Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

Een deze dagen ff extra vroeg opstaan en knallen dan maar. Heb al 39 easy sativa zaden liggen en 5 heribei's. Moeten er 100 worden.

Ik bestel ze nu al op tijd want anders krijg je straks weer dat ze uitverkocht zijn zoals elk jaar.

 

Herb a grow like flowa's ah mi yard B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus even om te weten, wie gaat voor welkes soorten dit jaar , ik ga mss er nog wat bijnemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Easy Sativa
  • Heribei
  • Guerilla Gold#2
  • Guerilla Gold#2 × PP
  • Guerilla Gold#2 × S5
  • S5
  • PP
  • Kali Mist (freebees wietzaadjes.nl)
  • C99 (freebees Female Seeds)
  • Mighty Mite × Herijuana
  • Wild Super07×DG × Mighty Mite

Voor de rest nog wat autoflowers maar ik heb nog steeds geen overtuigende soort gevonden waar ik een paar honderd euro in wil pompen voor een deftig veldje. Tot nu toe gaat de voorkeur van de twijfel wel uit naar automazar van Dutch Passion, maarja ik twijfel nog steeds of ik het wel moet doen. Misschien kan ik het geld beter steken in extra gaas voor de andere spots haha :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook de goedkope automazar van hy seeds nemen

wat is s5 ook al weer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

S5 is de 9 weken bloeiende variant van amnesia haze.

Volgens de kenners de betere versie van het origineel.

 

Voor mij als comerciele kweker al helemaal 3/4 weken korter en de volle mep beuren dus haze prijzen voor pp snelheid.

 

Andere breeder, dat betekend een totaal andere plant. Dan kan ik ook net zo goed van wietzaadjes.nl huismerk nemen.

Van de Dutch Passion word gezegd dat die goed brengt en dat is nou net wat ik moet hebben natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

HEhe hier zijn we weer ,ik ben al ik volle gang bezig geslagen ,op een paar nieuwe spots ,heel veel werk roept het op ,maar dat mag de pret niet drukken .

Ik hoef er gelukkig niet met zakken grond naar toe te sjouwen ,de grond is er toppie en de brandnetels stonden er afgelopen zomer zeer goed bij ,sommige waren wel; meer als twee meter hoog ,en stengels dat die hadden ,dat had ik van de brandnetel nog nooit gezien .

Hier kan ik al volop aan de gang ,er komen allemaal fem planten ,ik kan er een 50 kwijt ,wel meer trouwens maar dat doe ik dit jaar nog niet .

Op andere plaatsen kan ik nog niet uit de weg ,het is nog te open allemaal ,wel heb ik er al wat neergelegd ,cocobricks heb ik ook al veel gedropt ,en uit de verpakking gehaald ,die zetten al lekker uit dioor de regen ,dat scheelt ook weer,l klote als je de gaten aan het maken bent ,je hoeft het dan gewoon maar toe te voegen ,op deze plek zal het ongeveer eind maart beginnen ,en dan nog andere plaatsen waar ik aan de gang moet .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoort zich goed aan kerel, heel veel succes........dat het een mooi buitenseizoen voor je mag worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel succes dit jaar man!

Je hebt echt mooie plannen en leuk dat je er voor kiest dit met ons te delen via dit topic. :yummy:

 

Op een boel mooie plaatjes!

 

Gr HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja jongens plaatjes komen er zat ,ook start ik een kas project ,een kasje met een 80 autoflowers ,de tent is 5 bij 3 bij 2 meter ,luftthegreenstuf heeft dezelfde ,ik hoop er mee aan de slag te kunnen ,we wachten het af hoe het zich zal ontwikkelen de komende maanden ,er kan tenslotte nog van alles gebeuren .

Maar ik kan altijd terug vallen op andere spots ,ik zal niet alles posten ,maar ik hou jullie op de hoogte ,of ik post na het seizoen alles in een keer .

We wachten af ,de grote plannen zijn er in ieder geval .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

80 autoflowers op 15 m2?

Welke ga je hier in zetten dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat vraag ik mij ook af wiet61! Lijkt mij erg druk bevolkt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat zijn er een stuk meer dan jouw oorspronkelijke plan toch?

ik dacht er aan om er een stuk of 30 in te zetten.

auto mazar vs auto jack van paradise. als het goed is komt het dan wel vol toch?

misschien nog een stuk of 10 extra om er nog een paar weg te selecteren voor het geval dat..

 

worden het potten of volle grond? en hoeveel grond in totaal?

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

80 autoflowers op 15 m2?

Welke ga je hier in zetten dan?

 

Ja daar heb ik me aardig me misteld ,een 40 zet ik er zeker in ,ik heb veel auto flowers van growerschoice ,en ik heb de mazar gekregen van johnny ,daarbij heb ik amnesia soorten ,en soorten van warrseeds ,waar ik ook fem planten van kweek dit jaar ,ik hou er een tropic van bij .,ik had gerekend op twee rondes ,van ieder 40 ,daarom heb ik 80 vermeld ,dat gaat natuurlijk nooit in zo,n tent ,dan moet je zer op elkaar zetten ,hahahah :dribble:

Het komt goed hoor dat kan je van me opaan ,het kriebeld weer flink ,ik ben haast niet te houden ,hebben jullie dat ook ,ik heb een 120 liter rugzak gekocht ,daar kan veel rommel in dat naar de spot moet ,ik lijk net een ouwe gek ,rugzak op mijn rug ,waar ik veel last van heb ,daarbij loop ik altijd met een stok ,gewoon een uit het bos gesneden ,de mensen zuillen wel denken ,daar gaat die ouwe heen met zijn rugzak ,ze moesten een weten wat erin zit ,er kunnen zelfs grote planten in van 80 cm lang .

