamelijk)

 

Nu ben ik deze week naar coffeeshops in Maastricht gegaan heb 5 gr. gekocht verdeeld over 3 shops. Bij 1 zat er rot met spint en bij de andere plastic troep tussen de toppen. Het 3e zakje was zo met het oog te zien niets aan en heb deze gegeven maar resulteerde in vreselijke hoestbuien.

 

Ik vraag mij af of ik pech heb gehad of dat de kwaliteit tegenwoordig echt zo slecht is. Ik heb nb nog aangegeven dat het voor medicinaal gebruik is.

 

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen welke shops wel goed zijn en nog eerlijk zijn, het liefst in Limburg maar ik wil er ook best een stuk voor rijden.

 

Onbegrijpelijk dat er zo een slechte controle op is in NL.

Edited by Vaporist420
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eens maar de shops zouden beter moeten weten :(

 

Hier is de shop gelukkig nog wel kieskeurig met wat ze inkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar mijn mening moeten de shops ook beter opletten. Zeker als je aangeeft dat het voor medicinaal gebruik is.

 

Je mag toch verwachten dat ze opletten wat ze inkopen.

 

Ben net terug geweest met de rot. Hij vond het niet zo spannend en was duidelijk beledigd en gooide het gewoon terug bij de rest, ik kon beter bedrocan kopen als ik het zeker wou weten.

 

Kansloos mensen.

 

Bedrocan kan niet want dan is ze ook haar rijbewijs kwijt zover ik weet. Ben benieuwd of iemand mij kan zeggen waar ik zuivere wiet krijg, volgens mij onmogelijk.

Edited by Vaporist420

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi foolonthehill, Klopt, moet nu ook helaas weer naar de shop en het verschil met eigen kweek is wel erg groot. Wat ik zo links en rechts hoor is het in Maastricht gewoon heel erg momenteel.

 

Wellicht komen er nog reacties van mensen die wel goeie shops kennen in Maastricht, die test ik dan uiteraard graag ! Ik ben echter bang dat het stil gaat blijven.

 

 

 

Trouwens bedankt voor het doorzoeken van mijn topics, genesis in Geleen was ik namelijk vergeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog nooit van mensen gehoord of zelf meegemaakt dat een shop echt dat werkelijk troep verkoopt.

oke, iets minder potent,niet goed geflushed of vaak een heel ander soortje. maar spint of plastic? ik zou ze aanklagen :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dr word zoveel troep verkocht in shops, daar word je ziek van!

 

ik had het over apotheek wiet, daar mag je gewoon mee rijden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...