Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Het Nieuwe Cannabis Legaliserings Plan.

Recommended Posts

Met gepaste trots presenteert de VOC, ‘met medewerking van Ernst Ellerman (Add View), Dietert BLeijst (van Beijst film productions) en Jan Willem Luiten (ontwerper)’, het canna-plan, onder de titel ‘Cannabis?Aangenaam!’

Maandenlang zijn wij bezig geweest met de slogan, het ontwerp, het lettertype en de inhoud.

Verleden jaar, tijdens een VOC. vergadering, kwam ik op het idee om een cannabiscampagne zoals de Amerikaanse documentaire ‘Breaking the taboo’, op te zetten.

We zijn toen begonnen om sponsoren voor dit plan te zoeken. In eerste instantie verliep dit voorspoedig, later minder.

Toen wij in de loop van het afgelopen jaar het startbedrag hadden gegenereerd, zijn we begonnen met de ontwikkeling van ons plan.

Eerst gesteggel over de slogan, want iedereen moet zich hier in kunnen vinden, toen het ontwerp,vormgeving en de inhoud. Kortom een heel proces.

 

Het is in eerste instantie de bedoeling dat bekende Nederlanders zich op film uitspreken voor legalisering van cannabis. Bv. ‘Aangenaam, ik ben Rutger Hauer en mijn motto of mening is……………………..’

Wij hopen dat dit een sneeuwbal effect zal hebben, zodat we het uit kunnen breiden tot posters en spotjes op de radio. Waarna wij ook gewone Nederlanders willen filmen, zoals bv. de loodgieter of de timmerman.

 

Vandaag is dus onze website in de lucht; http://www.cannabisaangenaam.nl/.

 

Die laat zien wat onze intenties zijn en hoe wij die hopen te bereiken. Een erkenning van onze nobele rijke plant en wederzijds respect.

 

‘Baas in eigen brein’ is mijn motto.

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weergave op mobiel is slecht

Lijkt wel in px gescrip inplaats van %

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een belangrijk technies aspect, maar inhoudelijk , wat een stukkie belangrijker is:

Mooie site geworden zeg!!

Hopelijk gaat het nu lopen Doede, dit lijkt mij de sleutel om de consument en opinie aan te spreken

en te betrekken in de groene zaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil wel wat foto doneren/beschikbaar stellen voor de site indien wenselijk?

 

Ik hoor wel.

 

Kuro.

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie site! Goed plan ook, denk wel dat je op BN-ers af zult moeten stappen, ze komen echt niet aanwaaien. word ook tijd dat de campagne waar veel voorbereiding in zit, een gezicht krijgt. Ik zelf zie liever een ander gezicht(die van de juiste BN-er of eenieder die de juiste uitstraling en stem heeft) dan die van Doede. En dat is niet persoonlijk.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een belangrijk technies aspect, maar inhoudelijk , wat een stukkie belangrijker is:

Mooie site geworden zeg!!

Hopelijk gaat het nu lopen Doede, dit lijkt mij de sleutel om de consument en opinie aan te spreken

en te betrekken in de groene zaak.

ik kan niet ingaan opde site doordat de weergave zoslecht is voor mobiel :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted 24 January 2013 - 16:10

 

Voor de rest ben ik van (ondeskundige mening) dat Linda de Mol zich in zou moeten zetten voor legalisering. Geen verdere onderbouwing, just because....

 

 

Eindelijk gehoord!

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linda de Mol???? WTF? is een grapje neem ik aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DOELGROEP Amnees. Je wil je juist richten tot dat oude vertrouwde stemvee en dan heb je de Geer en Goor's van deze wereld gewoon even nodig. All good!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf

Edited by amnees
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bedoeling van deze campagne is o.a. om de de door de overheid gecreëerde negatieve (criminele) beeldvorming in positieve richting om te buigen.

Veel mensen denken tegenwoordig bij het horen van het woordje wiet meteen aan criminele activiteiten, terwijl dat natuurlijk niets te maken heeft met de intrinsieke waarde van deze nobele plant

 

Als Linda de Mol er aan mee zou willen werken dan zou dat geweldig zijn. 'n Boppe slag'. Maar vooralsnog zie ik dat niet gebeuren.

Binnen kort verschijnt er ook een folder met informatie.

De plaatselijk krant (de Nieuwe Ooststellingwerver) heeft er prominent aandacht aan besteed. Mocht er een bekende Nederlander zich melden , dan willen zij hier pagina groot aandacht aan gaan besteden.

Het is natuurlijk geen wereld krant, maar desalniettemin ben ik blij met hun steun.

http://www.cannabisaangenaam.nl/

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 of 1400 posts.. does not matter

 

Doede heeft een Heldenstatus hier ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posts in de nieuwssectie tellen niet mee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier krijg ik nu echt een glimlach van ie van oor tot oor loopt en nog vele meters door! Fantastish initatief! Zat er zelf al een tijdje te fantaseren dat een campagne gesteunt door de BN ers (helaas zijn die "belangrijk" in ons landje) en de normale nederlander misccjien wel de beste stap zou wezen.! Samen zijn we sterk en zit opstelten hopelijk snel zonder werk.

Als het grote publiek de feiten kent en weet waar veel van de neagtieve zaken over wiet opgebasseerd zijn (kwam er zelf ook pas recent achter hoe ze tot de conclusie kwamen dat je hersencellen afstervn van wiet) zal niemand nog voor die illigaliteit stemmen! Moeten ze alleen wel open willn staan voor de feiten.

Mijn ouders als blowers geloven ook 90 % van de positieve zaken van cannabis niet.

Edited by Ozzoes
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel mensen moeten je kennen voordat je een BN-er bent? ik ben een BWF-er, ik wil wel

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katja Schuurman is ongetwijfeld te porren voor een filmpje, die houd wel van een stickie, heb je ook meteen een lekker wijf te pakken wat wellicht twijfelaars over de streep trekt. 't oog wil ook wat... :icecream: Succes.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hebt respect voor Doede en zijn strijd maar de kans dat dit ook maar iets gaat opleveren is volgens mij 0,0. Hoop ook niet dat je teveel voor die website heb moeten betalen, dat kan mijn neefje nog beter met world press.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij bent altijd goed op de hoogte, lol.

 

George Baker leeft ook nog. Kan ie nog een keer z'n little green bag melken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Gordon en Linda de Mol?

Ik zeg: Frank Masmeijer!

 

Snifff ben dol op bananen.Zijn dochter doet trouwens ook aan crowdfunding.

 

10562537_319718978219734_2795915752726860797_o.jpg

 

Sinds het SyRi is ingevoerd, kan je legalisatie wel vergeten onderhand.In de DDR zeiden ze ook dat ze democratisch waren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 posts?

nieuws sectie posts tellen niet mee, doede is echter een bekende hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig idee en ik hoop uit het diepst van m'n hart dat het de juiste sneeuwbal effect krijgt. Welke BN-ers van deze tijd ook fan van een jointje op z'n tijd? Hier in het zuiden zou je miss Armand kunnen vragen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou wat jeugdhelden aanspreken die de mensen kennen en die zeker voorstander zijn van onze liefde voor de plant.

 

Pascal Griffioen alias Def P

Valerio

Geza weiz

Lange frans uhum

Wat gtst acteurs (sjors :) )

Gers pardoel

 

Stuur eens wat invites.

Als je pascal neemt kun je zo langskomen in zijn atelier in amsterdam die wil 100% meewerken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...