Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bosrand

"spirituele" Ontwikkeling

Recommended Posts

 

 

Vrouwen aan de macht..

Weet je iig zeker dat er geen rationele keuzes worden gemaakt.

Een goede mix kan ik me wel in vinden.

Ego's kom je overal tegen, zelfs hier. ;)

 

Als je dus iemand niet in zn ogen kijkt ben je een bullshitter?? Zal t mn autistische neefje doorgeven. Beetje kort door de bocht die. Heeft meer met extravert of introvert te maken waarbij de grootste geesten toch echt uit die laatste categorie komen.

 

Beste lijkt mij nog n goede dictator maar macht corrumpeert en dan ben je dus ook weer terug bij af.

 

Stem lijst Fluiter en de poep gaat van de stoep en ik beloof dat je los mag gaan in je hobby.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"lul" niet uit mijn nek kijk mensen recht in het gezicht, wordt iemand vervelend

tijdens gesprek "kontendraaien" weet ik genoeg. Bullshitters genoeg gehad!

 

Wie je omgaat wordt je besmet laat alle haters vallen voor een "ride or die chick"

goud waard! Tussen de breezer "sletten" het licht zien knap lastig tegenwoordig!

 

Niets gezegd over autistische off topic respecteer ieder met een cronishe ziekte!

 

Kort door de bocht niet echt recht voor mijn raap straight to the point mentaliteit.

 

Nooit gezegd ALLEEN vrouwen aan de macht zou wat zijn zelf mannelijk

laat ook maar zitten. Vrouwen worden wakker komen eindelijk in het verzet!

 

Vrouwen zijn jaren onderdrukt talk about "white" slaven! Zijn "alleen" goed voor

oppassen, koken, schoonmaken enz.. schandalig. Wordt tijd voor verandering!

 

Hoop dat iedereen zijn of haar moeder recht in de ogen kan aankijken ik wel.

 

Vrouwen maken mannen mannen onder drukken vrouwen niet meer normaal!

 

Zoals het nou gaat vluchtelingen stroom worden met de neus op de feiten gedrukt

"dictators" met harde hand afzetten! Dankzij mannelijk APEN testosteron junkies!

 

Hebzucht het westen is grondstoffen nodig nooit anders geweest tijdens oorlog!

 

Verschuilen achter valse "profeten" politieke lees het volk dagelijks een sprookje

laat de "kerstman" opflikkeren naar de Noordpool "Sinterklaas" terug naar Spanje!

 

Conclusie spiritualiteit zoektocht naar een partner "soul mate" Mission accomplished :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben verliefd op mn vaak veel te aanwezige moeke en ik vind dat onderdrukte vrouwenverhaal regelrechte quats in onze westerse wereld.

Die vluchtingenstroom bestaat voornamelijk uit gasten dus door wie worden die vrouwen dan onderdrukt en waar zijn ze überhaupt??

In allahs pedogeloof hebben vrouwen idd niet echt veel rechten maar t zijn toch met name westerse vrouwen die t allemaal wel best vinden en t liefst de deur naar uitkering en uitvreten open gooien voor de booslims want we zijn allemaal gelijk. Neen! Die doek over t koppie is trouwens een teken van vrijheid voor de ruimdenkende veelal vrouwelijke soepoog.

 

Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor gelijkheid tussen man en vrouw maar dan ook niet alleen de mooie baantjes verdoeme. Samen zijn we sterk, alleen mannen of vrouwen leid nergens toe en koester die verschillen ipv het een drempel te maken.

 

Vind t nogal dom om tig jaar evolutie aan de kant te schuiven met dat gelijkheidsgelul.

We zijn niet gelijk. Zowel mannen als vrouwen hebben ieder specifieke eigenschappen, door dat te ontkennen doe je vrouwen naar mijn bescheiden mening tekort.

 

Zou graag de eerste vrouwelijke oorlogsbegraafplaats zien, vrouwen in de offshore, vrouwen op t dak en noem t allemaal maar op.

 

We zijn niet gelijk. Niet beter of slechter maar wel man of vrouw.

 

Die verwijfde samenleving die we gecreeërd hebben begint zich al aardig tegen ons te keren.. Uiteindelijk mag straks weer het veel te jonge mannelijke kanonnenvlees de kooltjes uit t vuur mag halen.

 

En Mark Rutte is geen vent, das n gefeminseerde hoer waar ik nog €1000,- van krijg.

Edited by Fl13r3flu1t3r
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En Mark Rutte is geen vent, das n gefeminseerde hoer waar ik nog €1000,- van krijg.

 

Te laat, die heeft hij in jou naam aan een Griek gegeven..

 

Geenpeil.nl (alleen al om ze op stang te jagen.. :))

Edited by oude rocker
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima laten wij verder gaan met het sprookje:

 

Corperaties hebben de macht politiek figuren zijn "hoeren" te koop hoogste bieder

vertegenwoordigen caputalisme over lijken gaan mentaliteit!

 

Zoals gezegd hebben geen "spiritualitijd" meer alleen materialisme!

