Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

El oro verde

16 X Silver Haze Uit Zaad Onder 600 Watt.

Recommended Posts

Ziet er nice uit je oogst El Oro.

Spijtig van de nieuwe zaden. hopelijk komen ze je tegemoed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High there!...

 

Hey Tune. Thnx Tune, wij zijn ook zeer tevreden hoor. Nog niets gehoord van Vision Seeds, slechte reclame van hun als je het mij vraagt...waardeloos!

 

Hey Plantformer. Ook weer is aangeschoven hier, alles oke? Komt goed hoor met de treasure zaden, ze liggen nog in de wacht. Ze komen niet in deze ruimte, maar in het vroege voorjaar gaan ze in de andere tent, die is voor de speciale soortjes zeg maar.

 

 

Maar weer effe updaten dan.

 

 

Gister de hele droogkast leeggetrokken, alles was goed droog. en inclusief de dikkere takjes knakte alles prima goed oke.

Mooie harde afgebloeide toppen, kan niet anders zeggen, prima geur en kleur ook, prachtig spul weer!

 

Alle toppen ontdaan van takken, mooie schone Silver Haze, en het gewicht in de schaal = 481 gram.

 

Maar we hadden toch nog wat rot ontdekt bij de dikke knuppels, de boel uit elkaar getrokken, en alles goed bekeken.

Uiteindelijk een gram of 20 weg moeten gooien, tel daarbij wat grammetjes op waar we al van gesnoept hebben, en het had dan een mooie ruime 5 ons geweest.

 

Ook hadden we nog een mooie ruime ons knipafval, ligt inmiddels in de vriezer bij de Selene knip, goed voor ruim 2 onsjes weer bij elkaar, wordt een lekker blokkie voor de kerstdagen!

 

We hadden de afwasteil met knip leeggegooid in de druk en sluit zakken, en wat bleef er over? Inderdaad, pure droge THC kristallen, die hebben we bij elkaar geschraapt en opgerookt.

Sodemieters, dat hebben we geweten, 2 tot 3 uur goed van de wereld geweest, fantastisch wat een geconcentreerd poedertje was dat zeg, ook voor doorgewinterden een slap in the face! :blink:

 

Van Vision Seeds nog steeds niks gehoord, geen reclame van hun kant, als ze geen antwoord geven, sturen we nog een mail hoe we er precies over denken.

 

Maar de tent moet weer draaien, dus waarschijnlijk wordt het weer is een rondje stekken.

 

 

Weer genoeg gelult, hier dan nog een reeks foto's van de dames die dit allemaal mede mogelijk hebben gemaakt, dichtbij en verder af, just before harvest time:

 

 

gallery_37549_17616_3931625.jpg

 

gallery_37549_17616_2935585.jpg

 

gallery_37549_17616_1608304.jpg

 

gallery_37549_17616_1311114.jpg

 

gallery_37549_17616_3258944.jpg

 

gallery_37549_17616_1601302.jpg

 

gallery_37549_17616_2871481.jpg

 

gallery_37549_17616_26352.jpg

 

gallery_37549_17616_2617547.jpg

 

gallery_37549_17616_3000264.jpg

 

gallery_37549_17616_1945.jpg

 

gallery_37549_17616_79756.jpg

 

gallery_37549_17616_111791.jpg

 

gallery_37549_17616_66135.jpg

 

gallery_37549_17616_123707.jpg

 

gallery_37549_17616_74872.jpg

 

gallery_37549_17616_81234.jpg

 

gallery_37549_17616_107286.jpg

 

gallery_37549_17616_63974.jpg

 

gallery_37549_17616_64534.jpg

 

gallery_37549_17616_9800.jpg

 

gallery_37549_17616_117555.jpg

 

gallery_37549_17616_110086.jpg

 

gallery_37549_17616_138908.jpg

 

gallery_37549_17616_5786.jpg

 

 

Weer genoeg Silver Haze lees en kijk plezier. :book:

 

Enjoy it! :tu

 

 

Grtz,

El oro verde

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_37549_17616_123707.jpg

 

 

Deze foto het bovenste stukje van de top viel me op..

Daarvan had ik er in mijn laatste rondje ook 2 van staan.

 

Het waren toppen, die zo droog als wat waren en gewoon verpulverden in de grinder..

Ook de smaak was mmmmmmmmmmmm!

 

Enig idee, waarvan het komt en hoe het te voorkomen is?

 

Verder een prachtige oogst Oro, dat het je maar geweldig mag smaken..

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtige ronde :dribble: :likken:

 

echt heerlijk!

 

geniet ze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemiddag!...

 

Bedankt allemaal weer voor jullie reacties, nice!

 

Nog steeds geen antwoord gehad van Vision Seeds, inmiddels is er een 2e mail uit, werkt dat niet, bellen we ze nog net even voor de kerst, om te zeggen dat ze een klant kwijt zijn, en dat het een schandalige manier is zo met klanten om te gaan, belachelijk, en dat voor dit soort dure zaden zonder ontkiemingskracht.

 

@Oude Rocker. Ik weet niet precies wat je bedoelt betreft die toppen, maar ik denk dat bij jou die planten wat te lang hebben gestaan, misschien wat te snel of te warm gedroogd, kan ik me niet voorstellen.

 

Mmmmmmmmmmmmmmm, betekent dat goed of slecht?

