Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bosrand

"spirituele" Ontwikkeling

Recommended Posts

Waarom bekijk je het in zo'n groot geheel?

 

Streef jij er naar om een "hoofdpersoon" te worden, en zo ja, waarom?

 

Daarnaast, dat radertje hoeft soms maar 1 tandje te verdraaien om een hele molen in gang te zetten. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat t leven op zich me meer intrigeert dan de mensheid. Vind ons maar n foutje van de natuur. Ben blij dat ik een foutje mag zijn, begrijp me niet verkeerd maar als wij morgen weg zouden vallen is er geen hond die ons mist terwijl als bijv de bij uitsterft de rapen pas echt gaar zijn voor t grote geheel.

 

Ik ben de hoofdpersoon in mijn leven en wil/kan op eigen kracht in het NU leven itt de massa en dat koester ik.

 

Dat ene tandje verdraaien is een feit. Jammer is alleen dat de massa bang, visieloos en traag als dikke stront door n trechter is dus tegen de tijd dat dat rad n tandje gedraait is ben ik t al 3x rondgeklommen..

 

De massa regeert maar dit is niet mijn regering. ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je in het nu kunt leven, waarom dan al die gedachten over het grotere geheel?

In het nu is dat helemaal niet van belang voor mij.

Alles is zoals het is en dat is "goed".

 

Waarom vind je het zo jammer(lastig?) dat de massa bang, visieloos en traag is.

Edited by bosrand

Share this post


Link to post
Share on other sites

T komt zoals t komt en daar zul je t mee moeten doen. Dat is.

Verder heeft elk huisje zn kruisje dus als je t belang van je eigen kruisje voorop stelt passeer je voor t gemak ff die 7 miljard andere kruisjes die er ook toe doen..

Niet dat ik daar wat op tegen heb want mn leven draait om mij maar dat heeft weinig met spiritualiteit te maken maar puur met darwin at work oftewel survival of the fittest gedachte.

 

De massa houdt t kwaad in stand met hun contracten, polissen, materialistisch denken en overig slavengedrag..

 

-Geef mij je land, krijg je kralenletting- is nog niet zo lang geleden maar t verschil met Jan de werkman zie ik niet.

 

Als lomp zeer zou doen zouden we in Zeeland zeggen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
T komt zoals t komt en daar zul je t mee moeten doen. Dat is.

Bedoel je daarmee je gedachten?

 

 

Ik denk dat het goed is om eens deze woorden: "bang, visieloos en traag", te bekijken in jezelf, zonder iets van de buitenwereld er bij te halen.

En op die manier te zien waarom die eigenschappen die je bij anderen ziet zo "lastig" zijn voor je.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien zit je op t verkeerde forum om je spiritueel te ontwikkelen?

Hier growen we wiet, het liefst zo bio/organisch mogelijk om de echte innerlijke kant van jezelf te leren kennen met behulp van pure cannabis. Daar komt bij dat je dan ook pas de medicinale waarden gaat ontdekken maar dat is voor een ieder anders. Misschien heb je de bus gemist ofzo en is dat wat fluiteflierer bedoeld?

 

Pg

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op t verkeerde forum?

De cannabisplant heeft miljoenen aangezet om na te denken over hun leven en hun bestaan.

En ja die innerlijke kant heeft zijn weerslag op het sociaal(maatschappelijke) en/of spirituele denken en handelen van een persoon.

Dus een topic passend in psychologie en filosofie, toch?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt weetje maar jij als oud lid zou ze iets meer op weg kunnen helpen ipv alleen maar te zweven en vertellen dat ze troep gebruiken op onze sacred plant!!

Daar komt bij dat jij er dus ook debet aan bent door ze maar aan te laten modderen met zuur en chemie??

Maar je bent denk ik bang om mensen tegen t zete been te schoppe en praat je alleen met de weetje en wistje wind mee.....

Dus laten wij ons nou openstellen voor echte pure natuurlijke cannabis dan komt de rest vanzelf toch??

 

Ik heb zoveel jaar gezocht en nooit gevonden maar nu deze ene x is t wel raak.

Daar helpt de schone geest alleen bij zonder tabak alchohol of wat dan ook...pure cannabis is the only way.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heilig overtuigd what goes around come's around, goed voor mens en dier wordt beloond

positief interactie ioniseerd lichaam en geest. Natuurlijk endorfine kan geen "kruid" tegen op!

