Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

Wat is het vat zit verzuurd niet en idd, toeslaan als iedereen het vergeten is want dat is het directe motief weg dus jou zullen ze nooit meer direct aanwijzen zo is dat!

 

Willen altijd wat lenen omdat ze weten dat je goed zit en vervolgens moet je nog achter je eigen geld aan ook en gaan ze op vakantie of weet ik veel mooie spullen kopen zonder dat ze eventjes in het achterbolleke denken van oja ik moet ook nog eventjes me maatje terug betalen.

Gelukkig bezinde iemand waar ik nog geld van kreeg zich snel toen ik onderweg naar hem was om toch maar te betalen, want ik zit niet te wachten

om te branden. Ik leen helemaal niks meer aan niemand iedereen zal zichzelf moeten redden in deze wereld en tuurlijk als je ff moeilijk zit kunnen ze bij me terecht voor een paar tientjes maar geen honderden euro's meer zoals in het verleden.

 

Jaloezie, maar wat is dat eigenlijk

 

wel nu, dat is dat iemand het succes wat je hebt in welke vorm dan ook niet gunt omdat het je groter maakt dan een ander en het zit in ieders natuur om een sterke positie te vergaren binnen een groep. Als die positie kleiner word, schiet er een verdedigings mechanisme in werking om die positie te heroveren binnen de groep en ontstaat er een confrontatie, vooral als de hogere positie niet gedeeld word. Dit schiet vaak in het verkeerde keelgat bij anderen, met alle gevolgen van dien.

Alleen de sterkste staan bovenaan de hiërarchie, en de zwakken onderaan. Dus met andere woorden het geeft de zwakte van de ander bloot, dat is het eigenlijk.

 

Als iemand opeens met een pak geld komt heeft ie al veel bekijks, dat wilt iedereen wel, een keertje in de spotlights staan. Tot ergenis van anderen, dus als men weet waardoor je in die spotlight staat kunnen ze heel gauw de keus maken om het lampje er voor je uit te draaien.

 

Fuck de zwakken, net als politie, niks vertellen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaloezie is een rare emotie.

Een kwestie van gunnen en misgunnen.

Een gedachte van ''Wauw!, dat wil ik ook!' kennen we allemaal. En als je een dikke brede gast in een vette pick-up ziet rijden denk je respect. Maar als je Justin Bieber zijn 10e Ferrari ziet kopen.. ja dan denk ik niet respect.. maar eerder.. waar gaan we toch heen..

 

Tja.. blijft lastig.

Feit blijft wel dat je gewoon je mond moet houden inderdaad. Er spelen zo veel dingen mee. En wij guerilla's zijn gewent om een paar stationnetjes verder te denken dan alleen het 'hier en nu'.

Soms denk je dat kan ik wel vertellen aan hem.. en dan kan het ook, maar zodra diegene wat te veel biertjes op heeft en het gesprek valt dood, tja dan gooien we dat verhaal toch op tafel.. ''Man, dat was een paar weken terug.. wat boeit dat..''

Discretie en behoedzaamheid is niet wat in ieder zit. Daarnaast speelt inderdaad de jaloerse gevoelens een rol en het mis gunnen. Maar vaak is domheid zelf nog wel de grootste factor denk ik.

Mensen pleuren tegenwoordig alles maar op internet.. ''Ze weten toch alles wel van je'' - Tja dan kun je net zo goed je hele leven op internet gooien inclusief die van anderen.. Er word gewoon zo makkelijk gedacht.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

HighLife , mij kunnen ze google wat ze willen , ze vinden niks , ik heb dan ook niks waar ik bij ben , dat kut faceboek aal helemaal niet , wat word daar gelult zeg .

En stom zijn ze , zitten ze in de ww , en dan vragen ze op faceboek om zwart werk , en als ze dan werken staat er nog op ook waar , dikwijls zijn het vrouwen die zoveel kwekken , mijn vrouw weet bijna niks van me , als de blauwe pet aan de deur staat zegt ze toch ,ik heb hem al dagen niet gezien wat hij uitspookt weet ik ook niet , misschien met andere wijven bezig weer ,ik zeg altijd niks zeggen , je praat je eigen er verder in .

