Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MRT

Na Toppen 1 Freak En 1 Normale Tak

Recommended Posts

hi mensen,

 

Ik heb een soort freak-aftakking van een S5plant die ik nog nooit zo heb gezien, iemand een idee hoe dit komt en wat het is?

Ik heb een S5 plant getopt (na de 7de interode in week 2 van de groei) in week 3 van de bloei kwam ik erachter dat ze iets merkwaardigs had (ik dacht eerst een een verbrand stukje ofzo, terwijl de temp ok was, toch lamp hoger gehangen) en nu in week 4 kan ik zeggen dat ze gewoon feaky is..

 

De linker (hoofd)tak is gewoon gegroeid, terwijl de rechter (hoofd)tak ver-freaked is. Na de splitsing van het toppen komen er 2 a 3 internodes die normale bloei vertonen, alles wat er boven zit is anders...Euhh.. S5, ergens week 4, aarde, Bcuzz lijn, temp ok, tensio's ok, geen beestjes, eigen stekken, de enige freak tussen al het groens ect)

 

foto's: (tijdje weggeweest, maar ik kan ze alleen maar 1 voor 1 uploaden..pfff)

 

gallery_25470_11519_4746316.jpg

 

gallery_25470_17646_135722.jpg

 

gallery_25470_17646_4257554.jpg

 

1 plant, 2 toppen

 

gallery_25470_17646_1389172.jpg

 

gallery_25470_17646_458517.jpg

 

 

 

iemand een idee?

 

bye bye

MrT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon getopt toch ?

 

Tis s5 wat wil je nogmeer, denaam aleen al is een gek wietje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lamp te dicht er op (gehad)

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaag, sapstroom niet goed naar die tak?

 

Lijkt wel op te warm inderdaad maar dan zou je ook wel wat aan de andere takken/bladeren moeten zien.

 

Alles verder goed man?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht eerst ook aan de lamp er te dicht op, maar de planten er direct naast hebben er geen last van...en ze trekken ook niet bij..

Geen idee, zou de sapstroom kunnen zijn, ik vind het merkwaardig dat het 1 plant is waarvan de helft ok is, en de andere helft niet.

Verders alles tip top;) thanx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op foto 1 zie ik 2 van die "gemuteerde" takken, ofniet?

Ik kan je niet zeggen wat het is maar het lijkt idd op probleem met de sapstroom, waarschijnlijk op het punt waar die getopt is.

 

Wel zou ik die takken eraf knippen omdat het alleenmaar lose energie opslurpt die net zo goed naar de tak ernaast kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...