Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Casto

Thc Oplossen In E-Liquid

Recommended Posts

Hallo,

 

Op de meeting had ik een boeiend gesprek met alchemistic over het oplossen van thc in een e-liquid zodat ik het zou kunnen roken via mijn esigaret.

Maar ik ben nu alles vergeten dus ik zou graag wat tips horen of eventuele mensvriendelijke mogelijkheden.

 

Ik lees op amerikaanse fora veel over olie oplossen in glycerine.

En dat dan verdunnen met water zodat het vloeibaar genoeg is om in je esig te kunnen dampen.

 

Maaaaaar, is die glycerine wel ok?, lost thc daar wel in op?

Zijn er andere mogelijkheden?

 

Ik weet dat de gewone liquids ook glucerine bevatten maar in welke verhoudingen moet ik dan denken?

Ik lees namelijk ook veel over ether enzo maar dat kan nooit ok zijn om te dampen lijkt me.

Dat mensen alles proberen ok, maar ik wil graag nig wat langer mee dan een week haha.

 

Thnks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh jammer dat ik die discussie gemist heb. Ben daar zelf ook wel benieuwd naar namelijk.

 

Ik heb een keer een flesje gekregen met een e-cig THC oplossing. Probleem is dat het niet al te sterk is. Je moet er dan vrij veel van gebruiken om stoned/high te worden, maar voor medicinaal gebruik is het geweldig.

 

Volgens mij zit er normaal gesproken een mix in die e-liquids van propyleen glycol met glycerine. Doorgaans in een verhouding van 50/50 tot 80/20 (PG/Glycerine)

 

Ik heb zelf een keer geprobeerd om mijn vape afval in pure PG op te lossen. Dat werkte ook nog best aardig, maar het smaakte naar vieze sokken ofzo. En ook daarvan moest ik weer knap veel roken om er wat van te voelen.

 

Het schijnt het best te werken met BHO of iets dergelijks, maar dat heb ik zelf niet. Heb wel een hele zooi recepten bewaard om ooit eens iets te gaan proberen.

Edited by Wietefras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmm interessant dat het dus wel mogelijk is.

Als ik het goed begrijp is het dus alleen nog zorgen dat de concentratie thc omhoog gaat.

Zal binnekort eens wat experimenten doen hiermee want ze zijn in amerika net wat verder op dit gebied.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, het kan zeker. Al vind ik de liquids die ik geprobeerd heb geen vervanger van mijn vaporizer om echt high/stoned te worden.

 

Op amerikaanse forums hebben ze inderdaad een hoop recepten staan.

 

Een paar threads die ik bewaard had:

Grasscity: Thread met ook wat uitleg over de problemen

THCFarmer: Recept met 0.7ml PG : 0.3 grams BHO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessant weer wat te lezen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje is hier ook mee bezig geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zover ik weet ook glycerine maar heb er zelf niet echt ervaring mee

 

als iemand wil experimenteren hoor ik het wel ! (olie donatie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jawel met plantaardige glycerine kun je verdunnen,

afhankelijk van het soort cartridge moet je de dikte bepalen.

ik gebruik altijd eierdopjes van de hema, porcelein,

olie erin en warm maken op warmhoudplaatje

en dan de olie er doorheen mengen

maak het niet te warm

want dan stolt de glycerine

 

Vind het redelijk smaken

maar met enig mint of smaakje is het denk ik wel beterz te pruimen

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat is het effect?

 

En hoeveel olie op hoeveel glycerine?

 

Ik heb een mooi bakpapiertje van alchemistic mee gekregen en wil wel eens kijken hoe en wat....

Om het te roken is me net wat te sterk nog op dit moment ( lage tolerantie).

Was allerlei dimensies aan het bekijken vanavond hehe nu weer back on earth!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou beginnen met een verdunning van 5-10%, en vanuit daar verder werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe zo weinig mogelijk glycerine, om de smaak te behouden,

maar dat is afhankelijk van het model e pen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eindelijk een recent topic hierover.

 

heb je een e-sig , ce4 of een rebuildable?

 

ik ben al een poosje bezig met thc-liquids (omdat ik niet rook en toch wil genieten van de roesjes) en heb al verschillende recepten geprobeerd.

 

ik ben begonnen met een ce4 maar dat vond ik maar niks,wil je serieus dampen zou ik een mod proberen en als verdamper een rebuildable.

 

PG kun je goedkoop in de welkoop halen, Amos slepende melkziekte bij koeien/schapen 15€ per Ltr

VG is weer een tikkeltje duurder (plantaardig) 12€ /200ml

 

PG is dunner dan VG en VG geeft meer damp.

 

maar ik zal ff wat pica`s plaatsen

 

zoals te zien ...al een poosje aan het prutsen

 

gallery_38745_17665_1730429.jpg

 

gallery_38745_17665_1135323.jpg

 

mn snoopdog G-pen

 

gallery_38745_17665_1267173.jpg

 

mn mod(chinees) met rebuildable (dampertje en vapeshop)

 

gallery_38745_17665_370805.jpg

 

VG (plantaardig)

 

gallery_38745_17665_1904250.jpg

 

zoals te zien lost niet altijd alles op.

 

gallery_38745_17665_415230.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het meeste wat je in de knijpflesjes ziet is zijn verschillende gehaltes VG en PG waar de wiet in gekookt is.

ik heb in het begin nogal wat geprobeerd omdat de hoeveelheid damp mij tegenviel,dit was in mn ce4.

