Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sWEEDy

jesus wat een gezeik

Recommended Posts

dit bericht begon voor 1 iemand maar meerdere van jullie doen het dus wou het toch even kwijt:

 

soms is het zelfs met de zoekfunctie erg moeilijk om informatie te vinden over hetgene dat je wilt weten. En ik kan me goed voorstellen dat je toch na het lezen van diverse topics nog steeds twijfel en vragen hebt. Dit forum lijkt mij juist om iets te leren. Niet om andere af te zeiken dat ze een vraag stellen die al is gesteld. Ik wordt beetje moe van die mensen die gelijk gaan lopen zeiken als iemand zo een vraag stelt. Hou in zo een geval lekker je mond en laat andere die het niet uitmaakt antwoord geven op de vragen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet helemaal mee eens! De mensen die dagelijks op dit forum zitten te posten worden er een beetje ziek van als iedereen 100x de zelfde vraag stelt! Er is niet voor niks een ZOEKFUNCTIE! Bijvoorbeeld die vragen over `over hoelang kan ik mijn plant oogsten` enzo, als je ff een beetje rondkijkt vind je vanzelf genoeg antwoorden! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het helemaal met steve eens! Als jullie een vraag hebben over drogen dan gooien jullie meteen een nieuw topic open terwijl die vraag net zogoed in een ander topic over drogen kan! En een topic over drogen vinden is niet moeilijk zijn er toch minstens 15 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikke bitterwijnig posts.Toch denk ik al serieus wat kennis via de "Super"zoekfunctie

te hebben geleerd.

Altijd eerst zoeken op 10 manieren desnoods , dan vraagie stellen.

Stel je dan toch een "Domme" vraag(domme vragen bestaan eigelijk niet), scheld ze niet direct uit.Stellen ze 10 domme vragen scheld ze dan maar uit.

Ge weet wel in de trant van : "Kan ik onder gloeilamp kweken?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoek dan eens op de termen 'coco slabs ph' ik kan dan niks vinden. terwijl er vast wel het één ander over geschreven is.

 

ps) kan iemand me ook vertellen welke ph waarde ik het beste kan aanhouden bij het kweken op canna coco slabs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik scheld nauwelijks iemand uit maar wijs ze altijd eerst tot de zoekfunctie! En dit doe ik alleen als ik weet dat het antwoord wel te vinden is op dit forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff mijn menig,

 

sweedy, ik ben het VOLLEDIG met jou EENS!!! :D

 

denk je niet dat we op een dag rond zullen zijn met ale soorten vragen over dit onderwerp, en wat gaan we dan doen ....

 

waarvoor dient anders dit forum, stel je voor dat iedereen de zoekfunctie gebruikt, gaat nogal nen saaien boel worden,

 

en zoals gezegt, als je het verveled vind dat iemand, "voor jou", een domme vraag steld, reageer daar dan niet op, de mensen die willen reageren zullen dit ook doen, als er niet gereageert word zal de persoon in kwestie wel andere mogelijkheden uitzoeken voor aan het info te geraken

 

dit formum is voor mij zoals mijn krant geworden, een paar keer per dag lees ik

de reactie, tips enz ...., sommige vind ik zeer int., sommige moet ik goed om lachen ....

 

ik zou zeggen, doe zo voort!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben volledig met je eens Teo!!

 

Als ik iemand zie die reageert zoals, zoekfunctie of gebruik je assistent denk ik dat de persoon het zelf niet weet, het enige wat hij wil is zo veel mogelijk reageren voor dat zijn cijfer naar boven gaat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarvoor dient anders dit forum, stel je voor dat iedereen de zoekfunctie gebruikt, gaat nogal nen saaien boel worden,

Denk je dat ja? Gewoon VOOR dat je iets gaat vragen de zoekfunctie gebruiken, als je het echt niet kan vinden kun je alsnog die topic opnenen. Er komen genoeg nieuwe dingen bij, dus een saaie boel zou het niet worden. Als het zo door gaat wordt het een rommeltje en komt er 200x hetzelfde op het forum te staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, daar volg ik je een stuk in, maar het is dan aan de grote baas om er wat kuising in te houden, toch vind ik het int. om al die zaken te lezen,

 

btw, dit is toch internet ... hoeveel keer staat niet hetzelfde op het net ..., ze gaan nogal nen grote kuis mogen houden als iedereen zo gaat denken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effe tussendoor:

 

Domme vragen vind ik vragen die zijn gebaseerd op feiten en die al meerdere keren zijn gesteld met antwoord.

