Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Snaaiper

Dinafem

Recommended Posts

Ff hier vragen:

Welke ervaring hebben jullie met Dinafem seeds? Iemand die er al mee gekweekt heeft? Ervaring, opbrengst, ...

 

Ze hebben er een aantal leuke strains bijstaan die veel mooie dingen beloven, maar maken ze die ook waar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Critical+ is wel een goede soort. Maar ik hou niet van de female-only breeders. Heb je al de Sugar Punch van Sannie's gekweekt? Uitstekende soort, erg zoet en plakkerig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou eerder om de CHP gaan

 

https://www.dinafem.org/en/dinafem-catalog/california-hashplant/

 

En dit omwille van medisch gebruik, Dinafem beloofd: "It is suitable to be used as a tranquilliser, for patients with nervous disorders or sleeping difficulties, thanks to its low psychoactive effect, which calms more than excites the imagination."

Mogelijk interessant voor een ADD'r als Snaaip.

Edited by Snaaiper
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In hun Og kush had ik hermas paar jaar terug

Werden niewe zaden geleverd welke ik nooit meer heb getest

Edited by Grow Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

GW, eens een banaantje of echt Herma's waar niks mee viel aan te vangen?

 

Nog iemand ervaring mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey snaaip, good to have you back

 

 

Maat van mij had 3x CHP in z'n serre geknald en verduisterd, was al enkele jaren terug maar ik kan me geen herma's herinneren... wel wat budrot maar in een serre is dat moeilijk te controleren.

 

Bij fem-seeds neem je nu eenmaal altijd een beetje risico. Ik snap wel dat je wat op safe wilt spelen als je er maar een handvol zet, same here ;)

 

Moet wel zeggen dat ze een mooi assortiment hebben.

Edited by VenaSnar
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vena, handvol????? Snaaip doet one plent shows hee. Fem is idd altijd een risico, maar wil nou nog ff een snelle ronde knallen in de hoop volgende jaar met wat anders aan de slag te kunnen gaan.

 

Maar ze hebben in elk geval een menu kaart die er heerlijk uitziet, mijn vraag is of ze die ook waar maken?

http://www.dailysmoker.com/cannabis-seed-banks/dinafem-seeds

http://www.dailysmoker.com/top-lists/best-cannabis-seed-banks

 

Vind zo nog wel wat reviews terug waarin Dinafem het niet slecht doet, uiteraard zijn meningen persoonlijk, net zoals de gebruikte growgear, locatie, seizoen, kennis grower, .......

 

Ga die CHK toch alvast bestellen maar verdere meningen zijn steeds welkom.

Beetje jammer dat WF geen aparte breeder sectie heb, datebase van breeders gekoppeld aan WF ervaring zeg maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GW, eens een banaantje of echt Herma's waar niks mee viel aan te vangen?

 

Nog iemand ervaring mee?

 

Dag 5 bloei ballen tussen de haren.

Dus zeg het maar xd

Edited by Grow Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke herma dus, nu ja, je hebt de verse zaden niet getest dus jij kon net zo goed eens een keer vette pech gehad hebben.

Met al dat gefem weet je immers nooit. Greenhouse heb op dat gebied een veel slechtere naam en toch verkoopt ie als gek die idiote zelfverklaarde king of cannabis.

Maar toch bedankt voor je input GW

Edited by Snaaiper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt kan inderdaad een keer een slechte batch tussen zitten ,

(Sannies sugarpunch waren een tijdje terug ook zaadkweek problemen mee)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de Moby Dick gehad, heerlijk zoet wietje, goeie happy stoned :vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe meer ik der naar kijk hoe meer het er op lijk dat alle soortjes van Dinafem wel goed zijn.

Ook wat in reviews, grow en smoke reports aan het kijken.

Een enkeling reageert net zoals GrowWeed hierboven, slecht kiemen tent vol ballen, al de rest is er uitermate positief over.

Vaak kom ik ook de vergelijking met andere breeders tegen en dan valt het zinnetje "beter als greenhouse en sensi seeds" vaak op tussen de reviews. En we kennen de king of Herma's ondertussen wel zeker.

Nou dan liever een voluptueuze Spaanse schone als Mister Herma, wat jullie?

 

In elk geval bestel ik hun Californian Hash Plant en haar nichtje Blue hash dewelke een gevolg is van een onderonsje van de CHP en de welbekend Blueberry.

 

Edit

En bestelling weg, krijg nog 3 Auto Blueberrys van Dinafem als freebee. Mooi hee, 6 zaden bestellen, er drie gratis krijgen en dan nog eens 10% korting. Toffe shop Zamnesia

Edited by Snaaiper

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb momenteel een dinachem moeder uit fem seeds. gruwelijk genetica. zeer snelle phenos te vinden en mooie dikke bollen.

