Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Junkie4life

Bong Kopen Om Wiet Te Roken, Waar Op Letten?

Recommended Posts

Ik sta op het punt voor het eerst een bong te kopen om voornamelijk wiet mee te roken.

Heeft een van julli tips waar ik allemaal op moet letten? Er bestaan zoveel verschillende soorten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. geen plastic

2. is die goed en makkelijk schoon te maken?

 

3. maar eigenlijk 0

stel je jezelf ff voor zoals je gevraagd is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, geen plastic. Maar waarom dan? Kan me er wel iets bij voorstellen.

Hoe weet je van te voren of deze makkelijk schoon te maken is?

 

ps: in voorstel topic me zelf even voorgesteld, voor zo ver dan ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

glas is een zuiver product, neemt niets op, en geeft niets af, plastic wel ;)

 

je hebt verschillende modellen die je op bepaalde plekken uit elkaar kunt halen om beter te reinigen.

niet zo'n joekel kopen van 40 cm met een niet demonteerbare pre-cooler ofzo, daar kan je nooit meer aan om te kuisen.

en gewoon vragen voor je iets koopt, "ik wil iets volledig demonteerbaar om goed te kunnen reinigen"

 

hier heb ik wel is wat besteld ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, ok, glas dus. Check.

En eentje die je uit elkaar kunt halen. Check.

Ik zal eens op die webite rondkijken. Het is een Duitse site zie ik. Sturen dus gewoon naar NL? Zal het eens bekijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je alleen wiet gaat roken, dan 1tje waar jij ice in kan doen is ook niet verkeerd of van die jelly stuff, scheelt weer hoesten namelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die verzenden ook gewoon naar nl.

 

ik zou zowieso voor zo eentje gaan buzz

kijken bij eisbongs dan junkie ;)

hoeft ook niet percé demonteerbaar, als je maar overal goed bij kan om te kuisen...

 

succes met de zoektocht!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou er gelijk 2 halen 1 voor de olie en 1tje met ice voor de wiet.

Zit zelf ook al een tijdje te kijken van hoe en wat maar mijn budget trekt het nog niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

olie? ben geloof ik een complete newbie, haha. Hoe gebruik je olie in een bong en wat voor olie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan moet je kijken bij concentrates of ôle & essenzen,

ik bedoelde idd eisbongs, is een duitse site, zo staat het erop ;)

2 bongs hoeft niet, moest je ook concentraten willen roken kan je een olie-dome kopen die kan je dan in dezelfde bong knallen ;)

moet je alleen even kijken of ze dezelfde dikte van aansluiting hebben

deze dome heb ik maar dan wel met titanium nail...

 

gewoon even kijken voor welke doeleinden de bong gebruikt gaat worden en beetje zoeken, dikwijls vind je ook combi pakketjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

voornamelijke de prijs; die bepaald de opties, kwaliteit ed

 

plastic is alleen leuk voor een keer, glas kost dubbel zo veel maar hoef je niet in de kliko te gooien na een week

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poe, afgelopen dagen even flink ziek geweest, dus niet meer verder gezocht naar een bong. Maar heb nu de draad weer opgepakt ;-)

 

Heb nu een bong van het merk Pure Glass op het oog. Volgens mij zijn dat zeer degelijke bongs, goede kwaliteit. Wat vinden jullie er van? Het gaat om deze Pure Glass 44mm 18 inch Beaker Black Frosted bong.

Edited by Junkie4life

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice keuze,

 

ik zelf heb liever clear glass, en wel een bruute diffuser, maar je kan altijd pre-coolers erop zetten.

check grace glass,black leaf,weed star

 

als je een bong hebt is het eerst even wennen ,niet gelijk denken dat hij niet goed koelt, het is namelijk heel wat anders dan een jointje :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehle heeft een goeie en betaalbaren bongs.

Het glas is van goeden kwaliteit, niks mis mee.

Gelijk even wat borstels bij kopen om hem schoon te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmiddag al m'n bestelling binnen gekregen. Bong is echt zeeeeer vet ! Vooral die pre-cooler maakt het helemaal af. Ik wil nooit meer zonder, haha. Wordt nog een fijne en lange vrijdagavond :-P

Edited by Junkie4life
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of een hele korte vrijdag avond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, haha, de avond was inderdaad wel iets korter dan gedacht, maar viel op zich wel mee ;)

Bong bevalt nog steeds goed. Vriend van me, die in het weekend ook gelijk kwam proberen, heeft er gelijk ook een gekocht! :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag waarschijnlijk niet posten na mijn eigen vorige post, maar stiekum doe ik het toch eventjes ;)

Ik gebruik m'n bong nu met water. Maar ik lees zo her en der dat je ook andere vloeistoffen kunt gebruiken, zoals alcohol of limonade.

Wie heeft dat weleens geprobeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi "junkie", ik heb zelf deze bong https://www.bongify.nl/breitseite-glass-bong-straight-without-logo.html

 

Hier doe ik soms wel eens ice tea of iets anders zoets in, dat smaakt wel lekker. Mijn bong is gemakkelijk schoon te maken, bij een honeycomb oid zou ik het niet doen. Alcohol erin hou ik zelf niet zo van, naar mijn mening verpest dat de wietsmaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...