Wat zijn die rot dingen duur trouwens ,100 euro is niks .

Trouwens ik ga nog wat autoflowers bij kopen ,wat zouden jullie me aanraden ,met een goede opbrengst ,want dit jaar gaat het knallen . :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké dan ! 40 stuks moet lukken. Gezellige boel daar straks :dope:

 

Die grote tassen zijn wel verrekte handig! 1000 en 1 vakjes om shit in op te bergen :innocent:

Nog maar heel even vol houden 61. We mogen bijna :dribble:

 

Ik bestel waarschijnlijk trouwens 10 verschillende autoflowers bij Dutch Passion. Even goed kijken en vergelijken :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Oké dan ! 40 stuks moet lukken. Gezellige boel daar straks :dope:

 

Die grote tassen zijn wel verrekte handig! 1000 en 1 vakjes om shit in op te bergen :innocent:

Nog maar heel even vol houden 61. We mogen bijna :dribble:

 

Ik bestel waarschijnlijk trouwens 10 verschillende autoflowers bij Dutch Passion. Even goed kijken en vergelijken :whistle:

 

Het is zo,n engelse leger rugzak ,er kan 100 liter aarde of shit in ,en dan nog de vakken vullen ,een paar keer lopen en je hebt je spullen op de plaats van bestemming ,en wat te denken met oogsten ,ze kijken nog niet eens als je met zo,n rugzak loopt ,met andere tassen valt het wel op .ook in de avaond of nacht .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

gallery_36283_17729_2479731.jpg

 

Slootje erbij ,en volop plaats .en het stikt van de brandnetels

 

gallery_36283_17729_2466492.jpg

 

brandnetels van meer als 2,5 meter heb ik gemetenm gister .

gallery_36283_17729_4701185.jpg

 

 

 

 

 

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vin 40 toch ook wel als veel klinken..

 

Bij mij de kas komen er denk niet eens 20 te staan op een strook van 8m lang 1m breed en een vlak van 2m x 2m.. maar misschien benut ik me ruimte ook wel niet maximaal...

 

Maar de 100gram+ autos die ik heb gehad werden behoorlijk breed..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij lag de hele plaats onder water, en de sloot die eerst leeg was is nu vol dus dat is klote als je geen lieslaarzen bij je hebt.

Volgende keer maar met laarzen er heen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ozzoes, guerrilla en een kas in de tuin zijn 2 compleet verschillende dingen hoor.

ik denk dat ik al blij mag zijn als ik de helft van jou opbrengst van mijn auto's kan plukken.

en een aantal planten extra om weg te selecteren heeft zo z'n voordelen,

zeker op guerrilla :whistle:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geinig plekje wiet21, die sloot staat over een aantal maandjes wel droog denk ik.

 

Niet teveel auto's in zo'n kas nee wind moet overal goed langs kunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Geinig plekje wiet21, die sloot staat over een aantal maandjes wel droog denk ik.

 

Niet teveel auto's in zo'n kas nee wind moet overal goed langs kunnen.

Plekje ,ik kan nog een eind naar achter toe hahahah ,ik kan er een 50 kwijt denk ik ,en die gaan er komen ook het stikt er van de brandnetels .in de zomer staan ze meer als twee meter hoog ,de idiale plek natuurlijk ,nu kijk ik noh uit daar ,het moet iets groener worden ,dan ga ik aan de slag ,eind maart ben ik een maand achter elkaar aan het graven op mijn plekken ,die kas wildde ik eerst niet gaan zetten omdat mijn andere spot ondekt was door wat jongens die er aan het spelen waren ,daar sla ik een jaar over ,maar kijk wel of er iemand is geweest natuurlijk .

De tent kan ik ergens anders wel kwijt hoop ik ,ik ben er nog niet wezen kijken omdat er geen bladeren aan de bomen zitten ,wat ze niet zien dat deerd niet ,daarmee wil ik zeggen als ze niet aan het snoeien zijn geweest op die plek ,dat weet je ook nooit met die gemeente ,vorig jaar had ik een spot klaar ,toen gingen ze snoeien ,heel de spot lag bloot ,maar die is ook weer wat dichtgegroeid vorig jaar ,ik zet er wat zaad planten neer ,en ik kijk wel wat er van komt ,Ik denk toch dat ik er een 40 inzet hoor ,als het niet lukt ,dan zet er wat buiten neer op die plek ,en is ruimte zat daar ,dan kan ik meteen het verschil zien tussen onder een afdakje en niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is mooi, hoef je ook niets heen te slepen dus.

 

Nu al aan het werk is leuk maar op sommige plekken gewoon te nat, je gaten veranderen dan in 50 mini vijvertjes.

 

Die tent moet je wel veillig weg zetten, niet een plek die beheerd wordt.

 

Klinkt allemaal leuk man, ben erg benieuwd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...