Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeeuws schaapje

De Gruwelijkste Autoflower?!?!?

Recommended Posts

als ik je dus goed lees was het enkel een aanduiding om aan te geven dat ze zeker 100 autoflower zijn.

 

leuke vakantie bestemming dan btw ik kan geen zon genoeg krijgen ( hempy die nu sip naar buiten staart na een beste regenbui :thumbsdown: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoor ook goede verhalen over lbh seeds echter durfde ik de gok niet te wagen om 100+ zaden te bestellen bij een ' independent breeder'

 

Topmateriaal >> Zitten lekkere en potente pheno's tussen die makkelijk de 1m 80 halen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boefje, Heb je nog een mooie film of een gruwelijke serie als aanrader?

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan iemand me foto's tonen van die automazar? En niet copy van DP's site echt de eigen foto's wil ik dan wel eens zien.

 

Ik vind 100gr per plant niet van binnen te onderscheiden product moeilijk te geloven, het enige wat me zegt dat het waar is, is de prijs

voor een handje zaden je betaald je wel scheel eraan dus dan moet het haast wel zo zijn.

 

Wie kan dit bevestigen met eigen foto's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.wietforum.nl/topic/109473-johnnys-guerrilla-2014/page__st__160

 

Dat kwam er van af maar ergens anders waren ze nog mooier en nog meer gewicht gehaald. Maar daar stonden ze wel onder een overkapping, dat is gewoon nodig met die auto's. Als je dan naar het kostenplaatje voor wat je er op guerrilla nodig voor zou hebben vind ik het niet de moeite waard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow die automazar is gelijk wel een topper,

enkel jammer van de zaden prijs, er zou eens iemand een automazar zadenkweej moeten houden,!

Wel zeer interessant die automazar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil geen foto's plaatsen op het internet maar ik kweek buiten toch echt al wat jaren ook flink wat auto'gehad.

 

maar de mazar heeft zon typisch wiet wiet smaakje en 100 gram heb ik nog niet behaalt maar echt serieus 40 tot 50 gram MOOIE toppen is goed haalbaar. zelf had ik ze gezet in 40 liter vierkante bakken van growshop de gamma. volgend jaar zet ik ze in ronde want die vierkante maken de wortels wel crazy ronde potten voor zon snel plantje doet veel meer wonder

 

ik heb er ook een paar op ronde 10??? l gehad en in verhouden gingen die nog beter. kijken naar m2 opbrengst.

 

ik heb geen aandelen in dutchpassion maar dit soortje is na 12 jaar ervaring echt fantastisch. zoals vele vast wel weten is er minder binnen wiet aka pp in de zomer. als je voor je buitenplantje gewoon de pp prijs mag vangen vind ik dat ik tevreden moet zijn.

 

ik ben jaren terug ook is mee gegaan in die hype dat double fun heette. DIT MOEST HET ZIJN nee echt niet wel goede phenos maar veel rotzooi er tussen. ook geen autoflower ofso. maar verhoudings gewijs doet mazr het gewoon kei goed.

 

ga bij die gasten langs en je hebt echt wel redelijker prijzen. wanneer het om 100+ zaden gaat. snap dat dat voor sommige een flinke deut is maar als je een goede quarilla plek heb waar je al ff bezig bent maakt dat niet zo.

 

met geld nood lekker een pakkie regulier lowryder2 zaden halen of diesel van joint doctor heb je meteen bergen zaden ;

Edited by hemprenaissance
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb je foto's gezien Johnny maar ik vind die automazar nog steeds niet veel bijzonders en als je daar een binnenprijs voor beurt dan boer je goed.

 

Hoelang duurt het voordat je de schaar erin kan zetten?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mijn maat waren zo ook nog mooier en kwam heel dicht tegen binnenwiet aan. Maar ieder zijn eigen, ik ga ze ook niet groot zetten. Misschien een paar voor de lol. Zoals gezegd als je het kostenplaatje er bij neerlegt is het naar mijn mening allemaal te duur voor guerrilla. Als je nou een grote tuin en een kas hebt dan ben je wel spek koper met deze strain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou er een zadenkweekje mee willen doen met Guerilla Gold, hoe klinkt je dat in de oren dan ;)

 

Een erg compact auto met Guerilla Gold kruisen dus semi auto x auto. Daar moet wel wat mooi vroeg spul uit te halen zijn

met deftig selectiewerk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed Canna. Normale soortjes kruisen met mooie autoflowers geven ook

mooie nakomelingen.

 

Gaat goed komen met onze guerilla makker! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je de serie Banshee gezien?

Nee vond het eerste deel maar niets. Kwam er maar niet in.

 

Bedankt verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat dus mijn volgende Fem. zadenkweek worden, Ultimate is echt ultiem! ik vraag me af hoe stabiel het allemaal is,leuk om even te testen als je genoeg zaad heb.