 

wel precies als kuchy niet van die langwerpige haze toppen (helaas) maar wel rock hard. mooie hybride plant wel een trage groeier.

 

helaas moet er over dinafem zelf wel bekend gemaakt worden dat er veel phenos te vinden zijn het inbreeden is niet zo heel best gelukt.

 

heb bluewidow, critical+, autocheese ook mogen proberen maar vind dat geen suc6 nummers

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Hemp

 

Maar ik meen ook op te merken dat we bij alle breeders en zeker al dat gefem sowieso meer kans hebben op verschillende Pheno's.

Er is immers al veel te veel op de markt en jaren kruisen, femmen en inteelt draagt daar weinig goed aan toe. Jemoet maar pech hebben natuurlijk zoals Growweed, je krijgt op zen minst nog nieuwe zaden dus de service is er ook.

 

Ach zo is er altijd wel wat zeker. Tenzij je met geimporteerde landrassen gaat werken heb je altijd wel wat nietwaar. Verschillende pheno's heeft iedere breeder wel last van.

 

Als je dan zoals jij de mogelijkheid hebt om een goede moeder te selecteren is dat een dikke + bij een hoop -'en.

Maar dat kan ik als one plent self supplying grower niet verwezenlijken.

 

Ze zijn besteld en aarde is gemengd en staat ff te rusten komend weekend/week de tent mlaar eens afstoffen. Pot vullen en inwateren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb momenteel best wat fems casey jones staan :whistle: die gasten van devilsharvest hebben de clone only gewoon op de clone only gezet dmv sts of iets dergelijks.

 

ik heb me een donders mooi uniform soortje. maar 2 lellebellen das echt helemaal niks :excl:

 

welke heb je besteld???

 

zijn er hier mensen die btw kunnen bevestigen dat dinafem en humbolt seeds gewoon dezelfde gasten zijn???

 

zoiets heb ik laatst mee gekregen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Californian Hashplant

Blue hash (CHPxBleuberry)

en Blueberry autofems als freebee erbij.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nederlandse zaden zijn wel een beetje op hun retour heb ik het idee. Spanje en de zaden die daar vandaan komen maken een goeie indruk op mij. Heerlijk soorten waar aandacht aan is besteed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Hemp

 

Maar ik meen ook op te merken dat we bij alle breeders en zeker al dat gefem sowieso meer kans hebben op verschillende Pheno's.

Er is immers al veel te veel op de markt en jaren kruisen, femmen en inteelt draagt daar weinig goed aan toe. Jemoet maar pech hebben natuurlijk zoals Growweed, je krijgt op zen minst nog nieuwe zaden dus de service is er ook.

 

Ach zo is er altijd wel wat zeker. Tenzij je met geimporteerde landrassen gaat werken heb je altijd wel wat nietwaar. Verschillende pheno's heeft iedere breeder wel last van.

 

Als je dan zoals jij de mogelijkheid hebt om een goede moeder te selecteren is dat een dikke + bij een hoop -'en.

Maar dat kan ik als one plent self supplying grower niet verwezenlijken.

 

Ze zijn besteld en aarde is gemengd en staat ff te rusten komend weekend/week de tent mlaar eens afstoffen. Pot vullen en inwateren.

als ik eens terug denk,

ik heb die zaden destijds zelfs in spanje gekocht in een gs daar,

de vervang zaden zijn via de mail gekomen.

(Ik had dus geen ordernummer maar als nog goed gekome dus de service zit daar zeker wel goed) en de temperatuur verschillen daar&hier&transprt kan ook hebben bijgedragen aan de slechtere kwalitijd (week buitende koelkast enzo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry jongens, men likes alweer op.

 

Maar mijn gedacht ook Miramar: er zitten een hoop breeders bij die kwantiteit over kwaliteit beginnen te stellen.

Met gisteren nog wat inlezen kom ik eigenlijk zelfs heel veel positieve berichten over Dinafem tegen.

 

Growweed, tja dat verhaal zal de kwaliteit van de zaden idd wel acteruit trekken. Weet niet of jij zo toen al in hun driedubbele verpakking hebt gekocht want Dinafem stelt nu dat zolang de temperatuur niet gaat swingen naar extremen de zaden gewoon hun kwaliteit horen te behouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erm gripzak, metalen doosje, glazen tube

dus ja 3 dubbel verpakt

ik denk dat die zaden die tempswings wel hbben gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...