Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Starter 1.0

Stekken Slaan Slecht Aan Rfx

Recommended Posts

op aarde lukte het niet, op mapito niet, het lukte gewoon nooit, heb nooit goed gedraaid daar en hok is al enige tijd weg.

 

Geen groene vingers????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok am hoop dat ik niet tzelfde kan zeggen over paar weken. Dan kost t me nog ns 7k.

morgenavond heb ik CO2 seminar. Kijken of er wat leuke info te leren valt

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je niet ook een pot met rfx erbij laten staan ?

 

Als het nu goed gaat weet je niet of het aan rfx of vijverfolie lag .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

24 uur later. Alles eruit inclusief rfx en folie. 70 zakken aarde erin op 18 liters en nieuw potente stekken erin.

kijken wat er gebeurd. Amnees draai jij wel redelijke rondjes daar nu?

 

Fotos volgen

 

Heb je alles wel ontsmet? Ik zou ook maar Previcur met de voeding meegeven, want als het wortelrot is, dan verdwijnt dat niet vanzelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed idee knaken! Ga ik straks even doen. Staan tog nog 28 zakken rfx te wachten om weggegooid te worden.

Nee Coco omdat ik niet denk dat het dat is. Bovendien is al t medium weg en folie dus als het dat al was lijkt me de kans op nieuwe besmetting minimaal.

 

Ben gisteren in een opgerold hok geweest met 10.000+ planten. Sick om eens te zien. Stond nog heel veel (al een paar jaar). Potten mrt grond, slangen, voeding, vaten, boxen zonder motor etc etc

voor de lovers.

med_gallery_38836_16246_636979.jpg?t=56055138

Edited by Starter 1.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer intressant, ik ben ook al vaak geweest.

 

Doe Pieter de groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

op aarde lukte het niet, op mapito niet, het lukte gewoon nooit, heb nooit goed gedraaid daar en hok is al enige tijd weg.

 

Geen groene vingers????

 

Nee Amnees geeft ook ballen verstand van kweken... zit alleen maar wat te posten hier vandaar die 10.000 posts ipv bezig zijn met plantjes ahhahaha

 

Ben benieuwd hoe het je verder af gaat Starter 1.0, toch wel een leerzaam topic, succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed idee knaken! Ga ik straks even doen. Staan tog nog 28 zakken rfx te wachten om weggegooid te worden.

Nee Coco omdat ik niet denk dat het dat is. Bovendien is al t medium weg en folie dus als het dat al was lijkt me de kans op nieuwe besmetting minimaal.

 

Ben gisteren in een opgerold hok geweest met 10.000+ planten. Sick om eens te zien. Stond nog heel veel (al een paar jaar). Potten mrt grond, slangen, voeding, vaten, boxen zonder motor etc etc

voor de lovers.

med_gallery_38836_16246_636979.jpg?t=56055138

Goed idee knaken! Ga ik straks even doen. Staan tog nog 28 zakken rfx te wachten om weggegooid te worden.

Nee Coco omdat ik niet denk dat het dat is. Bovendien is al t medium weg en folie dus als het dat al was lijkt me de kans op nieuwe besmetting minimaal.

 

Ben gisteren in een opgerold hok geweest met 10.000+ planten. Sick om eens te zien. Stond nog heel veel (al een paar jaar). Potten mrt grond, slangen, voeding, vaten, boxen zonder motor etc etc

voor de lovers.

med_gallery_38836_16246_636979.jpg?t=56055138

 

kleine kutplantjes!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mn stekken graag klein. Langer voorgroei-> vitalere plant -> meer grammen imo

 

Ze gaan trouwens prima

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is die OSB denk ik.

 

hok helemaal inpakken met dampdichte folie, of nog beter die OSB oprotten naar de stort en wat anders pakken.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zei ik al gelijk,maar anderen waaronder starter zelf hebben weer nooit problemen ondervonden door osb. Maatje van me weer wel. Heb ook weleens gelezen dat het ene spaanplaat bijna geen formaldehyde bevat en het andere weer wel. Misschien is dit bij osb ook wel het geval. Dat verklaart ook waarom de een probleemloos draait in een osb/spaanplaat/mdf hok en de ander met vergiftigde planten zit.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact wat jij zegt. En wat ik toen ook vergat, OSB in een ruimte waar vol word afgezogen daar kun je wellicht prima oogsten, en zodra je gaat circuleren hopen de gassen op en ben je de lul. OSB, weg ermee! en dan nog, al draai je prima in een ruimte met OSB en veel afzuiging, dan weet ik wel zeker dat je beter gaat draaien zodra je de wanden in orde hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede vraag Hans maar nee bedankt. Heb nog 2 rondjes sla van vorige stekken liggen.

zelf verwacht ik van de osb geen problemen. Geeft dit toch probz gooi ik er een 2500 afzuigert in naast de Opti.

Enig probleem is dat ik in dit hele pand geen ramen heb die ik open kan zetten op een balkondeurtje na. Lastig met condens.

 

Morgen ga ik ze toppen. En dan over 4 de bloei in. Of top ik een witsoort op 18L beter niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je 18 liters staan tegen elkaar aan dus ik zou niet toppen. Als je topt gaan ze door mekaar heen groeien. Pp top ik zowiezo eigenlijk nooit, amnezen altijd, maar daar zet ik er maar 4 op een meter van. Blijft alles nog mooi groen? Als je het probleem getackeld hebt heb je over 9 weekjes jackpot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was ik ook al aan t denken. Hoe hoog kan ik verwChten dat een witsoort getopt wordt?

ik heb mn lampen op 215 vast hangen. Zal ik ze van een katrol systeem voorzien straks?

 

ik heb dr laatste xxxxxx jaar alleen maar amnees gedraait

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf verwacht ik van de osb geen problemen.

 

Dat heet dat ervaring je wel wijzer gaat maken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

jawel man rare vent, 9 per m2 zeker wel toppen.

 

zn 18 liters staan strak tegen elkaar aan. Dat is 30 bij 30 cm per plant. Dan ga je toch gewoon voor dikke hoofdtoppen met wat mooie bonkjes eronder. Zo hoog worden ze niet joh, het zijn geen amnezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lastig met condens.

 

 

opdrinken?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...