En inderdaad sommige stommerikken werken en hebben een baantje waar ze 1500 verdienen , dan gaan ze op faceboek zetten , ik heb dit weer gekocht , dat vedrbouwd in mijn huis , een auto gekocht , en we gaan voor de vierde keer dit jaar op vakantie .

Lekker slim noem ik dat , ik heb het verteld tegen hem ,een jaar geleden nu ,hij is dus opgepakt en zit vast , waarvoor vertel ik maar niet , dat zou te makkelijk zijn voor de pet .

Als ik eerlijk ben ka ik zeggen ik ben nooit jaloers op een ander zijn spullen of auto , ik kocht een andere auto en had meteen de sociale politie op de stoep staan hoe dat kon , iemand had een brief gestuurd , ik wil er maar mee zeggen ,dat je altijd uit moet kijken wat je koopt ,als je zwart geld verdient , veel mensen gunnen het je niet .

 

Hack , jij doet hetzelfde als ik , ik leende ook 1000en de euro,s uit , ik heb hemel en aarde moeten bewegen om mijn geld terug te krijgen , je snapt wel niet goed schiks dan maar kwaadschiks , sommige hebben wat overredingskracht nodig , dan snap jij het heel goed denk ik .

Nooit krijgt iemand nog geld van me om te lenen , zelfs mijn eigen broer niet , dan kan je geen ruzie krijgen ook .

En net wat je zegt ik ken die mannekes ook , met een stapel geld naar de kroeg en bij elk rondje , met 100 euro afrekenen , dat duurt meestal niet lang en dan zitten ze vast .

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik dacht laat me maar weer eens een update plaatsen van mijn zwangere planten ,

als eerste de guerilla fast bionic en als tweede de ierdbei , dat wel een kleintje was ,

maar achteraf was het de enigste vrouw .

 

de fast bionic staat met 3 vrouwen ion een 17 literse pot .

 

gallery_36283_17729_152358.jpg

 

gallery_36283_17729_55454.jpg

 

gallery_36283_17729_2160092.jpg

 

Zo dit waren de drie fast bionic planten ,en dan nu de plant in vol ornaad ,ik zal ze nog wat bij voeden want

ze worden iets of wat geel .

 

gallery_36283_17729_2969681.jpg

 

en als laatste het enige overgebleven vrouwke van de ierdbei .

gallery_36283_17729_315519.jpg

 

 

Ik heb elke plant twee keer bestoven in een week , maandag en zaterdag , en dindsdag en zondag .

het gaat makkelijk met regen weer , zet de plant die je wil bestuiven binnen een dag ervoor , laat de andere lekker in de regen staan , dan word die zeker niet bestoven .

Dan liet ik hem twee dagen staan , voor hij naar buiten ging spoot ik hem nat , en zo ging het met de andere ook .

Nu hoop ik op veel mooie zaden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat super mooi zo! Komen genoeg zaden in denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Gaat super mooi zo! Komen genoeg zaden in denk ik

 

dat hopen we dan maar he , je weet het nooit ben ik achter gekomen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Even naar mijn wildsupe07 - mighty mite plantjeswezen kijken, nog even en ze zijn klaar , de plantjes zijn nzo klein omdat ik ze heel lang in de roottrainer heb laten staan , ze waren in de rootrainer al aan het bloeien, als je ze dan wegzet , groeien ze niet meer zoveel , ik weet als je ze eerder plant dat ze makkelijk tot 180 cm kunnen reiken .

 

gallery_36283_17729_884246.jpg

 

gallery_36283_17729_1095290.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er er potent uit wiet61 nice

Zijn die nu al bijna klaar dan? Dan zijn het wel super vroeg bloeiers.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Zien er er potent uit wiet61 nice

Zijn die nu al bijna klaar dan? Dan zijn het wel super vroeg bloeiers.

