Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

El oro verde

16 X Silver Haze Uit Zaad Onder 600 Watt.

Recommended Posts

Ik heb gister nog wat foto's geschoten, ik mis eigenlijk gewoon een goeie lamp om zonder te flitsen duidelijke foto's te maken.

 

Met flits ben je toch vaak wat kleur kwijt, het is niet anders, en zo slecht zijn ze ook weer niet natuurlijk.

 

Maar nog even over de bloeiwijze van de verschillende fheno's.

 

 

Duidelijk de skunk invloeden:

 

gallery_37549_17616_1759342.jpg

 

gallery_37549_17616_1347409.jpg

 

gallery_37549_17616_927474.jpg

 

 

 

En deze meer naar de Northernlight invloeden toe:

 

gallery_37549_17616_1040733.jpg

 

 

Heel andere bloeiwijze weer, maar ook duidelijk NL invloeden, is wel zo goed als klaar:

 

gallery_37549_17616_1138855.jpg

 

 

 

Deze ook nog heel even:

 

gallery_37549_17616_218874.jpg

 

 

 

Schiet ook al op:

 

gallery_37549_17616_932951.jpg

 

 

 

En nog een paar dames met het meest sativa die echt nog wel even staan:

 

gallery_37549_17616_466993.jpg

 

gallery_37549_17616_485210.jpg

 

 

Deze gaat veel gewicht in de schaal gooien, wat een dik wijf!

 

gallery_37549_17616_1670198.jpg

 

 

 

Tja, morgen de Selene uit de droogkast halen, dan kunnen deze dames de lege netten weer vullen.

 

Eigenlijk best goed getimed.

 

 

Grtz,

El oro

 

 

 

 

 

 

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Coops, ja vind ik ook wel, we hebben er zo wel zes staan, maar denk dat dit de dikste is.

 

Heb er gister weer 1 uit de tent gehaald, als je ziet wat er dan nog aan zit, wat eigenlijk niet opvalt als het in de tent staat, nice hoor!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zijn die foto`s :D

Idd mooie top die laatste, ook mooi hoe de foto`s de verschillende pheno invloeden laten zien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi. Thnx, tja ik heb het maar zo een beetje geprobeerd duidelijk te maken, het verbaast me echt, zoveel verschil.

 

@ Wietefras. Dank je wel, leuk dat je even komt buurten hier, ik heb mijn best gedaan, maar ben nog wat aan het rotzooien met een lamp, en heldere foto's, vandaar het verschil in licht.

 

De mooiste foto's....camera op statief, en de juiste lamp voor het licht!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele mooie foto's inderdaad, maar nog mooier is die dikke top! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja Oro,

Liever dat de foto's wat minder zijn dan de top in het echt, dan anders om toch.

Bovendien, vind ik dat je foto's er goed uitzien hoor..

 

Maar het gaat mij vooral om, wat er op de foto te zien is.

En dat ziet er super goed uit..!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb je topic gemist ondanks dat ik bijna dagelijks de topics snel bekijk en silver een leuk soortje vind waarom reveg je de beste niet om een moedertje te maken of heb je fem zaad gebruikt.

 

Nu ja reveggen duurt even lang als een goeie selectie maken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel heren!...

 

@shelby. Ja lekker hoofdtoppie toch, ze is de dikste met 9 cm, en ik denk een 30 tot 35 cm lang.

 

@oude rocker. Hee leuk man, kom je effe buurten? nieuw hier? :rofl :rofl :rofl

 

Ha ha, bedankt hoor, we doen allemaal ons best!

 

@Willy Wortel. Inderdaad wat je zegt feminized zaad, daar gaan we maar niet mee reveggen.

 

 

De eerste 3 zijn om inmiddels, verreweg de 2 minste opbrengers, en een redelijke dame, ongeveer een 4 ons nat bij elkaar!

 

2 of 3 begin volgende week, de rest mag nog wel even staan.

 

 

Klaar is pas klaar als ze klaar is! :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

not sure about male flower production just because you, supper crop! :search: :excl:

anything else to add?