 

Kijk even op het etiket van producten waar het wordt gemaakt

China naar de "crisis" westen hoofdsponsor dictatuurschapen!

 

Hier houd het sprookje op wij maken niets meer zelf!

 

Spiritualitijd van de bevolking wordt met hard hand grond in getrapt

internet biedt gelukkig een uitkomst "god" zijn of haar dank!

 

Mannen en vrouwen zijn hier gelijk uiteindelijk overvloed in de samenleving fantastisch.

 

Wetenschappelijk vooruit moet betaald worden met oorlog, war on terrorist give me a brack tegen achterlopers

financiële crisis tot stand gekomen 2006. Betalen nog tot op de dag van vandaag onrechtmatig binnen vallen IRAQ!

 

Saddam hoessein wilde van de dollar af heeft het land met haar maagdelijkheid betaald

IRAQ op alle fronten "verkracht" Vuur aan wakeren eeuwen oude conflict lekker makkelijk!

 

EU "tegenstand" bieden tegen economieën CHINA/RUSLAND power house! Hebben schijt aan het westen America

richt haar aandacht op Azië. Karma a bitch what goes around come's around zijn uitgekleed "misbruikt aan kant gezet!

 

Bedrijven moeten weer terug komen investeren in eigen land!

 

Dagelijks samenleving real life bioscoop regisseur van mijn eigen leven

kijk mijn ogen uit naar brainwashed hersendoden!

 

Vluchtelingen mannelijk en vrouwelijk gelijk vrouwen zijn onder weg achter gebleven

(ontvoerd verkracht misbruikt verkocht vermoord enz.. enz...).

 

Niemand komt hier open en eerlijk voor uit mannen geen "meerwaarde" gaan en staan waar hij wil!

 

Zoals gezegt vluchtelingen worden toegestaan landen waar hij/zij weg komen hard hand kapot maken.

Iraq, Libië Syrië Yemen enz... enz... Moet "betaald" worden immigratie houd het waanzin beleid in stand!

 

"Lang leven" upgrade westerse mekka pay back "zwarte goud" olie en grondstoffen!

 

Moeder natuur heeft haar uitgesproken homo's lesbies enz... are taking ofer

komt vast door genetisch gemanipuleerd voedsel?

 

Hopelijk wordt het duidelijk heeft niets met "verwijfde" samenleving te maken

geloofsovertuigingen angst onderdrukt progressie!

 

Wil het topic niet verder vervuilen duidelijk mening gegeven spiritualitijd zoek naar jou "Mary Jane" soul mate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leren accepteren/zien dat de dingen zijn zoals ze zijn, alles is zo omdat het zo moet zijn.

Een ieder krijgt op zijn of haar pad wat nodig is om zichzelf verder (spiritueel) te kunnen ontwikkelen.

 

In alles zit vooruitgang, al lijkt het vaak niet zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet je gewoon aan dezelfde frequentie houden als deze aardbol, die steeds meer toeneemt, dan gaat de ontwikkeling wel komen.Lekker in de aarde wroeten met je handen dmv groente of wiet kweken maakt niet uit wat maar hierbij maak je al contact & de rest komt wel van zelf.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier eentje uit de oude doos.

http://youtu.be/K0mdOvNEUiA

 

:popcorn:

Edited by Beaker
YouTube link toegevoegd voor de tablet gebruikers ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste tijd is mijn leven eigenlijk een beetje een vlakke lijn.

Er zijn geen dieptepunten, althans geen dieptepunten die ik zo ervaar als dieptepunt.

Voorheen had ik minimaal 1 keer per maand dat ik een soort van flipte, dat ik het allemaal niet meer trok eventjes.

 

Vannacht lag ik op bed en kon weer eens niet echt slapen.

Toen begon ik te verlangen naar zo'n dieptepunt, mezelf gewoon laten meevoeren in de negatieve gedachtegangen of iets dergelijks.

Verdriet woede onmacht, ik verlangde er naar.

 

Op dit moment zit er nog steeds een vreemd gevoel in me.

Ik heb niet echt een idee waarom en wat het precies is.

Ergens heb ik het gevoel dat ik op een punt sta waar dingen radicaal kunnen veranderen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke dag is mooi ook al is t niet altijd voor jezelf.. :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwam gisteren anders met bakken uit de hemel, echt weer voor Apfelstrudel & koffie bij de openhaard na een lekkere joint :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt Wietefras, misschien dat ik daarom naar die tegenstelling verlangde, ik weet het niet precies.

 

Inderdaad Fluiter, elke dag is mooi. ;)

 

Dat klinkt goed Konopi, ik ga maar eens beginnen met de houtkachel, vandaag is het weer niet veel warmer en droger geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja. En zo niet is ie op zn minst "mooi meegenomen" want anders had je het evt succes van de dag erna niet meegemaakt.

Zo ist ook.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist Flierefluiter. ;)

 

 

Vanaf zondag ben ik weer gestopt met blowen.

Ik merk aan mezelf dat ik best wel een stuk sneller geïrriteerd raak door dingetjes dan voor dat ik weer begon met blowen.

