Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kuro-neko

High Times 2014

Recommended Posts

HT-Amsterdam-web.jpg

 

I <3 dabberdam dan...

Edited by kuro-neko
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@komando

Gabbers ontmoeten uit alle delen van de wereld, die je anders alleen op int. forums spreekt vind ik wel top.

Daar lekker mee dabben en dampen... dat zijn echte "HIGH TIMES" voor mijn.

 

De beurs zelf vond ik persoonlijk al 3 jaar niet echt meer wat.

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er een dag die aan te raden is van de data's waar het op gehouden word??

 

Wou niet gaan toen ik het gevraagde bedrag zag (beetje absurd), had een meevallertje soo we goo :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus man wat een geld dan ga ik liever een keer met een leuke growp shophoppen in amsterdam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik schrok ook egt toen ik naar de prijs ging zoeken dacht laat maar hange pff

 

Vd week bericht van belas en komt wat terug altijd goe dus besloot tog met een maatje te gaan

 

Alleen zou ik begod niet weten welke dag het beste is om te kiezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorig jaar met Blowsterke daar geweest.... en de kans dat we dit jaar gaan is heeeel klein.

 

oogst feest vorige week was gezelliger

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Voor die prijs kan je beter een paar dagen Spanje pakken.Als judge mag je maar 5 gram op zak hebben & misschien krijg je gratis weer een inval.:P

Dat ze dit hier nog organiseren verbaast me nog steeds.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze geen cannabis producten mogen uitdelen, hoe moeten die judges dan proeven?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do I get free weed with my judges pass?

No. You must purchase samples at the coffeeshops, although some shops have booths at the expo,

and some of these booths give free samples, usually in vapor bags.

 

Je mag het rondreizende circus sponseren ... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doelde meer op deze zin in de link waar je eerder naar verwees:

Vendors are not allowed to distribute or share cannabis or cannabis-related products with the attendees. The mayor’s office is strictly enforcing this NO cannabis distribution law -- to smoke at the Expo you will need to bring your own.

 

Of bedoelen ze dan wat anders met "vendors"? Zijn de partijen die deelnemen aan de competitie "competitors" misschien?

 

Dacht er eigenlijk over om nou eens een keer te gaan, maar als niemand daar de wiet mag verkopen dan heeft het allemaal niet zoveel zin ook of wel? Ik hoef niet zo nodig te stemmen, maar ik zou wat van de deelnemende wietjes wel zelf ook graag proberen.

 

Hoe dan ook, Amsterdam zet zich zelf wel weer compleet voor schut met dat soort onzinnige restricties.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga liever naar spannabis :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een zielige kutregeltjes .. en dat de organisatie er gewoon aan meewerkt is een schande

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een commercieel feestje voor winkeliers, net als moederdag en sinterklaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietefras, vraag het Kuro Neko. Die gaat vaker dacht ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do I get free weed with my judges pass?

No. You must purchase samples at the coffeeshops, although some shops have booths at the expo,

and some of these booths give free samples, usually in vapor bags.

 

@Wietefras Onze quotes lijken met elkaar in tegenspraak .... emo28.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies en welke is nou de juiste? :wacko:

 

Heb niet zo'n zin om 50 euro uit te geven om daar achter te komen.

 

Ben ook bang dat dat stukje "new rules" bovenaan de pagina nou dus inderdaad nieuw is en dat er dit jaar gewoon echt niets meer mag.

 

Ik ga volgend jaar wel dan. Wellicht is de hele zooi dan gewoon gelegaliseerd B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

RollingStoned geeft aan dat de beurs expositie helemaal niet meer door gaat, maar op de site staat daar niets over. Ze geven wel aan dat je naar de coffeshop Amnesia moet gaan. Wellicht dat evenement het verhuist is? Super genant van Amsterdam allemaal.

 

Het entertainment onderdeel in de Melkweg zou sowieso wel door gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beurs Cannabis Cup naar nieuwe locatie

 

vrijdag 21 november 2014 11:55

e1e3f8e74694764d8b3c99793ca72377.jpg

Foto: Jos van Zetten

 

De beurs van de High Times Cannabis Cup gaat niet door dit jaar. Het evenement krijgt geen vergunning van de gemeente.

 

Het wietfestijn begint zondag en kent verschillende onderdelen, maar vandaag liet de gemeente weten dat de beurs niet door mag gaan. De vergunning is te laat aangevraagd, waardoor er geen checklist afgewerkt kan worden op de openbare orde en veiligheid te controleren.

Ook waren er vorig jaar klachten, laat de gemeente weten.

 

UPDATE14.00 uur:

Een woordvoerder van High Times laat weten dat er een nieuwe locatie is gevonden voor de beurs, waardoor deze op een later moment alsnog door kan gaan. Wat de nieuwe locatie is wordt later bekend gemaakt.

Edited by Running Water

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...