 

Ja ze zijn bijna klaar, een zeer vroege soort dus , eind augustus klaar , en zonder rot , dat is ook belangrijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aardige bak stressblad bij die mighty wel voor sterke genen in je zaadrun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Mighty Mite produceert precies niet zo'n mooie (compacte) toppen? Mooie bladeren wel, donkergroen en scherpe bladranden.

De Fast Bionic ziet er compact uit. Zeker die tweede foto.

De Ierdbei is wat onduidelijk.

 

Hoe ruiken ze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien was dat wel iets johnny hahahaha ,trouwens bij mij staat alles in bloei nu , ook de sativa,s ..

Het word nog begin , half okt dan .

 

Het heeft allemaal met schimmel resistentie te maken.

Echt ik heb killo's geoogst vuistdikketoppen en de schaar ging er altijd tussen 15 en 20 oktober in.

 

Goed bezig!

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

PH donner , dat dacht ik ook dat ik goed bezig was , mijn idee is ook , alles wat later in het jaar klaar is heeft minder last van rot lijkt het wel .

.Tot eind okt maakt het niks uit , al dat vroege gedoe lijkt bijna nergens op , je hebt er uitschieters bij .

 

Deep , de ene is compacter als de andere , ze hebben ook wat stress gekend hoor , te lang laten staan in de roottrainers , tot de begin bloei toe , en toen pas overgezet , de moeder werd rond de 180cm groot met mooie compacte toppen , ik ben er van overtuigd dat ze dat ook worden als ik ze vroeger plant , en mooiere toppen geven , die kleintjes zien er ook zeker niet slecht uit hoor .

Het was dan ook meen probeersel van me .

Ze ruiken lekker hoor , wat zoet heb ik het idee .

Ook de ierdbei word compact hoor dat weet ik nu al , word vervolgt , je zal het toch wel volgen denk ik .

 

Aardige bak stressblad bij die mighty wel voor sterke genen in je zaadrun.

 

Helemaal gelijk , ze hebben flink stress gehad in het begin , te lang voor staan te groeien in de roottrainers tot ze bloeide , ze geven toch nog redelijke topjes hoor , de ene wel beter als de andere , maar dat is altijd .

Volgend jaar vanaf het begin in de volle grond , dan zal je wat zien ,hahahah

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk eerder dat de vroege soortjes ontstaan zijn meer door het ongeduld te willen oogsten dan de behoefte voor resistentie.

Indoor is het wel fijn als je niet 16 weken hoeft te bloeien, dus indoor zie ik de voordelen. Buiten heb je met andere elementen te maken.

 

Vroeger oogsten staat niet in verband met minder schimmel in je toppen. Later oogsten ook niet.

 

Dus resistentie staat op zichzelf zoals PH aangeeft, oogstmoment heeft er niks mee te maken.

 

Vroeg oogsten is leuk, maar is dat wel wat we willen als we kwaliteit aan het inleveren zijn?

 

Heb ik een revolutie op gang gebracht!!?? :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag naar de tent wezen kijken , wat ik daar zag zakte mijn broek van af , 80% was rot , alles eraf , op drie na , ik mag blij zijn als ik 50 gram haal , wat een ellende , ik ga voor goede soorten volgend jaar , en dan onder een afdakje .

Ook de heribei,s doen het goed op twee na die waren dood , toen ik ze eruittrok , zag ik dat ze maar aan de oppervlakte geworteld waren , weer twee minder dus , nu staan er nog een kleine 15 ongeveer , de goldrush daar , die kleine had al mooie toppen en zonder ook maar een spoor van rot , toch redelijk van de gold rush tot nu toe , de sativa,s staan ook lekker te bloeien , een ervan is minder ver , die is pas bezig met haren maken ,misschien gaat het met deze late soorten wel goed , net als hack zegt , ook de heriebei,s zijn pas bezig , dat word met de rest dus eind okt , we kijken wel wat het gaat worden .

