Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mindofastoner

Kant En Klaren Muffins

Recommended Posts

Je kan alle gerechten bereiden mits er boter of olie in moet!

De meeste cake beslagen moet boter in, waarschijnlijk met deze ook.

 

Je stopt geen wiet in een cake, maar je gebruikt canna boter wat je eerst zelf moet maken!

Je gebruikt je gemaakte boter in recepten en begin niet aan toppen wiet door je cake ofzo.

Koop een pak boter liefst met dierlijke vetten,

Gooi iets meer boter in een steelpannetje ( liefst met dikke bodem ) dan je nodig hebt volgens het pak!

Grind / verkuimel of snij je wiet erg fijn ( ik zou zon 5 gram gebruiken )

Nu kan de wiet bij de boter in het pannetje, en gebruik altijd het kleinste pitje op de kleinste stand.

Het moet niet te heet worden! Roer nu 20 min a half uur stevig door, na het roeren

moet het pannetje nog zon 1,5 uur op het vuur blijven staan. ( blijf wel af en toe roeren )

Laat de boter afkoelen en het is klaar voor gebruik in je cake.

Eet niet meer dan 2 plakjes, het kan tot wel een uur duren voor je echt iets gaat voelen!

 

Veel plezier

 

Tramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan alle gerechten bereiden mits er boter of olie in moet!

De meeste cake beslagen moet boter in, waarschijnlijk met deze ook.

 

Je stopt geen wiet in een cake, maar je gebruikt canna boter wat je eerst zelf moet maken!

Je gebruikt je gemaakte boter in recepten en begin niet aan toppen wiet door je cake ofzo.

Koop een pak boter liefst met dierlijke vetten,

Gooi iets meer boter in een steelpannetje ( liefst met dikke bodem ) dan je nodig hebt volgens het pak!

Grind / verkuimel of snij je wiet erg fijn ( ik zou zon 5 gram gebruiken )

Nu kan de wiet bij de boter in het pannetje, en gebruik altijd het kleinste pitje op de kleinste stand.

Het moet niet te heet worden! Roer nu 20 min a half uur stevig door, na het roeren

moet het pannetje nog zon 1,5 uur op het vuur blijven staan. ( blijf wel af en toe roeren )

Laat de boter afkoelen en het is klaar voor gebruik in je cake.

Eet niet meer dan 2 plakjes, het kan tot wel een uur duren voor je echt iets gaat voelen!

 

Veel plezier

 

Tramp

ah dus de muffins van de link * kant en klaar *alleen water bijvoegen werkt niet?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is enkel droog beslag, niet anders dan zelf suiker en bloem bij elkaar doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Want ik moet het beslagmix mengen met water , Dus ik dacht als ik de wiet gewoon kruimel met een grinder of iets dergelijks. Dat ik dan bij het water toevoeg en dan de beslagmix,mixen,oven,klaar ?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ZEKER! Heb het zelf ook al gedaan met kant en klaar van herta voor cake, brownies etc etc

 

Laat het smaken!

 

Grtz Slowburn

Share this post


Link to post
Share on other sites

en daar werd je dus knetter stoned?:D kan iemand dit eff ondersteunen,niet dat ik er straks 10 eet en nog zo nuchter ben als de matherfacker

Share this post


Link to post
Share on other sites

en daar werd je dus knetter stoned? :D kan iemand dit eff ondersteunen,niet dat ik er straks 10 eet en nog zo nuchter ben als de matherfacker

was zeker goed voor een paar uurtjes :P

Reken +- 1 - 1.5 gr per persoon zeker niet minder, maar zou ook niet veel meer doen..

Is zeker niet voor beginners, had ook eens muffins gemaakt.. ik rekende elk 1 muffin..

er moest iemand grote jan zijn en er 2 eten, die dacht uiteindelijk dat ie in Dinseyland zat

Just sayin :P

 

Grtz Slowburn

Share this post


Link to post
Share on other sites

stoned ga je worden zolang je er genoeg in doet,

of het gaat smaken is een ander verhaal!

Daarom kan je beter eerst de thc oplossen in boter, en vervolgens dat weer filteren zodat het vieze groen eruit blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of gewoon olie of tinctuur door de muffinmix roeren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alsjeblieft je gaat toch niet stukken wiet door je cake donderen xd

Gewoon lekker zon pak kopen van koopmans waar je een ei en boter moet toevoegen!

Maak je lekker canna boter en gegarandeerd 10 x beter effect dan de wiet er zo door heen knikkeren!

Was nog vergeten dat je na het maken van de boter / de boter even moet zeven zodat alle stukken

wiet eruit zijn en enkel boter over houdt!

 

@ aquar ja dat heeft ie vast bij de hand xd

 

Tip : smelt wat chocola in een pannetje Au bain marie ( bijvoorbeeld een lading hagelslag )

en giet dit lekker over je cake!

 

Tramp

Edited by Supertramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...