Even een mooie stabiele selectie maken :whistle: anders de vuilnisbak he,geen rommel hier.....

 

Thnx voor de link Harry!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultimate is volgens mij niet regulier verkrijgbaar. Hoe wilde je een zadenkweekje gaan doen dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Aquar : Met STS natuurlijk,nadat ik een stuk of 20 zaai kies ik de 2 beste/vitaalsten uit 1 spray ik met STS en word een manwijf(donor) de andere blijft vrouw(recipient).

Als je weet wat je doet en goed oplet m.t.b. hermafrodisering en destabilisatie moet het wel goedkomen en zo niet>gaan ze na de 1e testronde de vuilnisbak in :|

Is me weleens overkomen met een paar prut-soortjes,die koop je dus nooit meer(ik zeg niet welke,da's zwart praten van bedrijven).

 

Zadenkweekjes doe ik zowieso al heel lang(zolang als dat ik lid ben van WF) en ik weet wel goed wat ik wil als ik bezig ben met zaden en ben echt iemand met eisen.

Ik gooi liever wat weg als dat ik met prut-soortjes moet werken die neiging hebben tot hermafrodie of een chaos van 6 pheno's(uit 10 zaden) enzovoort...

Gelukkig heb ik maar 5 of 10% gemiddeld moeten wegkijlen,zo erg vervuild is de markt ook weer niet(positieve flow houden) :whistling

Dankzij het WF heb ik een beste selectie kunnen opbouwen,door te ruilen met leden.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Northern light van RQS (royal queen seeds) te amsterdam, die geeft planten van 1,50 hoog en een goede opbrengst/high, te zien in het kakweek forum van Ozzoes:

 

http://www.wietforum...iverse-soorten/

 

http://s16.postimg.o...v9/IMG00174.jpg

 

http://s30.postimg.org/nerqyvqnl/IMG00331.jpg

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Aquar : Met STS natuurlijk,nadat ik een stuk of 20 zaai kies ik de 2 beste/vitaalsten uit 1 spray ik met STS en word een manwijf(donor) de andere blijft vrouw(recipient).

 

Hee Collie Weed.

Heb je eerder met die STS gewerkt?

Ook ik heb mij er eens aan gewaagd bij wijze van testen (ook op autoflowers).. Maar bij mij vormden zich geen mannelijke ballen. Alleen strekkende toppen.

 

Daarnaast op die manier van jou.. ben je dan nog wel op tijd met bestuiven? Want voor dat die ballen zich vormen en er ook daadwerkelijk bruikbaar stuifmeel in komt, is die andere dame die je wilde bestuiven toch al te ver heen in de bloei om je zaden nog te kunnen af rijpen?

 

Mvg,

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Northern light van RQS (royal queen seeds) te amsterdam, die geeft planten van 1,50 hoog en een goede opbrengst/high, te zien in het kakweek forum van Ozzoes:

 

http://www.wietforum...iverse-soorten/

 

http://s16.postimg.o...v9/IMG00174.jpg

 

http://s30.postimg.org/nerqyvqnl/IMG00331.jpg

 

Speciaal voor jouw ktja, me eerste quote..

 

Klopt geen zak van.

 

Eerste foto is een paars mis baksel welke ik paarse zeep sop wiet noem, bah. Hermas ook afkomst onbekend.

 

2e foto is van 2 jaar gelee in de oude kas, Northern Lights automatic (da klop dan wel) van GREENHOUSE seeds. Met de kennis die ik toen had, mooie planten. Effect en smaak kan ik nix over zeggen. Wel meeldauw.

 

Dit jaar is de auto jack (opzich) goed becvallen.

1m de kleinste tot bijna 2 de grootste. 100 gram minimaal gemiddeld per plant.

Smaak en effect stellen mij zwaar teleur, andere zijn positief. Commercieel een aanrader, veel wiet opgezwolle als binnen wiet, weinig knip werk.

 

Dankje dat je me verslag naar voren schuift, maar er klopte geen hol van. Nog nooit autos van RQS gehad en ook zeker nie van plan, greenhouse raad ik iedereen af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Highlife : slim opgemerkt highlife,daarom is een feminised zadenkweek altijd iets moeilijker af te ronden met suc-6 dan een gewone.

en vereist ook meer ervaring.

 

Daarom laat ik de donor eerst kiemen en 2 weken later de recipient plant,suc6 is weer een stap dichterbij !

Over het algemeen duurt het 2 weken tot na het spuiten tot de transformatie compleet/zichtbaar is

 

En wat heeft iedereen toch tegen RQS seeds? serieus? what happened? herma's? dooie zaden verstuurd?klote-pheno's? :o

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...