 

lovely tops though :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag hoor oro! Ik blijf je volgen, ook mede omdat ik hetzelfde soortje heb alleen bij lange na niet zo mooi....:-(. Zit wel errug veel verschil in stekken of zaad, dat geeft me te denken......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er weer even hier!

 

 

@Rocker. Nu je het zegt, ik herinner het me weer. :likken:

 

 

@ink. It is always a risk with fem seeds, your right about the male flower production troubles with super crop.

 

But not every strain is the same.

 

Try to make your own cuttings from good mothers.

 

Thnx!.... :tu

 

 

@dropshot. Dank je kerel, ja er zit inderdaad veel verschil in fheno met deze zaden, is natuurlijk niet zo'n groot probleem, als ze maar wel naar Silver Haze smaken, ruiken doen ze zowiezo naar Haze.

 

 

Tja mensen, een week geleden zijn de eerste 5 omgegaan, er zijn er wel weer 4 zo goed als klaar, dus die gaan ook wel om binnen 2 dagen.

Dan staan er nog wel een stuk of 4 die eigenlijk niet veel doen qua afrijpen, ze worden niet bruiner, maar blijven licht van kleur, wel zijn de toppen massief en compact. trichomen blijven ook wel een beetje hetzelfde.

 

Maar heb weinig zin om zoveel stroom nog te verbruiken voor 4 plantjes die maar niet bruin willen worden, stel je voor, ze kunnen nog wel 3 weken staan, voor die dames kijken we het nog even aan, maar as. week gaat alles wel om.

 

Misschien moeten ze maar 24 uur in totale duisternis, maar ben er niet zeker van of dat wel verstandig is, en of ze er zoveel sneller van afrijpen.

 

Als de helft om is zal ik wat foto's posten van de dames die er dan uit zijn, dat zijn de mindere tot gemiddelde opbrengers, de grote knuppels gaan als laatse om.

 

 

Tot zover weer.

 

 

Grtz,

El oro

 

 

Tot zo ver even

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ouwe pik ouwe pijp. Je doet het allemaal ontzettend goed. Ik heb je hele verslag gelezen en kan maar 1 ding zeggen THUMBS UPP👍

 

Ziet er allemaal op en top uit.

 

Ben nu alleen nog wel stiekem nieuwsgierig naar je opbrengst.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag Oro

 

Heb gelezen en geleerd!

 

Thanks!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal!...

 

 

@Lenny-666. Thnx kerel, en mooi dat je hier wat opgestoken hebt!

 

@oude rocker. Nou hier komt de update. ;)

 

 

Heb weinig tijd gehad de laatste week maarrrrrrr, de tent is leeg, alles ligt lekker in de droogkast te drogen nu.

 

Het netto gewicht van de 16 dames ligt net iets onder de 2.5 kilo nat!

 

Mooie ronde, gemiddeld 70 dagen bloei, geen beestjes, nergens rot ondanks de relatief hoge LV tijdens de bloei, in de laatste 2 weken was die wel gedaald naar rond de 50%.

 

Heb het er al meer over gehad in mijn andere verslagen, maar als we uit zaad kweken, nooit beestjes, kweken we met stekken is het donderen, geen stekken meer hier voor we 100% zeker weten dat het mooie potente stekken zonder beestjes/eitjes zijn.

 

Foto's van de dames volgen nog, net voor ze om gingen.

 

 

Omdat we best tevreden waren over de zaden, hadden we er weer 25 besteld, maar wat schetst onze verbazing, na 2 weken zijn er pas 10 van de 25 opgekomen.......waardeloos weer dit!

Zaden ontkiemen doen we al jaren, en op de juiste manier, lekker de spongepotjes op 24 graden gehouden ook, maar dit begint nu alweer klote, 16 gelijke struikjes gaat dus niet lukken.

 

Denk dat we de hele zooi maar weg pleuren, en Vision Seeds berichten dat we gewoon 25 nieuwe willen, anders is ook dat de laatste keer daar.

Ik bedoel, je betaalt nog een godsvermogen ook voor zaden tegenwoordig, gewoon schandalig, als ze dan een goede kiemkracht hebben, heb ik daar nog wel vrede mee, maar nu dit.

