Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokesallday

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo ik ben Smoke ik zit nu al geruime tijd op deze website.

en vond het wel hoogtijd om me een keer normaal voor te stellen.

ik ben 30 jaar

woon in het noorden, en rook al sinds mijn 14e joints niet in 1 ruk door dat begon een beetje op mijn 17e

maar heb alwel van kinds af aan een fascinatie voor wiet ons huis stond ook altijd blauw en werd ook regelmatig gekweekt

dus het is eigenlijk ook allemaal met de paplepel ingegoten zeg maar rook nu ook nog steeds regelmatig een dikke joint met me moeder.

Verder heb ik een hartstikke lieve vrouw en 2 kinderen hond en een kat

en daarnaast ook nog een fascinatie voor voetbal dat gaat echt al terug vanaf het moment dat ik kon lopen was ik ook al aan het voetballen.

verder heb ik in me leven altijd moeite gehad om me vast te houden aan dingen waar ik aan begonnen ben.

het was altijd in het begin GEWELDIG na een week retesaai

MAAR toen kwam wietkweken!!!

het voelt als een roeping het word alleen maar leuker en leuker weet bijna niet meer wat ik nog niet weet over wiet haha... ben ongeveer 2 jaar verder nu. begon als een echte amateur maar heb het nu toch redelijk staan allemaal gelukkig.

en hoop ook nog veel meer bij te leren.

Ik kan soms nogal over komen als een chaoot nou dat ben ik ook wel een beetje heb een redelijk hectisch leven blij als ik af en toe even op me kont mag en kan zitten.

 

nog even over...

 

ik heb een beetje een valse start gemaakt met mijn enthiousasme over het kweken onder led

niet dat led niet werkt maar heb een totaal verkeerde indruk van led gekregen omdat een vriend van mij zijn kweek had afgerond met wat hij zei 2x120 watt leds met een opbrengst van 135 gram

achteraf bleken zijn leds geen 120 watt maar 180 watt leds (kan gebeuren) dus heb ik een totaal verkeerde indruk van zijn prestatie gekregen ik ben zelf een stugge noordelingen die graag ziet voordat hij gelooft en daarom ook na het zien van zijn plantjes in alle enthiousasme leds gehaald naar mijn eerste oogst onder de 300 watt led viel het me al tegen maar naar me 2e was ik wel klaar met led ze doen het best hoor je kan er aardig rokertje aan overhouden maar doet absoluut nog steeds onder aan hps en gaat ook nog stuk slomer ook dus die mensen die ik daar in dat topic beledigd heb of wat dan ook... wil ik bij deze nog even mijn excuus aanbieden.

 

mvg Smoke hoop hier zeker nog wat jaartjes te slijten en te leren en vooral om te genieten van al dat mooist wat hier word gekweekt.

 

:innocent:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja dat was ik man :P haha er staat idd 120 watt op maar daar achter staat ook weer 60*3 dus ja ik weet het ook niet man voor mij ook een raatsel XD

 

Maar 135 gram met auto's en led en eerste kweekje van 2 planten is niet verkeerd dacht ik zo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en deel vooral!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ frosy shit happends we gaan vol goeie moed verder ! en idd was leuk rokertje toch! alleen het gemiddelde was far beneath... 360 watt 135 gram is no go dan he ! jooo :D :dope: we gaan niet voor niks over wanneer is die binnen ? :D

 

@kuro Thnx

 

@Achterlijke harry ja zat gister te spacen hier over het web (beetje veel gesmoked en heineken was ook net iets te lekker) dus kon het niet vinden denk doe het gewoon zo! :innocent:

 

@sensi thnx

 

@dilago en jij ook bedankt man

 

@ Tjoe Thnx, ik deel al mijn kennis graag, leer graag vandaar dat ik hier ook op het forum zit natuurlijk :dj:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppertjuhhh , dat we nog veel mogen bij leren !

 

verder herkenbaar verhaal, heb toch redelijk wat overeenkomsten. ..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...