Ook het slapen is een beetje een lastig punt, maar of dat ook door het niet blowen komt weet ik niet zeker.

 

Mijn leven lijkt de laatste tijd een beetje leeg, ik zie niet echt wat ik wil doen of wat voor weg ik in wil slaan.

Ik denk dat het goed voor me zal zijn om weer even een tijdje zonder te blowen door het leven te gaan.

Misschien dat er weer nieuwe dingen op mijn pad gaan komen en dat er iets meer gevoel bij komt.

 

Wel ben ik van plan de komende tijd wat andere "middeltjes" te gaan proberen.

In ieder geval wil ik LSD proberen, ik ben heel erg benieuwd wat dat bij mij/met mij zal doen.

Ook wil ik DMT gaan proberen.

Misschien nog wel meer, maar dat weet ik nog niet precies.

 

 

Ik zit nog steeds ergens vast in mezelf.

Ook lijkt het er op dat er nog dingen uit het verleden me in de weg zitten, enkel heb ik tot nu toe geen idee wat dat voor dingen zijn.

En ik heb geen idee wat ik met familie aan moet, ergens heb ik de laatste tijd zoiets van dat familie enkel iets is van het ego en dat het een bepaalde houvast is voor mensen.

Ik heb al een lange tijd geen behoefte om familie om me heen te hebben, voor mij betekenen ze eigenlijk niets.

Dat klinkt elke keer dat ik het zeg of schrijf weer erg "raar", maar misschien is het niet zo raar als het lijkt.

Het is niet dat ik ruzie met ze heb of dat ik ze haat, het zijn gewoon mensen, en ik heb het gevoel dat ze niet op mijn weg passen of iets dergelijks.

 

 

Uiteindelijk is alles en iedereen liefde, dus vanuit dat zicht zou ik ook van hun moeten kunnen houden.

Nu ik dat zo schrijf, ik kan de laatste jaren niet meer van iemand houden volgens mij.

Nu is houden van misschien ergens ook een ego gedachte denk ik?

Of ik mis ergens nog een stukje gevoel of iets dergelijks.

Ik vind het nog een onduidelijk stukje.

 

 

Mijn huis is (al erg lang) een dikke puinzooi.

Enkel is het ergens een afspiegeling van hoe het me me zelf gaat denk ik.

Soms heb ik een dag dat ik eens ga puinruimen, enkel komt de troep binnen zeer korte tijd elke keer weer terug.

Het stoort me verder niet, ik loop overal wel wat omheen en de meeste dingen kan ik prima vinden, maar ik zou wel wat duidelijker willen zien waar die puinzooi in mezelf nu eigenlijk zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik herken me er wel veel in.

Stoppen met blowen heeft me iig nog nooit windeieren gelegd.. Komt een onrust in je waarmee je bergen kan verzetten dus als je die weet te sturen bende goed bezig.

 

Mocht je tijdje gestopt zijn zweer dan dood aan de tabak want die is het die je er elke x weer terugsleept in vol gas geblow..

 

Suc6

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabak is de duivel zowiezo, nico laat je niet zuiver denken en brengt idd nare spanning.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat er ook vooral zo van in je kopf zitten.

Nou heb ik daar niet zo'n probleem mee want heb n rijke fantasie en ben mn grootste vriend maar snap dat dat voor de omgeving soms best lastig is.. :D

Puur heb je dat veel minder net als dat dwangmatige roken.

Als ik in buitenland ben zijn al die prikkels er niet en heb ik er niks geen moeite mee niet te blowen.

 

Rare materie dat blazen.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je rookt tabak begrijp ik? Maar niet in t buitenland ofzo?? Als je stopt met tabak ben je niet meer verslaafd want van wiet word je niet verslaafd.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rook alleen jointjes dus geen peuken.

Was weer tijdje gestopt en alleen puur of vapo maar dan sluipt t er via via toch weer in. Uiteindelijk zit je dan uiteindelijk weer gewoon jointjes als peuken weg te vreten.. Doe je niks an op weer stoppen na. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus peuk in je jointje ?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms heb ik een dag dat ik eens ga puinruimen, enkel komt de troep binnen zeer korte tijd elke keer weer terug.

Het stoort me verder niet, ik loop overal wel wat omheen en de meeste dingen kan ik prima vinden, maar ik zou wel wat duidelijker willen zien waar die puinzooi in mezelf nu eigenlijk zit.

Gewoon minder rotzooi kopen, dan is je huis spic en span. :likken:

 

Ik oordeel je niet hoor, je zou mijn aanrecht eens moeten zien of mijn bankstel. :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jups.

Dus gewoon onder motto blowen je tabakskick halen.

Zwakke zak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na meer dan 25 jaar tabak roken gestopt en t beste wat ik ooit heb gedaan, komt veel meer uit mijn handen en mijn hoofd terwijl ik altijd het omgekeerde dacht.

 

Nico is een klootzak en maakt je idd een zwakke zak.Wiet roken maakt je brein jonger en je geest ruimer.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...