 

Bij ons zijn het mooie harde toppen geworden, geen fluffie, of rare verpulverde toppen.

 

Smaak is prima, en de uitwerking ook, geen klagen vanaf deze kant.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar we wachten natuurlijk niet op die Vision Seeds!...

 

Inmiddels staan er 20 stekken onder de 400 watt HPI, gister een behandeling gehad met een mengsel van Neem-tonic, Yucca en water, daarna netjes in de aarde gezet en ingewaterd met wortelstimulator PH 6.0.

 

Plastic tent erover gezet, bevochtiger op 80% gezet, temperatuur van zo'n 25 graden, aarde was al voorverwarmd door de vloerverwarming, afzuiging nog minimaal, een mooie start weer voor de nieuwe bewoners.

 

You go girls!...

 

 

Grtz,

El oro

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmmmmmmmmmmmmm, betekent dat goed of slecht?

 

Dat betekende, dat eigenlijk geen smaak aan zat.

Dit in tegenstelling tot de rest van de oogst die wel heel lekker is en waarvan ik zo stoned wordt als...... een garnaal?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sensi, nee hoor stilstaan is achteruit gaan!

 

Bovendien vind ik het altijd maar een triest gezicht, zo'n koude, donkere, stille ruimte waar helemaal niet gezellig een lampie brandt, een vennetje zoemt, een ruisje van een afzuiger te horen is, water in de ton zit, een plantenluchtje aanwezig is, en waar het behaaglijk warm is.

 

Gaan met die wijven!...... :punk:

 

 

:dope: :j

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even dit!...

 

Het zadenprobleem is opgelost bij Vision Seeds! Ze vonden het vervelend dat er wat miscommunicatie was ontstaan, en dat het zo lang geduurd heeft, maarrrr, we hebben 30 nieuwe zaden ontvangen, dus bij deze wil ik Vision Seeds bedanken voor de medewerking, en hun tegemoetkoming, zo hoort het tenslotte naar mijn mening.

 

 

Verder:

 

De nieuwe stekken hebben inmiddels een week onder hun plastic behuizing gestaan, zijn goed aangeslagen, en goed gegroeid in hun warme en vochtige klimaat.

 

Nog een paar dagen, dan gaan ze op 12/12.

 

Maar dat ze het naar hun zin hebben is duidelijk, mooie frisse jonge dames! :punk:

 

Zal vandaag of morgen even een paar foto's maken en posten.

 

 

Grtz,

El oro

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Oude Rocker, wij zijn er ook content mee.

 

Heb hier nog een paar foto's met wat narigheden in sommige toppen, wat ik al zei vorige keer, ongeveer een 20 gram weggegooid door schimmeltjes.

 

Voor de leken onder ons, als je dit hebt, ga dan goed op onderzoek uit, trek je toppen uit elkaar en inspecteer de boel, en gooi direct weg wat er niet fris uit ziet.

 

Goed ventileren en drogen bij 18 graden, anders krijg je............

 

Dit:

 

gallery_37549_17616_62201.jpg

 

gallery_37549_17616_145957.jpg

 

gallery_37549_17616_54762.jpg

 

 

U bent gewaarschuwd!!!

 

 

Grtz,

El oro

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje wat zonde Oro..

Wel top, dat je fout gewoon zo open hier ter lering voor anderen kenbaar maakt..

:punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is het ook Oude Rocker, foutje is menselijk, te lage temp en niet maximaal afzuigen (afzuiger met filter bovenop de droogkast) met 2.5 kilo nat in je droogkast levert dat problemen op.

 

By the way, iedere kweker maakt foutjes, ook de ervaren dudes, als je geen fouten maakt, kweek je niet!

 

En dan wel zo netjes inderdaad om het hier op het forum te plaatsen, zodat anderen er weer van leren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja, nog wat foto's van nieuwe jonge meisjes in hun hotel onder de homemade plastic propagator! :likken:

 

 

Hier na een dag of 5 in TL licht, net voor de HPI lamp aan gaat, ze zijn al lekker aangeslagen, en groeien lekker.

 

Temp 20 nacht en 25 dag.

LV rond de 80%.

Temp aarde 22 graden.

 

gallery_37549_17800_31449.jpg

 

gallery_37549_17800_73069.jpg

 

gallery_37549_17800_25918.jpg

 

 

 

De plastic behuizing is weg na 7 dagen:

 

gallery_37549_17800_4322.jpg

 

gallery_37549_17800_176977.jpg

 

 

Nog een paar dagen dan staan ze op 12/12.

 

 

Gaaaaaaaaan! :whip:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie nieuwe start

 

alleen die buizen.. daar kunnen ook wortels groeien denk ik dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Miami, hoe is het kerel?

 

Thnx, en ach die buisjes, ze zijn zo klein, en het werkt super, de gehele pot is goed vochtig op deze manier.

Vorige ronde hadden we er 4 zonder buis, daar zaten onderin geen wortels, en was het droog, dan denk ik...tel uit je winst!

Dan zou je kunnen zeggen lekker een bak maken en daar het voedingswater in kieperen, tja dat vereist weer zoveel aanpassingen, ook met die vloerverwarming, nu warme voetjes (22 graden) en geheel vochtige pot in 1 klap!

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

met mij alles goed ;)

 

oke duidelijk, ze hebben er zin in zo te zien knallen maar!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er strak uit allemaal.

 

Leuk idee ook zo met die "propagator".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...