 

We gaan zien hoe Vision Seeds dit gaat afhandelen.

 

 

To be continued!

 

 

Grtz,

El oro

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Oro,

 

Wil je even feliciteren met je prachtige planten :P deze ga ik zeker volgen !

 

Hoop dat je toch even nieuwe zaden krijgt zodat je gelijk nieuwe verslagje kan maken.. ben benieuwd !

 

Greetz Dr.Phill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut van die zaden, iets langer voorgroeien dan maar? Gelukkig deze ronde wel lekker afgerond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb weinig tijd gehad de laatste week maarrrrrrr, de tent is leeg, alles ligt lekker in de droogkast te drogen nu.

 

Wil je even feliciteren met je prachtige planten :P deze ga ik zeker volgen !

:whistle:

 

 

Gefeliciteerd oro,

Maar verse gewichten zeggen me eigenlijk niks. Weeg het ook nooit vers.

 

​Ben benieuwd naar je eind gewicht, en nog belangrijker, naar je eigen waardering van de oogst... :yummy:

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooie toppen heb je daar gekweekt Oro!

Zo te lezen ook een mooi eindresultaat, zo'n 550 gram droog ongeveer lijkt me?

 

Ook erg benieuwd hoe Vision het op gaat lossen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey medelezers....

 

@Dr.Phill. Dank je wel, maar volgen hoeft niet meer, het topic is nagenoeg afgerond! :whistle:

 

Hoop het ook phill, maar nog steeds geen reactie van hun kant.

 

@Nononsense. Ja man, m'n maat had ze besteld, en een mail gestuurd, nog steeds geen reactie.

 

Deze gaan misschien wel in de kleine tent, maar dat weten we nog niet zeker, het zijn er echt 10 nu, de rest doet helemaal niets, waardeloos! Ja deze ronde was een mooie!

 

Hey rocker. Dank je wel kerel, Nee verse gewichten zeggen ook niet alles, maar als je van je nat gewicht 22 a 23% neemt zit je behoorlijk in de goede richting qua droog gewicht, komt bij ons altijd wel uit.

 

Eigen waardering van de oogst, tja, heb natuurlijk al verschillende keren gerookt van de als eerst omgelegde dames, vers en lastig nog voor een oordeel, maar ze is niet scherp, en mooi compact, en goed afgebloeid.

Moet wel zeggen dat de Silver haze stekken meer Silver haze zijn dan de zaden, met daarbij veel fheno verschil.

 

@Bosrand. Dan je wel bosrand, ja vonden we zelf ook wel, het zal mooi zijn de 550 aan te tikken, denk dat we er wel iets onder zitten, we gaan zien, lekker rustig laten drogen nu, komt de kwaliteit en de smaak wel ten goede.

 

 

Zoals gezegd, een mail naar Vision Seeds gestuurd, na 4 dagen nog geen reactie, we wachten het nog even af.

Als deze zaadbank is zoals 1 van de vele die niet goed met hun klanten omgaat, zullen ze de wind van voren krijgen, en veel negatieve publiciteit tegemoet kunnen zien.

 

Het minste wat ze kunnen doen is gewoon 25 nieuwe zaden doneren, en een tevreden klant achterlaten, beter voor hun en voor ons!

 

Wat denken jullie? 5 euro voor slecht ontkiemende zaden vragen gaat em niet worden he?

 

We gaan het zien!...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben wel heel benieuwd idd Oro, hoe ze denken dat te gaan doen..

4 Dagen is nog kort..

Geef er nog eens 7 bij, dan zouden ze je toch echt geantwoord moeten hebben

Edited by oude rocker
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben ook wel benieuwd, 4 dagen is inderdaad nog wat kort. Zou het zelf niet doen zo, bij mij zou klant koning zijn, dus bij ontevreden mails, direct reageren en het recht zetten.

 

Een tevreden klant, levert klanten op, een ontevreden klant kost je klanten, het is aan hun.

 

We hebben nog een paar dagen geduld!

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...