 

marijuana actieverd lichaamseigen stoffen! Verklaard waarom het histories nooit is verdwenen

hennep heeft de test van de tijd glansrijk doorstaan. Geweldig "onkruid" onverwoestbaar!

 

Spirituele ontwikkeling betekend kort gezegt dont give a fuck about haters (haters)!

 

Mensen met een goed hart bewandelen het pad onbewust naar zijn of haar bestemming

(regels taboo's vooroordelen geloofsovertuiging enz...) hinderd evolutie progressie!

 

Moeder natuur heeft de broek aan zijn haar "bitches" NOOIT vergeten, spreek uit ervaring

mij alle hoeken van de "rabbit hole" laten zien (geweldig beleving gehad priceless)!

 

Wie het kleine niet waardeerd is het doel niet waard! Zijn hier leven over brengen naar planeten

hopelijk begrijpen jullie waarom wij "spacen" Hennep is de sleutel tot verrijkend geruststelling!

 

Moeten weer geïnspireerd worden (ruimtevaart) samenleving heeft geen gezamelijk doel meer

denken uit eigen belang schandalig! Zijn vergeten wat de ouderen voor ons hebben gedaan!

 

Wat is het grootste "terrorisme" tegenwoordig het wetenschappelijk "kapen" van the mind

tereur daden zijn afleidingen! Krities denken wordt dagelijks aangevallen nooit vergeten!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt waar meer dan 25 jaar tabak gerookt en maar denken dat ik het wel wist met mn grote kwekerijen en bakke stress....

Money als water maar ook ogen in de back of my head....en is dat het allemaal waard??

Ik heb de poorten van de hell gezien en stoppen met het gif (nicotine) heeft me 4 jaar van me leven gekost (JA gekost jarenlang slapeloze nachten alles, zwaar ADHD patient) maar sinds ik puur uit een bong (Roor straight tube) rook zijn mijn problemen voorbij....

En idd zoned what comes around goes around....nog nooit zo vrij gevoeld met zoveel positieve vibes en back up van iedereen en niet alleen medicinale gebruikers maar ook mensen uit de community zelf jong en oud die alles op zien frissen door alleen maar te share!!

 

:PEOPLE Sharing is Caring there is no way back....deel je shit deel je wiet rook samen en chill out..

Zet door gewoon aardig te zijn 3/4 van de wereld buitenspel omdat ze t simpelweg vergeten zijn hoe t moet...Mooi he??

Alle Titatoverlulle en sarcastische Fool on the hills zijn er al zat van en ik geef ze alleen als voorbeeld hoor DJBROERTJE!!!

 

Echt een slappe zak van zulke figuren achter hun schermpie....

 

Open en eerlijk en soms recht voor zn raap dat is Poldergrower en soms de Ms.

Binnekort is mijn spruit oud genoeg gaan jullie zien wat hij te zeggen heeft.

 

Gewoon genieten he Mac??

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt waar meer dan 25 jaar tabak gerookt en maar denken dat ik het wel wist met mn grote kwekerijen en bakke stress....

Money als water maar ook ogen in de back of my head....en is dat het allemaal waard??

Ik heb de poorten van de hell gezien en stoppen met het gif (nicotine) heeft me 4 jaar van me leven gekost (JA gekost jarenlang slapeloze nachten alles, zwaar ADHD patient) maar sinds ik puur uit een bong (Roor straight tube) rook zijn mijn problemen voorbij....

En idd zoned what comes around goes around....nog nooit zo vrij gevoeld met zoveel positieve vibes en back up van iedereen en niet alleen medicinale gebruikers maar ook mensen uit de community zelf jong en oud die alles op zien frissen door alleen maar te share!!

 

:PEOPLE Sharing is Caring there is no way back....deel je shit deel je wiet rook samen en chill out..

Zet door gewoon aardig te zijn 3/4 van de wereld buitenspel omdat ze t simpelweg vergeten zijn hoe t moet...Mooi he??

Alle Titatoverlulle en sarcastische Fool on the hills zijn er al zat van en ik geef ze alleen als voorbeeld hoor DJBROERTJE!!!

 

Echt een slappe zak van zulke figuren achter hun schermpie....

 

Open en eerlijk en soms recht voor zn raap dat is Poldergrower en soms de Ms.

Binnekort is mijn spruit oud genoeg gaan jullie zien wat hij te zeggen heeft.

 

Gewoon genieten he Mac??

