Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Norwok

pk13-14

Recommended Posts

hallo

Ik in verschillende topics gelezen over het toevoegen van pk13-14 tijdens de bloei.

Is de echt noodzakelijk? en waar kan ik het kopen (ik ben van Belgie dus geen growshops)

En wanneer moet ik het gebruiken en hoeveel keer per week?

alvast bedankt

sluukes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koop fles lees verpakking.

En neee het is niet noodzakelijk het is een soort extra booster :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

PK -13 -14 wordt vaak als booster gepresenteerd , als een soort wondermiddel .

 

Maar dat is het dus niet , het geeft je simpelweg de mogelijkheid om de samenstelling van je voeding beter af te stellen op de levensfase waarin de plant verkeert.

 

Geef je alleen normale bloei voeding ,dan is je percentage stikstof op het einde van de bloei wat te hoog ten opzichte van de elementen Kalium en Fosfor. Stikstof is aan het einde van de bloei namelijk haast niet meer nodig voor de plant. Te veel stikstof kan dan nadelige gevolgen hebben .

Share this post


Link to post
Share on other sites
hier bij mij koste de fles 8 euro

Haha heb jij er 8 euro voor betaald? Gewoon hier in de growshop? Ikke lekker 7 hihi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een plant heeft N.P.K nodig.....in de groei hebben ze meer N nodig, en naarmate de bloei vordert, komt er steeds meer behoefte aan P en K...

 

dus ik vind dat 't wel nodig is, anders geeft je óf te weinig N in de groei, óf te weinig P en K in de bloei...

 

je kan er wel een beetje tussenin gaan zitten, maar beter aanpassen jmet pk13/14

 

hiermee blijft de N hetzelfde, alleen de P en K gaan omhoog, wat dus nodig is voor de bloei..

 

meestal begin ik de 3e-4e week bloei opbouwend pk13/14 mee te geven zodat je in de 5e/6e week ongeveer op de hoeveelheid zit die op de fles word aangegeven (meestal 1-1.5 ml/liter)

 

 

pk13/14 is wat anders dan een booster....een booster doet niks op je ec heb ik gemerkt...pk wél...

 

Bij Atami hebben ze bijv. pk13/14, maar ze hebben ook booster...zijn 2 verschillende dingen dus....booster is idd niet nodig

Share this post


Link to post
Share on other sites
hier bij mij koste de fles 8 euro

Haha heb jij er 8 euro voor betaald? Gewoon hier in de growshop? Ikke lekker 7 hihi :D

oo dan zal da bij mij ook wel zo zijn. zat te twijfelen.

Fles van 5 liter gratis :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...