Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

Kun je ook stekken vol groeien in zo een bakje op die spot?

Als je eenmaal een geschikte plant buiten zou hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Kun je ook stekken vol groeien in zo een bakje op die spot?

Als je eenmaal een geschikte plant buiten zou hebben

ja dat kan ,er zijn allang geschikte planten voor buiten .

 

Hier kan je tunnelkassen kopen ,voor de gene di er interesse in heeft

Niet duur .

http://www.koop-een-partytent.nl/tunnelkkas3x5m

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

zaterdag even naar een spot geweest ,tot mijn verbazing kon je het nu ook niet zien daar ,dus goed verscholen tussen de stuiken en bomen ,het eerste werk is al verricht ,ik heb al flink gesnoeid daar ,

De takken heb ik gewoon laten liggen,wel de afgezaagde stronken zwart gemaakt met zand ,ander valt het meteen op al er iemand toevallig komt in dat bosje .

In maart doe ik de rest wel daar ,als ik tijd heb en in de buurt kom maak ik alvast wat foto,s van de spot .

Ik heb er een kleine 6 a7 op het oog ,maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er weer een paar gevonden heb ,en het staat vol met brandnetels ,dus ik hoef er niet veel te doen ,alleen wat luchtig maken en bemesten ,ook kwamen er niet veel dieren zoals ik nu kon zien ,maar ik zet toch altijd gaas erom heen ,het zekere voor het on zekere ,ik heb het al eens mee gemaakt dat ik het niet gedaan had ,net voor de oogst hadden de reeen alles opgevreten ,dus dat overkomt me niet meer .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben al helemaal klaar ervoor

boks bewegingen makend voor de spiegel

met een exreem bezweten hoofdbanje en polsbanden.

met die achtergrond muziek van rocky (the eye of the tiger)

Met om tafel een hele thermos met vloeibare eieren.

Op de zetel staat een half open zaken koffer met

allemaal drugszakjes vol zaden en in het midden een opklabare koffer

Met ernaast een versgestreken joging pak in voledige camoufleage

kleuren en sneakers waar de onderste ribbeltjes van gehaald zijn door een lepel.

Niet te vergeten de fiets klaarstaand in vlucht positie

voledig ge olied en opgepompt.

Met een extra grote drankbus volgegoten met action redbull.

De weg naar de spot volledig getatoeerd op mijn rug.

 

Jaja ik ben er klaar voor ... :)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Op naar een top jaar!

 

Dat hoop ik wel Johnny ,maar zoals je weet er kunnen wat kinken in de kabel komen ,wat ik niet wens .

 

Ik ben al helemaal klaar ervoor

boks bewegingen makend voor de spiegel

met een exreem bezweten hoofdbanje en polsbanden.

met die achtergrond muziek van rocky (the eye of the tiger)

Met om tafel een hele thermos met vloeibare eieren.

Op de zetel staat een half open zaken koffer met

allemaal drugszakjes vol zaden en in het midden een opklabare koffer

Met ernaast een versgestreken joging pak in voledige camoufleage

kleuren en sneakers waar de onderste ribbeltjes van gehaald zijn door een lepel.

Niet te vergeten de fiets klaarstaand in vlucht positie

voledig ge olied en opgepompt.

Met een extra grote drankbus volgegoten met action redbull.

De weg naar de spot volledig getatoeerd op mijn rug.

 

Jaja ik ben er klaar voor ... :)

 

Dat kan ik volgend jaar dan aan je zien als je een tropic bij gaat houden ,en afmaakt hoop ik ,er zijn er teveel die het beginnen en niet af maken .

Maar veel succes toegewenst en ik volg je ,en vele anderen hier . :tu

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

2015 word complete chaos, de ladder zakt steeds dieper weg dus we moeten een paar treetjes omhoog, daar waar het hoog en droog is.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

2015 word complete chaos, de ladder zakt steeds dieper weg dus we moeten een paar treetjes omhoog, daar waar het hoog en droog is.

Bedoel je ,dat je het wel moet ,omdat ze ons uitkleden bij het rijk .????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Victory aan het verzet!

 

Zei die ons laag willen houden staan vies te kijken als ik omhoog klim aan mijn zelfgekweekte bonenstaken tot aan de maan!! haha :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

daar ga je canna, ik neem de stok wel van je over makker :P

 

Hebben jullie nog kweekkasjes gekocht ,zet je daar de S5 in ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog niet we hebben hiet nog een 3x6 van partytentenshop is een nieuwe nog nooit gebruikt.

 

een metertje minder lang voor minder dan de helft. Ik heb al gevraad of er korting gegeven kon worden als er 2 werden maar dat kon niet omdat ze volgens eigen zeggen de laagste prijs garantie geven en volgens mij klopt dat, ik heb ze nog niet goedkoper gevonden.

 

Ik wil weer graag een verduister projectje doen Maar dan de S5 ipv PP. Nog ff kijken of ik ergens rond de 100 stekken kan vinden maar ik weet wel enkele gasten die S5 kweken dus viavia kom ik er wel aan hopelijk.

 

Hoop dat het mooi word maar ik ben nog steeds aan het brainstormen over welk zijl we gaan gebruiken want dat pvc vijverzijl moet echt niemand nemen dat is veel te stug en naarmate van tijd krijg je lichtlekken dat is echt niks, het normale flexiebele vijverzijl dat is beter. Maar vanwege de omvang zoek ik iets wat lichter is van gewicht maar wel budget.

We hadden zwart/wit folie in gedachte want als je op youtube zoekt naar golden arm zie je ook dat ze zwartwit folie gebruiken. Wat zeggen jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Zwartwit folie ,scheurt ook vlug ,dat heb ik al een keer gehad ,die rubberachtige vijverfolie die is goed ,en net zo zwaar als die andere vijverfolie .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

er moey tovh een andere zwarte folie zijn lichter in gewicht en 100% licht ondoorlatend..

DAt denk ik wel ja ,ik za;l ook eens mee zoeken voor je .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ik heb het vorig jaar geprobeerd met een stuk te sjouwen van 8x15 meter dat weegt wel wat!

Inderdaad je krijgt er grote neusgaten van :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je het niet in gedeeltes doen en dan losse stukken met klittenband vast maken.

 

Goede vijvervolie laat echt geen licht door, anders zou er ook water door komen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee johnny dat is geen doen, dan zou ik niet een grote spot doen maar kleinere spots achter elkaar zodat ik kleinere zeilen heb om te sjouwen maar je hebt van dat landbouwzeil bij de welkoop maar dat is niet 100% lichtdicht..

Als er nou vijverfolie was in 0,2 of 0,3mm dikte dan scheelte dat de hekft aan gewicht. Mijn formaten op 0,5mm dikte is gewokn niet te sjouwen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb ook eens een stuk van 4 meter bij 10 meter ,een eind het bos in moeten sjouwen,ik kan je vertellen ,dat het geen doen is ,en toen ik er was zaten er gaten in ,dat ook nog ,wat een ellende was dat ,dus het werd geen verduistering toen ,ik heb het trouwens nooit meer gedaan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...