Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

komando

16X S5 Kiloknaller Deel 2

Recommended Posts

Is gewoon een vroege herfst denk ik Komando..

Zou me er niet teveel zorgen om maken.. dag 44 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi veld toppen man! Die bruine bladeren ziet er wel eng uit inderdaad, maar die zullen toch inderdaad wel gewoon dood gegaan zijn door gebrek aan licht en de "herfst".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me lekker :icecream:

 

 

Zou de volgende keer alleen wat meer dieven, aan die uitlopers helemaal onderaan heb je niks

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks allemaal :vape:

 

 

ik zou graag willen dieven, maar had geen zin om alles 1 voor 1 te gaan lopen dieven.. heb al weinig ruimte en dat zou al helemaal een ramp zijn geweest. zal wel veel fluff gaan opleveren onderin, dat wel..

 

moet ik die gele/bruine verdorde bladeren weghalen of gewoon laten staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beide kan..

 

De plant gebruikt zijn oude bladeren om te voorzien in bepaalde behoefte's.

Maar als ze leeg zijn, kunnen ze weg..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Komando

 

Mooi verslag man! Ook je vorige verslag. Veel uit geleerd en een hoop inspiratie op kunnen doen!

 

Ik blijf je volgen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb er een aantal weggeknipt

 

bic, dankjewel en ik ben blij dat je er wat aan hebt, daar doen we voor!

 

dag 47 12/12

 

1,5 liter water met regulator en 1 ml/l alga bloom en 3 ml/l boost gegeven

Edited by komando

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er nog goed uit.

Wat had je trouwens van je vorige ronde afgehaald?

Share this post


Link to post
Share on other sites

totaal was 1kg, hoop net zoveel te halen of natuurlijk meer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh dat is wel een mooie score, het lijkt erop dat deze ronde beter verloopt. had nog even snel je verslag door gekeken. maar het is altijd moeten te schatten. het zal in ieder geval geen slechte score worden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de hoofdtoppen zien er idd beter uit (wel kleiner en minder dik ), maar heb bij de vorige ronde onverwachts veel afgehaald van de kleinere toppen onderin, die brachten veel gewicht!

Edited by komando

Share this post


Link to post
Share on other sites

een tent vol snoep :icecream:

geur zal wel niet bij te houden zijn?

 

netjes komando! B)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks sensi!

is zeker een overweldigende geur, heerlijk zoet ook :dribble:

 

Sinds 2 dagen rook ik nu met een vaporizer en dit ding haalt echt alle smaak uit je wiet naar boven, heel anders dan in een joint. Nu vind ik de zoete wietjes lekkerder en zo kwam ik op het idee om suiker toe te voegen, maar na wat research schijnt appelsiroop heel goed te werken en ga ik dit dus proberen :innocent:

ik ga zo appelsiroop kopen, de komende waterbeurten ga ik dit dus oplossen en meegeven

 

sweetest s5 evahh :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

for real???? in mijn buurt ' schijnt' de eerste coca cola wietboer te wonen. of het echt de eerste is weet ik niet

 

maar je gaat je wiet tog FOCKING geen onbedoelde zooi mee geven ....

 

jezus zeg dies nie goed. pleur er dan ook een zoutoplossing bij en pleur in de toppen wat dextrose poeder word het ook lekker zoet van EN NOG ZWAARDER OOK.

 

shit had dit niet van je verwacht

 

wel mooie toppen btw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een overdreven reactie. Appelstroop of melasse wordt zo vaak gebruikt.

 

Je kunt het ook kopen als additief. BioNova VitaSol bijvoorbeeld.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor degenen die denken: waar gaat dit over?

 

hier een stukje van Jorge Cervantes over 'suiker' toevoegen aan je water voor je plantjes:

Molasses and Kool-Aid

Last year's August issue had a question about improving taste with Kool-Aid and molasses sugar. Could I get some advice about how much of the Kool-Aid packet and how much molasses I should add to a gallon of water?

AKrider

Via Internet

Dear AKrider,

Sugar is one of the main 'secret' ingredients in many fertilizers. I have a lot of experience with molasses, fructose and refined and raw sugar, but little experience with Kool-Aid. I've seen Kool-Aid used and haven't been impressed with the results. Plants will suck up all the sugar they can when it's applied to the soil at irrigation time.

We did an experiment about 10 years ago and found that buds swell about 20% when sugar is added to irrigation water during the last four weeks of flowering. The sugar could also be enhanced with other flavors, but the flavors don't always come through as a notable taste when the weed is smoked.

Determining the dose of sugar is very easy: Add enough to a container of room-temperature water so that the solution is saturated. This will be about one tablespoon per quart of water. Remember, roots can only absorb so much sugar. Over-applying sugar won't make buds swell any more, and it'll also attract ants and other curious critters. This is why some growers apply only one tablespoon per gallon of water. If plants take a lot of water because they're in a windy location outdoors, cut the dosage by as much as 90%. As you can see, you'll need to play with the dosage a little, depending upon the growing situation of each plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 3 planten die ik van boven water geef. 2 daarvan ga ik geen appelstroop geven.

 

Ben zelf ook benieuwd of het gaat werken :D

Edited by komando

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook, het klinkt wel als een hele makkelijke ingreep om de smaak, die ik misschien wel belangerijker vind dan de uitwerking, te verbeteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

melasse/molasse

ken en doe ik ook

 

appelsap/moes/limonade.. nee man...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was een tijdje offline.. heb niet alles kunnen volgen.

 

Gaat lekker met de s5'en! de herfst zit er al mooi in maar vind de toppen wat achterlopen. Misschien komt het door je celremmer of die aptus klap? Moeilijk te zeggen maar denk toch de remmer.

 

Planten nemen idd alles op wat je ze geeft, ook suiker maar zal eerder je smaak verkrachten en je wortels en zal geen meerwaarde geven in je smaak of opbrengst. Er zit genoeg smaak aan s5 en om de extra grammen hoef je het niet te doen. De puntjes liggen toch al hoger als Amnees mits goed gekweekt. Die extra grammen heb je eigelijk dus al.. ;)

 

Water is het beste voor de smaak.

 

Lekker puur water geven tot ze leegtrekken.

 

En ligt het aan mij of scrolt wietforum echt zo beroerd nu?

Edited by Cum Laude
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

for real???? in mijn buurt ' schijnt' de eerste coca cola wietboer te wonen. of het echt de eerste is weet ik niet

 

maar je gaat je wiet tog FOCKING geen onbedoelde zooi mee geven ....

 

jezus zeg dies nie goed. pleur er dan ook een zoutoplossing bij en pleur in de toppen wat dextrose poeder word het ook lekker zoet van EN NOG ZWAARDER OOK.

 

shit had dit niet van je verwacht

 

wel mooie toppen btw

Neem je pilletjes eens jongen, kun je krijgen bij de begeleiding.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...