Ik heb namelijk foto,s gemaakt , die zet ik er vanavond op denk ik , ongeduldige tobiasen .

Ook heeft mijn tent om daar op terug te komen niet zat zon daar , dat merkte ik toen ik daar bezig was

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

de tent toen hij nog vol stond met rotte planten , 80% rot binnen een paar dagrn met dat kut weer .

 

gallery_36283_17729_3112442.jpg

 

toen alles was verwijdered op een paar na

 

gallery_36283_17729_492110.jpg

 

een paar topjes van de auto,s

 

gallery_36283_17729_497496.jpg

 

gallery_36283_17729_300761.jpg

 

hier een voorbeeld hoe erg die rot was , en dat in elke plant .

 

gallery_36283_17729_2215020.jpg

 

jammer maar helaar met de rot , we gaan gewoon door .

 

bij de bos spot vond ik twee planten die dood waren , Met verwijderen ervan zag ik dat de wortels aan de opervlakte zaten

 

gallery_36283_17729_1775967.jpg

 

zo zagen de wortels eruit , een klein rukje en ze waren eruit .

 

gallery_36283_17729_3241351.jpg

 

de grape en de heri,s doen het goed , maar nog niet veel bloei hoor .

 

gallery_36283_17729_356678.jpg

 

nog een heri

 

gallery_36283_17729_3463099.jpg

 

gallery_36283_17729_3629216.jpg

 

gallery_36283_17729_1896876.jpg

 

gallery_36283_17729_2745793.jpg

 

wat bloei bij de heri,s

 

gallery_36283_17729_1839551.jpg

 

gallery_36283_17729_1148130.jpg

 

gallery_36283_17729_2066021.jpg

 

Een gold rush die flink in bloei staat , en niks geen rot heeft .

 

gallery_36283_17729_1428360.jpg

 

dezelfde top van boven , en mooi wit zoals jullie kunnen zien .

 

gallery_36283_17729_465836.jpg

 

de vijf easy sativa,s mooi bij elkaar , 4 in voorbloei en een niet .

 

gallery_36283_17729_4307401.jpg

 

toch mooie planten die sativa,s

 

gallery_36283_17729_2548318.jpg

 

gallery_36283_17729_1347156.jpg

 

gallery_36283_17729_776105.jpg

 

gallery_36283_17729_1659429.jpg

 

toen de zon door was gebroekn stonden ze lekker vol in de zon de sativa,s

 

gallery_36283_17729_4678529.jpg

gallery_36283_17729_1546304.jpg

een van de twee gold rush die er staat met een zaadje in de zaden doos , en er staat geen man .

 

gallery_36283_17729_168592.jpg

 

gold rush

 

gallery_36283_17729_1900607.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig van de autoflowers, zoveel werk in gestoken.

Die sativa's en Heri's zijn mooie, "volle" planten. Lijken me mega opbrengers te worden. Hopelijk blijven ze (redelijk) rotvrij.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet genoeg ventilatie, denk toch dat die openingen in je tent niet genoeg zijn. Ik heb ooit een kas gehad maar de openingen had ik bovenin helemaal zodat de te hete lucht weg kon. Ik had ook de gehele onderkant open zoals een dakje, misschien is dat het verschil geweest.

 

Kut man, sativa's staan er lekker bij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten hebben ze geen tent nodig ,alleen een dak.

De wind is je vriend vergeet deze niet ;)

 

@HTS , Bombay, Viking, Purple power(de echte), Citral, ...allen toen der tijd te koop als stek a 10 gulden P stuk bij Positronics https://nl.wikipedia.org/wiki/Positronics

 

Echt leipe shit als je ziet wat er nu te koop is........!

Share this post


Link to post
Share on other sites

God tering.. wat lees ik nu man!!

Wat ontzettend zonde van je autoflower project!

