Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kwekeling

De swiss miss van einst!

Recommended Posts

de%20toppen%20van%20stijn.jpg

 

Hier een close up van een der geweldige toppen van einst!

 

toppen%20van%20stijn%202.jpg

 

 

Misschien niet al te duidelijk maar wel eeen hele mooie struik!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dat is een mooie struik is die van jou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Kwekeling, thanks voor de foto's!

De closeup is van een Swis Miss en de foto van die "boom" is een 27. Een Deens soort.

De Swiss Miss is nu bijna helemaal kaal die foto is 10 september genomen, heb nog nooit meegemaakt dat een soort zo vroeg klaar is. Vanmiddag gaan de laatste toppen eraf. De 27 moet denk ik nog anderhalve week staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraagje, die swiss miss, komt die uit nirvana zaden? verder vroeg ik me af of ze allemaal zo vroeg klaar zijn of dat 't 'n toevalstrefer is

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, deze heb ik van een klasgenoot gekregen en die heeft ze weer opgestuurd gekregen uit Zwitserland. Dit is mijn eerste jaar dat ik dit soort kweek. Ik weet dat het een vroeg soort is (half/eind september), maar zo vroeg had mijn klasgenoot het ook nog nooit meegemaakt. Ik denk dus pure mazzel, maar aan de andere kant, ik had twee planten en ze zijn allebij zo vroeg.

Volgend jaar ga ik er weer verder mee kweken en dan zien we het wel. Even afwachten dus :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen het enige waar ik een beetje van baal is dat ik de Swiss miss (Closeup) toch nog tevroeg heb geoogst. De toppen liggen nu 1,5 week te drogen en er blijft bijna niks van over, maar het kan ook zijn omdat ze niet op een zonrijk plekkie stonden, wie zal het zeggen? Shit happens :D

Zit nu alleen een beetje tobben wanneer ik de 27 ga oogsten, was eigenlijk dit weekend naar huis gekomen om te oogsten. Bijna alle haartjes zijn bruin, maar straks hou ik weer van die klote toppen over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is het gewoon door te weinig zonlicht. Als het maar te roken is vind ik het best en anders kan ik nog altijd wietboter van maken. Jullie horen wel hoe die smaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...