Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest elmanito

Pds & Invloed Van Cannabis Hierop

Recommended Posts

Guest elmanito

Iemand ervaring met het gebruik van Cannabis bij het prikkelbare darmsyndroom, zoja welke soortjes het beste werken????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook. Vindt het fijn om na een aanval van krampen om een joint te roken, ontspant de spieren goed.

 

Soortje maakt bij mij niet zo veel uit, rook zelf alleen maar buitenwiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

soorten noemen vind ik wel moeilijk, het een is bijna nooit het ander, maar de kush soorten doen het voor mij beduidend het beste

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Neem aan geen sativa's, maar meer de indica's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op welke manier wil je het gaan gebruiken? Roken? Vaporizen?Tinctuur?Edibles?Olie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Roken, maar zou de thee of tinctuur ook eens kunnen proberen.Thee heb ik vroeger veel gedronken, toen je het nog kon krijgen in de shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er ook last van gehad, nu niet meer, tinctuur, thee en edibles helpen het beste en inderdaad een indica, die zorgt voor iets meer rust in de darmen.

 

post-6979-0-51572800-1413226225_thumb.jpg

 

post-6979-0-79916600-1413226302_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem aan geen sativa's, maar meer de indica's?

dat zeker, ik heb wel eens 'een verkeerde' genomen en daar ga ik dan de hele avond last van hebben
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sativa geeft extra prikkels aan de darmen, werkt goed als je niet naar toilet kan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Probleem met een indica bij mij is 's ochtends opstaan, dat zeer moeilijk gaat want slaap dan als een blok.Een ander probleem is het hangen effect van niks doen.Heb zelf altijd veel baat altijd bij Durban mededankzij ook waarschijnlijk door de THCV.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel je de Durban Poison Elmanito?

 

post-6979-0-66164200-1413229448_thumb.jpg

 

post-6979-0-18993500-1413229466_thumb.jpg

 

Heb jij daar de cannaboidentest van?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Bedoelde ook de Durban Poison.Heb geen cannabinoidentest ervan, maar weet wel dat ik er geen vreetkick van krijg met THCV erin.Andere soortjes vreet ik de halve ijskast leeg.:lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja opstaan (en blijven staan) is lastig met indicas ja, iedere ochtend een heel process bij mij, was al geen ochtendmens...

meestal van medicatie erin, dan ik in bad terwijl de koffie aangaat en dan na een uurtje later ben ik een beetje wakker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

heb hier wat info over THCV

 

http://steephilllab....f-cannabinoids/

 

A side effect of THCV that requires attention is its strongly anorectic effect. If a patient is already having difficulty eating, THCVs appetite suppression can be a detriment.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...