Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bruinevingers

Next Level Kweker Worden.

Recommended Posts

Is 4 x 600 watt op anderhalve meter niet erg veel?

Ik heb er geen donder verstand van, maar ik lees over het algemeen dat mensen enkel 1 lamp van 600 watt op 1 m2 hangen, als ik dan simpel tel kom ik maar op 3 lampen uit toch?

 

Wat klopt er in uw ogen niet dan Johnny?

Ik wil niemand aanvallen of beledigen of op wat voor manier dan ook mensen tegen elkaar opstoken! Ik ben hier om dingen te leren en wil het dan dus ook het liefst zo goed mogelijk leren. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen ervaringen en eigen manier van kweken, maar van alle manieren en mogelijkheden probeer ik een manier te vinden die mij het beste past.

 

Gr, Shelby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooral heel veel lezen, er staan genoeg technieken en dergelijke beschreven op dit forum en in de talloze guides op het internet.

Als je aangeeft dat het niet vol genoeg is, kan ik je toch echt aanraden wat minder planten te zetten.

Dit is omdat veel soortjes, vooral sativa dominante, graag de ruimte willen. Als je ze deze ruimte gunt worden het mooie volle planten inplaats van zielige kerstboompjes.

Probeer een aantal technieken zoals low stress training, en misschien wel een screen of green?

Ook is het handig een logboek bij te houden, dan kan je precies zien wanneer je wat hebt gedaan en tot welk resultaat dit heeft geleidt.

 

 

Voor 1 op 1 hoef je echt niet allemaal high-tech speeltjes aan te schaffen, maar je moet wel begrijpen waar je mee bezig bent!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is 4 x 600 watt op anderhalve meter niet erg veel?

Ik heb er geen donder verstand van, maar ik lees over het algemeen dat mensen enkel 1 lamp van 600 watt op 1 m2 hangen, als ik dan simpel tel kom ik maar op 3 lampen uit toch?

 

Wat klopt er in uw ogen niet dan Johnny?

Ik wil niemand aanvallen of beledigen of op wat voor manier dan ook mensen tegen elkaar opstoken! Ik ben hier om dingen te leren en wil het dan dus ook het liefst zo goed mogelijk leren. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen ervaringen en eigen manier van kweken, maar van alle manieren en mogelijkheden probeer ik een manier te vinden die mij het beste past.

 

Gr, Shelby

1,8 gram de watt, 4 x 600 watt op 1,50 x 1,50 dat zijn allemaal sprookjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties!

 

Ik begin toch al wel wat te leren ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is niet eens 1,6 gram de watt !

 

1150 w gavita De. ;)

 

Real next level kweker approved

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

mijn ervaring is dat je beter wordt door veel tegenslagen gehad te hebben.

mijn eerste ronde was mss 0.2/g de watt.

inmiddels haal ik na enkele jaren ook 0.8 dus vind dat je dat nie slecht doet.

 

natuurlijk ja amne... 9 weken bloei of meer. nix voor mij. liever 0.8 de watt op 7 weken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope box isomax 870m3 . pasief inblaas.

 

1150 w met genetica casey 9 weken bloei 24 stuks op rfx .

 

Doe anders eens een kweekverslagje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zo negatief denken boeffie.

 

Heel veel mensen kunnen daar wat van leren, ik ook... tis wel effe 900 gram per 1.20 bij 1.20 wat ie er uit weet te sleuren das knap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh dacht dat je hem niet geloofde. Kwam vooral door just made it zijn reactie.

 

Kweekverslag is altijd goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heb ik iets gemist. Of er is iets verwijderd?

 

Ik heb het blijkbaar gemist want ik begin vaak onderaan met lezen bij de geniale reacties van boefje.

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die heeft mijn boek gelezen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boefje ik geniet vaak van je opmerkingen en opvattingen.. En uiteraard ook gewoon je reacties.. Maar dit gaat me ff te ver..understand..

Vooral dat van meneer Janssen kom op zeg.. Van podhead zou enigszins kunnen volgens mij zou je met die lamp wel 3k kunnen trekken op n ruimte van 20m2 met 1 zo'n lamp maar op die ruimte kun je met n beetje ervaring ook 12k trekken..

Tis net wat je wilt immers... Ik heb dan liever die 12 k desnoods met 15 van die rammers..!!