 

maar nu ik de rebuildable i.c.m de mod gebruik, kan je ook pure PG gebruiken(goedkoper) want damp zal je krijgen :)

 

je kan op youtube veel fimpjes zien en deze komen allemaal vrij overeen,wat al eerder vermeld is dat het effect niet gelijk optreed,je kan wel een avondje dampen voordat je serieus iets wilt voelen.

 

het probleem is de hoeveelheid PG of VG die je moet gebruken

 

ik gebruik per keer 10 gr gedroogde wiet en maak dit fijn,vervolgens in de oven (1 uur op 110graden) daarna de PG en/of VG erbij .

om alles kopje onder te krijgen moet je nogal wat PG en/of VG gebruiken,de eerste keren gebruikte ik hiervoor 80ml.

later minder,gebruik net zoveel dat je nog net alles kunt oplossen,om een zo hoog mogelijke concentratie te krijgen.

 

nu moet het potje met inhoud au bin marie ca 1,5 uur verwarmd worden en om de 15min goed roeren.(later deed ik dit ook in de oven)

als laatste knijp je wiet uit en heb je de vapebare thc liquid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

momenteel gebruik is RSO en smeer dit op de coil.

 

dus gedroogde fijn gemaakte wiet in 96 % poolse spyritus(drinkbaar,als je verdunt :) ) een aantal keren spoelen en daarna de alcohol uitdampen en/of weer opvangen.(let op brandgevaar bij uitdampen)

resultaat is een ingedikte zeer potente wietolie,deze smeer je onverdund op de coil en na een paar trekjes voel je het al.

 

zie youtube voor uitgebreide uitleg.

 

BHO vind ik een geklieder en geplak en hash lost niet goed op.

 

bij de ice hash had ik een kleine hoeveelheid PG en goed roeren daarna gelijk op de coil smeren ook zeer potent en voelbaar :)

 

je gebruikt in verhouding wel veel meer wiet dan als je het zou roken.

 

ik ben benieuwd naar nieuwe recepten dus kom maar op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je hier al mee bezig geweest bent!

Scheelt mij een hoop fouten ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

de vamo 5 heb ik ook alleen via aliexpress china ik geloof iets van 20-25 euro incl. batterij en oplader.

ik heb later een rebuildable bij vape of dampertje gekocht 15-20 euro.

die tank die bij de link zit is niet goed genoeg deze is na een aantal weken niet meer bruikbaar en deze verbrand ook bij te hoge voltage,neem aub een rebuildable,je zal geen spijt krijgen.

zelf een coil maken van 1.4 ohm en je weet niet wat je ziet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt natuurlijk ook een e-cig ombouwen naar een vaporizer, maar het is toch meer de bedoeling om een standaard e-cig te gebruiken en dan de liquids daarvoor op maat te maken? Of gaat dat gewoon nooit goed werken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is de spijker op de kop wietefras!

 

Gewoon overal waar dan ook een paar hijsjes kunnen nemen is mijn doel.

Het liefst net zo geurloos als de normale liquids maar dan eentje die werkzaam is natuurlijk.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.aliexpress.com/store/130273

 

liquids zijn niet geurloos,je hebt ze in verschillende smaken/geuren er zijn zelfs wiet smaken(zonder thc :) )

er lopen steeds meer ex-rokers rond met e-cigs o.i.d gevuld met nicotine houdende liquids,dus wordt dit niet gelijk geassocieerd met het dampen van wiet.

je zult met die e-cigs of CE4/5 nooit het resultaat halen als met een rebuildable i.c.m een mod.

die ce4 gaan gegarandeerd lekken of gorgelen.

 

misschien wordt met een lekker geurende e-liquid als basis de wiet lucht gemaskeerd.

 

ik maak even een pica met een rebuildable i.c.m een e-go batterij lekker klein voor om onderweg een hijsje te nemen.

ben zo terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je pure olie op de cool smeert lijkt het niet geurloos nee, maar met een wat meer verdunde oplossing toch wel redelijk. Dat is desnoods nog wel verder te maskeren met een pepermunt smaakje ofzo.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

i.d.d ik gebruik nu usa red als geurtje/smaakje, dit is overigens niet om te maskeren, daar ik thuis verdamp

 

volgende wat ik ga uit testen is de wietolie (AHO) iets te verdunnen met PG of een nicotine vrije e-liquid (ik heb nog vanille en usa red) want voor mij is puur net iets teveel van het goede.

 

maareh genoeg geshowd vanaf deze kant :) terug naar de topicstarter ,Casto wat is nu je doel ?

 

zoals ik het nu lees wil je met je joytech ego-c upgrade af en toe "stealth" een hijsje nemen, wat wil je dan wat er gebeurd?

je hebt het ook over die Vamo5,deze kun je beter thuis gebruiken ,want deze viborator wil je niet constant om je nek heen hebben te bungelen.

 

die ego-c en de vamo5 zijn je spanningsbron welke verdamper/cardridge wil je gebruiken? wil je een CE4,CE5 of een rebuildable met of zonder tank

 

als je nu eerst aangeeft wat je doel is en in welke staat je daarna wilt gaan rondlopen,kan ik (kunnen we) je helpen.

 

nu ik eroverna denk of is het voor jou een puur medicinale toepassing?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...