Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smellowmellow

Mini Project Main-Lining Ak-47

Recommended Posts

Toch voor mijn proef AK-tjes een klein topic.

 

Bezig dus met het main-linen van een AK-47 van huismerk wietzaadjes..

 

Misschien zijn sommige van jullie deze al eerder tegengekomen in dit topic.

 

Doel van het projectje is om uiteindelijk zoveel mogelijk toppen te krijgen van 1 plant.

 

Hele topic is meer bedoeld voor de entertainment!

 

Ergens rond 20 september dus 2 ak's ontkiemd als proefje, meer om te kijken wat je met ons geliefde plantje kan uithalen!

Daarvan is er dus nu 1 een main-line projectje en de ander een knak en buigproject zonder fan-leaves... (helaas net wel de hoofdtop van deze plant gebroken, die krijgt nog ff een pleistertje)

 

Tijdelijk staan deze 2 in het bloeihok onder 18/6 omdat het voorgroeitentje bezet is ivm drogen. Ze komen dus weer terug onder de 2x75 watt T-neon! Waar ze dan uiteindelijk ook weer een tijd gaan verblijven!!

 

Voor nu ff een paar foto's!

 

28 September

gallery_41643_17676_474450.jpg

 

4 Oktober

gallery_41643_17676_3098977.jpg

 

9 Oktober

gallery_41643_17676_2378916.jpg

 

26 Oktober

gallery_41643_17676_3190309.jpg

gallery_41643_17676_2273617.jpg

 

6 November

gallery_41643_17676_3505798.jpg

gallery_41643_17676_778331.jpg

 

Staan in 11 liters, foto's van de 2e volgen nog!

 

Grtz Smell :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistle:

 

Valt wel mee, als je eens wist wat er op de achtergrond speelt!! ahahah

Edited by smellowmellow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan wel ff duren... Main-linen is geen dingetje wat je ff in een paar weekjes doet... (afhankelijk hoe groot je het wilt hebben)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah leuk, mainlining. Heb ik ook eens gedaan.

Zorg er wel voor dat je telkens de eerstvolgende node topt voordat je plant onregelmatige nodes aanmaakt.

Die komen meestal rond de 7/8ste node.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwam al zoiets tegen van en buitenkweekje van je Unpredictable? En hoe bedoel je eerstvolgende node? Geteld vanaf?

Edited by smellowmellow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier heb ik een samenvatting gemaakt van foto's. Kweken begon idd buiten, later naar binnen verhuist.

Ik bedoel de eerstvolgende node geteld vanaf je nieuwe groeischeuten. Ik neem aan dat je die 4 groeischeuten snel weer gaat toppen zodat je een 8-head plant krijgt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, wil eerder kijken tot hoever je kan gaan met zoiets. 8-16-32 :innocent: Doel is nog niet om het ook daadwerkelijk af te bloeien... Maar we gaan het zien!

Morgen even een mooi gaas maken om de pot om uiteindelijk de grootte op te vangen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah nice! Ben benieuwd naar de 16 en meer. Houd wel rekening met dat een 8-head ongeveer 45 cm diameter heeft (als deze rond gemaakt is). Ik volg lekker mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig zijn onze dames redelijk flexibel. Dus wel wat te manipuleren qua grootte!

Maar volgens mij laat de volgende top-beurt nog wel ff op zich wachten dan? Hou er wel rekening meet dat deze op 2 internodes op de hoofdstam ge-mainlined word

 

gallery_41643_17676_1800684.jpg

Edited by smellowmellow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha leuk een topic over mainlining, ben ook van plan om daar mee te experimenteren deze winter. Kan ik mooi hier spieken of ik het goed doe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zal wel moeten, het hele forum kijkt nu over je schouder mee :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom gebruik je twee internodes?

Het idee van mainlinen is juist dat elke vertakking precies dezelfde afstand aflegt.

Door twee internodes te gebruiken zal waarschijnlijk de energie verdeling niet helemaal gelijk zijn lijkt me..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine tentje was weer leeg!! Gaasje gemaakt! Meer kan ik er niet aan doen dan het in leven houden even!

 

gallery_41643_17676_220108.jpg

 

Grtz Smell

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk hoor :) Heb een keer op opengrow een mainline verslagje voorbij zien komen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leek me wel eens een keer leuk om te doen.. houd me bezig tussen de bedrijven door.. :) Als het een beetje wil zit ik met nog 3 keer toppen op 32.. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, 32 toppen. Dat wordt een wiet boeket :)

 

Ik heb dat mainlinen zelf ooit onder T-Neon gedaan en ik dacht dat ik toen was gestopt bij 8 toppen. Dat duurde ook al een hele tijd qua voorgroeien. Ruim 6 weken.

 

Was sowieso een hele rare ronde trouwens. Eén plant zat na 15 dagen (uit zaad!) al vol met ballen. Echt bizar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij brengt het ook wel redelijk wat stress met zich mee! Dat zou het misschien ook wel een beetje kunnen verklaren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar was ik nog niet eens aan toegekomen. Plantje was net 15 dagen oud vanaf ontkiemen. Echt vrij klein nog. Had wel per ongeluk een keer 12 uur donker gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...