Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hier alles goed... Ben de laatste dagen bezig in de tuin of zou ik het beter jungle noemen?

Fuck man! Al een schorpioen tegengekomen toen ik stenen aan het verplaatsen was! Een gele van een centimeter of 7...

Niet gekeken naar zijn geslacht, eerst bijna in mijn broek gedaan en dan als een gladiator afgemaakt!

Ben nog niet gaan shoppen maar het zal niet te lang mogen duren want het begin te jeuken!

Mijn Belgische voorraad is opgesmoord...

Toch al wat keuze gemaakt tussen de verschillende auto's dat ik hier kan vinden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je daar een stuk land gekocht ofzo?

lijkt mij ook wel wat namelijk.

heb veel mooie stukken bouwgrond gezien ,

ook niet al te duur ,

alleen van vrienden van mij gehoord dat het een heel gedoe is ,

met bouwvergunningen enzv,

ook al koop je een stuk bouwgrond met vergunning,

misschien dat jij een beetje info voor me hebt,

sorry voor de topic vervuiling

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weinig tijd gehad om te posten... Heb ondertussen een auto klaar, (auto Destroyer) waar ik toch een 50 g aan over heb... Niet slecht maar ook niet schitterend... Niet teveel voeding gegeven (ik blijf bij canna terra producten omdat ik er nog heb) maar het probleem hier is het water! Waar in de lage landen het probleem teveel water is, kunnen jullie het andersom inbeelden! Hier is het te doen om voldoende water te geven... Hierbij is het water hier heel hard!... KALK... Ph is erg hoog... Bij volgende (auto Assassin) zal ik wat aan die Ph proberen doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto`s ? zou het wel een stuk leuker maken :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...