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, daar bedoel ik niet mn gedachten mee nee.

Ik heb het over dingen die op je pad komen en hoe je daar mee omgaat als persoon.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ poldergrower-

ik begrijp niet waarom jij zoveel van mij denkt te weten en waarom jij de behoefte hebt om mij te wijzen op deze onzinnigheden.

over zere benen schoppen enzo?

 

We kennen elkaar totaal niet, jij weet niets van mijn handel en wandel en dan zulke praat?

Ik begrijp niet wat dat moet dienen.

 

Je moest is weten welke schenen er blauw geschopt zijn, en nee niet op een forum maar in real live.

dat deze zandbak op wf dus een zeer beperkt kader is, dat is toch duidelijk?

jammer en onnodig om dit zo op te schrijven, tenzij mij iets geheel ontgaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door het heel degraderend zandbak te noemen, vriend ga lekker op een zweef forum zitten en laten we hier over echte zaken praten die er toe doen en ga lekker bij je in de buurt in de zandbak spelen WEETJE met je 7500 posts,

het is nu de tijd om hier wat knaps neer te zetten en jou real life wil ik niet eens kennen want ik weet hoe je dealt van back in the day toen je ook nog bij Sannie over de vloer kwam en je jou Smackberry F2 in de shop wilde verkopen samen met die meuk van sjoerd wat ik persoonlijk heb getest en alleen maar herma bende opleverde??

Dat was pas tegen mensen hun zere been dus pak t op en wees informatief of je hebt hier niks te zoeken met 7500 post zonder info in de zandbak.....nou jij weer.

 

Goeiemorgen allemaal trouwens!!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar sinds ik puur uit een bong (Roor straight tube) rook zijn mijn problemen voorbij

Ik lees niet heel duidelijk welke problemen je bedoeld, maar volgens mij heb je er nog wel wat problemen over.

 

Wat is het wat je werkelijk wilt zeggen of wilt laten zien van jezelf PG?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet leest wat r staat kan ik niks aan doen maar door t stopen met tabak roken na 25 jaar kreeg ik best een probleem zoals boven

aangegeven neemt niet weg dat we allemaal onze ditjes en datjes hebben toch? Of zweef jij erboven op een tapijtje?

Ik ga zo even update poste en dat wil ik laten zien van mezelf dikke vette bio/organisch gekweekte amnesia haze, ik hoop dat je ook even komt kijken bospik?

Zou ik wel op prijs stellen....

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ditjes en datjes, daar ben ik wel benieuwd naar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben een bedrijf en een zoon....vrij druk zo met zn 2en (ik en mn vrouw) dan alle kweekgebeuren erom heen (binnen) en dit jaar hebben we geen buitenteelt aangezien ze volgende week een schutting komen plaatsen aangezien ik altijd buiten kweekte zonder hek om me tuin (koekeloer koekeloer).

Daarbij heeft NAW Seeds net 2 nieuwe soorten gedropped in Sanniesshop die op Opengrow zeer goed worden ontvangen en ook wat begeleiding nodig heeft.

Op Og hebben we topics die we al meer dan dan een paar jaar bijhouden en als je echt intresse hebt kijk je daar even....

 

Hier zijn de links:

https://www.opengrow.com/topic/47605-killaqueen-x-blue-hammerblue-hammer-f2-and-other-breeding-projects/

https://www.opengrow.com/topic/47416-green-manalishi-searching-for-the-best-cbd-strains/page__fromsearch__1

https://www.opengrow.com/topic/48103-naw-test-center/

 

Beetje veel om het even te kopiere naar wf, sorry

 

Dus dat soort ditjes en datjes...

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had toch het idee dat je andere ditjes en datjes bedoelde in je voorgaande bericht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vertel jij me dan eens welke ditjes en datjes jij bedoelde bospik?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet welke ditjes en datjes het zijn.

Enkel lijkt het er op dat (iets in) je op zoek bent (is) naar iets, of dat je iets wilt vertellen.

 

Wat was/is voor jou de reden om aan dit topic deel te nemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik reageer in elk topic maakt niet uit waar het over gaat, leuk man.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voel je je wel eens niet gezien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee niet echt woon op een boot in de polder 95% afgekeurd en zie bijna niemand maar is ook niet nodig want kijk is wat een connectie zo via het internet,

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké.

 

Mocht je eens wat kwijt willen, mag je me ook altijd een pb sturen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...