En anders wel 20..

 

Maar ja wie ben ik..

 

Gr Just made it..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks geks aan jezelf te willen verbeteren.

ec en ph meter zou ik echter echt aanraden.

zo kun je mooi je voeding opbouwen.

blumat tensio is ook heel handig ik heb zelf 1 look a like uit china besteld.

omdat je algauw water teveel geef.

het moet ook goed zijn, je wortels even te laten zoeken hoe groter en meer wortel hoe meer je oogst.

gebruik je weles wortelstimators? (beveel ik echt aan)

zelf een co2 generator maken ook moet je maar even op zoeken op google kan heel eenvoudig.

ze zeggen dat, als je dat goed doet 10tot30%meer kunt oogsten.

Succes en een voor een goed resultaat heb je echt poespas nodig

 

grtz Smoke!

Edited by smokesallday

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek 3KG/Meter

 

 

 

 

 

/jaar

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek 3KG/Meter

 

 

 

 

 

/jaar

 

 

met takken en zand zeker ? :likken:

Edited by smokesallday

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee verslag komt er niet , setup was een test setup en leeft niet meer .

 

Justmadeit klopt is makkelijker over de gram w, in de setup .

 

Wat ik in andere setup aanhou is 150x150 voor de gavita 1000 . Dan zit ik ook ver over de gram een W , wel met opticlimate en co2.

 

Met de winter maakt ik wel een verslag maar dat zijn nieuwe speeltjes.

 

Kan er ook nog niets over vertellen maar word ook een testje voordat het op de markt komt. :)

Edited by Podhead5x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boefje ik geniet vaak van je opmerkingen en opvattingen.. En uiteraard ook gewoon je reacties.. Maar dit gaat me ff te ver..understand..

Vooral dat van meneer Janssen kom op zeg.. Van podhead zou enigszins kunnen volgens mij zou je met die lamp wel 3k kunnen trekken op n ruimte van 20m2 met 1 zo'n lamp maar op die ruimte kun je met n beetje ervaring ook 12k trekken..

Tis net wat je wilt immers... Ik heb dan liever die 12 k desnoods met 15 van die rammers..!!

En anders wel 20..

 

Maar ja wie ben ik..

 

Gr Just made it..

 

Dank je wel voor het genieten, maar ik doelde eigenlijk alleen op podhead inderdaad. Misschien liegt hij wel maar hij lijkt me niet het type ervoor. En daarbij kan ik geen reden bedenken voor iemand om te liegen hier.

Ik ben trouwens ook iemand die zoveel mogelijk per m2 wilt, want daar betaal ik voor de watts zijn niet zo duur.

 

Maar kan begrijpen dat iemand met 1 lamp zoveel mogelijk er af wilt halen dus wat sneller kiest voor wat meer ruimte

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die 4 x 600 watt op 1.5 x 1.5 heb ik nog ff opgezocht, het was een berekening van mij om dezelfde hoeveelheid licht te behalen in 1.5m2 temt als die medikwekers in veendam

is uitsluitend haalbaar als je op 1.2 m van de lampen je toppen (van bijv, tomaat) hebt groeien, en bladtemp op 26.5 houdt

 

(ik zag deze thread te laat terg om op tijd te reageren , nadat er mensen met wat modder gegooid hebben.

 

1.8 gram per watt lijkt me redelijk sterk en ik ben zeeeeer happy met de helft daarvan

mogelijk is 1.8 uitsluitend haalbaar na extreem strenge selectie van planten, met een knetterharde amnees ofzo, opticlimate , co2, voedingscomputer, en een portie geluk uiteraard.ongeveer 30 pallets geluk minimaal)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je met die 0,8 al heel tevreden kan zijn...

Bovendien: je bent toch amateur/hobbyist..?!

 

Is het resultaat dan niet ondergeschikt aan het proces!?

 

...anders had je wellicht een ander beroep moeten kiezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe alleen hobby kweken idd

en ik gaf alleen antwoord op een vraag die gesteld werd

mijn persoonlijke growmethode is een hele andere

ik doe alles rustig aan , op aarde, biologisch, fors minder licht per m2, en alleen maar soortjes die echt relaxte indicas zijn

afghaantjes, pakistanen, enzovoort

 

dat wil niet zeggen dat ik me niet verdiept heb in andere kweekstijlen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...