 

En: Een forum is er om te discusieren met mensen met dezelfde interessen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Effe tussendoor:

 

Domme vragen vind ik vragen die zijn gebaseerd op feiten en die al meerdere keren zijn gesteld met antwoord.

 

En: Een forum is er om te discusieren met mensen met dezelfde interessen.

voala ...

 

daar zijn we toch mee bezig .....

 

en is dit de eerste keer, ja we gaan moeten opletten ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden. Dus als je iets een domme vraag vindt reageer dan gewoon lekker niet.

En ik weet dat er mensen zijn die alles nog een keer vragen terwijl het er al staat maar door dan te gaan reageren met: gebruik de zoekfunctie of met geirriteerde antwoorden.. DAAR wordt het juist een zooitje van!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt een zootje als er topics zijn met hetzelfde onderwerp. Gelukkig zijn er goede mod's op dit forum dus dat zal wel goedkomen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze dan ook alle domme antwoorden weghalen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

" gebruik de zoekfunctie " dat alleen is toch geen geirriteerd antwoord ? wanneer iemand er :D achter zet dan is het wat anders .

 

er zijn ook mensen die alleen af en toe op het forum komen om wat informatie te lezen ,en verder nooit posten . Om het ook voor hun overzichtelijk en compact te houden is het beter niet te dubbelposten. Sommigen zitten zo met een vraag in hun hoofd dat ze er gewoon ff aan voorbij gaan dat het antwoord al ergens op het forum staat . Vaak werkt zoeken sneller voor antwoord op je vraag dan wachten op reactie van je post.

 

Er is niks mis mee om iemand ff te herrineren aan de zoekfunctie , als dat op een respectvolle manier gebeurt,toch?

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de modjes nou elke topic die dubbel is dicht gooien, dan gaan de mensen vanzelf wel zoeken. Er zijn mensen die registreren zich op dit forum, gaan naar een sub-forum en stellen de vraag. Als die gene nou eerst ff zoekt, vind hij of zij het antwoord misschien wel gelijk.

 

Wat hebben julie liever? Een forum waar 100 keer de zelfde vraag + wazige verschillende antwoorden. , of een forum waar 1 keer de zelfde vraag staat met een goed antwoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites
" gebruik de zoekfunctie " dat alleen is toch geen geirriteerd antwoord ? wanneer iemand er :D achter zet dan is het wat anders .

 

er zijn ook mensen die alleen af en toe op het forum komen om wat informatie te lezen ,en verder nooit posten . Om het ook voor hun overzichtelijk en compact te houden is het beter niet te dubbelposten. Sommigen zitten zo met een vraag in hun hoofd dat ze er gewoon ff aan voorbij gaan dat het antwoord al ergens op het forum staat . Vaak werkt zoeken sneller voor antwoord op je vraag dan wachten op reactie van je post.

 

Er is niks mis mee om iemand ff te herrineren aan de zoekfunctie , als dat op een respectvolle manier gebeurt,toch?

Idd, helemaal gelijk. We moeten het forum overzichtelijk houden zoals andere forums.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de zoek funktie word redelijk nutteloos als iedere topic die je opent een antwoord als "gebruik de zoek functie" heeft...als je geen antwoorden hebt hou dan gewoon je kop

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry hoor maar steve en weet ik veel wie allemaal zitten hier op wietforum afspraken te maken van wat ze die avond gaan doen......en zelf zitten ze te zeiken dat iedereen nutteloze dingen post, als nou iedereen ipv zeiken dat ze zoekfunctie moeten gebruiken, die mensen gewoon helpen en een link geven naar een goeie topic dan help je ze veel meer dan dat je nu doet, en natuurlijk zijn er uitzonderingen maar dan nog kan je gewoon een goeie link geven ipv een nutteloze post met gebruik zoekfunctie......mijn mening dan.

respecteer een ander en help hem, als er een goeie link is gepost kan er alsnog slotje op en zakt ie vanzelf af.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat hebben julie liever? Een forum waar 100 keer de zelfde vraag + wazige verschillende antwoorden. , of een forum waar 1 keer de zelfde vraag staat met een goed antwoord.

geef mij dan maar die 100, dan kunnen we veel lezen ...

 

1 zou saai zijn

 

en je zou je vervelen ....., wanneer kan je dan nog eens komentaar geven ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...