Was dit week 4/5 van de bloei? Dat is hier steeds hét moment om er bij te zijn.. Alle dikke toppen gaan dan.. De rest kan nog ff.

Zie je nog verschillen per soort? Is er een soort die uitblinkt? Bijvoorbeeld.. dat je 3 van die hebt, en 3 van die andere.. en dat je bij 1 soort allemaal hebt weg moeten snoeien en bij 1 soort niks? of is het overal raak geweest?

Vind het echt klote voor je man :(

 

Daarintegen zijn die Heri's joekels geworden.. dat waren ze ook al wel.. maar nu lekker vol en wat breder :tu

 

En al bloei in de Gold Rush. Hier nog niks..

 

Een 'Easy Sativa' zonder bloei.. nu aan het omslaan..

gallery_19927_18049_7186874.jpg

Nog geen bloei er in. Het scheelt denk ik toch wel een boel of je in een dichter bos zit of op een open stuk qua in de bloei schieten. Zelfde voor de Gold Rush

Vandaag een aantal heri stekken weer verwijderd.. ook rot en halve toppen gedoe.. helaas..

 

Had je geen dikke gaten gegraven dan bij die Heri's die dood zijn? Gewoon harkje erover en erin gezet?

 

Nou .. flinke tegenslag. Zonde.. maar de rest ziet er :dribble: uit :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt kut van je af project denk idd dat er te weinig luchtstromen zijn in een tent. Blijft vocht langer hangen zo. Echt jammer...

Maar goed de rest van je planten zien er erug goed uit hoop dat die wel rot vrij kunnen afbloeien.

 

Greetz limbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

HighLive , het is jammer man maar helaas , ik denk dat het een combinatie is van veel factoren , niet zat zon denk ik , met geen goede ventilatie , ze stonden al langer als 5 weken in bloei hoor , sommige waren al uitgebloeid , de beste top

jes kwamen toch van de mazar af moet ik zeggen , en de monsterbud ook , en veel minder tot geen rot .

ik heb er ook strainen bij staan die geen stuiver waar zijn , mongool planten kamen eruit , jammer zat. maar dat kan ook weer komen van minder licht , ook mede door het weer , schijnt de zon niet dan is het daar ook meteen wat donkerder .

Ook telang in de roottrainer laten staan naar mij inzicht, zoiets moet je voorgroeien op de spot en meteen de grond in , en net wat ph donner zegt alleen een dak is meer dan zat , daar ging ik de fout in , in combinatie met die klote week regen en weinig ventilatie .

Maar ik heb weer meer geleerd nu , elk jaar leen we bij , de ene doet het zo de andere zo , autoflowers heb ik nog nooit op guerilla gehad , ik ben er toch van overtuigd dat het een goede opbrengt kan leveren als je het goed doet , en een beetje geluk hebt met het weer natuurlijk , dat is ook een groot punt .

HighLive , zoals je weet , ik ga door :whistle:

 

Voor alle heri,s heb ik grote gaten gegraven, overal hetzelfde hoor , deze zaten niet goed in de grond leek het wel , de pen wortel was opgerold zowat rond de stam , inplaats van naar beneden , te lang in de roottrainer , of een te klein potje , dan krijg je dit ook .

Ik heb ook wat handen magnesium gestrooid, maar niks te veel hoor , zomaar wat korrels rond de plant , omdat het wat geel werd hier en daar .

Straks even naar de gold rush gaan kijken wat dat is geworden tot nu toe , ik hoop weinig rot , maar ik kan er toch niks van zien , ze zijn meer dan drie meter hoog , dat zal best mee vallen denk ik omdat daar flink de wind door giert , we zullen het gaan zien .

 

 

Ja Limbo zo gaat het elke keer een experiment , dat met auto,s had ik nog nooit gedaan , dat word een afdak en geen tent meer .

ik hoop het ook dat ik de rest goed af kan bloeien , dat zal in okt worden denk ik ,de gold rush word de eerste , die bloed vlug in het jaar , dat zal voor vele een favoriet worden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...