Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vol zakje

Zitten Hier Paddo's Tussen?

Recommended Posts

Hallo, ik heb al wat ervaring met blowen en xtc maar ik zou graag eens paddo's proberen. Ik heb geen vrienden die ervaren zijn met paddo's dus ik zou niet zo goed weten hoe ze eruit moeten zien. Ik heb gisteren paddenstoelen gaan plukken maar ik weet niet of er degelijk paddo's tussen zitten. Zouden jullie me kunnen helpen selecteren en naar welke ik in het vervolg naar moet zoeken?

 

2vjnz0z.jpg

fyfmz8.jpg

o6jqc2.jpg

21aes6r.jpg

33pbxgh.jpg

30auvib.jpg

 

Het zou handig zijn moesten jullie zeggen welke juist waren of welke erop lijken want het is best moeilijk om voor de eerste keer direct de juiste te vinden in het bos...

Alvast bedankt! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan niet serieus zijn <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paddenstoelen waar je van gaat spacen groeien hier niet in de natuur. Het is ook nog eens gevaarlijk om zomaar paddenstoelen te gaan eten want er kunnen giftige bij zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ johnny je zit helemaal verkeerd die groeien hier zeker wel en 2 x per jaar!

 

Je kan er 2 eten in Nederland en nee dat ga ik je niet oplepelen vol zakje!

Ze groeien 2 x per jaar in nl tijdens vochtige perioden, en 1 daar van heet het puntige kaalkopje

mag jij verder gaan googlen en je huiswerk gaan maken!

Veel succes en wees voorzichtig

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dat is dus drugsvoorlichting anno 2014

 

 

bezoek de smartshop voor een doosje of laat het, zelf plukken zonder kennis = BAD!

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar volgens mij kun je die kennis vinden in de stoffige boeken, niet op je knieen in een veldje ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap wel dat er voorzichtig wordt gedaan met advies hoor, straks zeg ik ja die van foto xxx kun je wel eten.

Dag later ben je vergiftigd en ben ik schuldig....

 

Nee dank je je kan natuurlijk altijd eens met een ervaren plukker mee gaan voor wat real life kennis maar als noob gewoon wat padjes plukken is vragen om problemen.

 

Denk ook dat het lastig is de verschillen te herkennen als je niet weet waar je op moet letten, details zitten in een klein paddotje ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je geen verstand heb van paddos moet je er gewoon afblijven,als je ze zelf wil zoeken.

Of zoek idd iemand die weet wat hij zoekt en ga met hem mee.

 

Je kan ook naar een smartshop en kant en klare halen of een growkit.

http://azarius.nl/sm...ooms/grow-kits/

 

Huiswerk.

https://www.google.n...Ks2o67sBqragbgI

http://www.wietforum...-staan-er-weer/

 

Op je foto's staan geen paddos waar je van gaat trippen.

 

Oh ja...stel je even netjes voor als je wil.

http://www.wietforum.nl/forum/21-wie-is-wie-en-wie-is-hoe/

Edited by achterlijkeharry
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ johnny je zit helemaal verkeerd die groeien hier zeker wel en 2 x per jaar!

 

Je kan er 2 eten in Nederland en nee dat ga ik je niet oplepelen vol zakje!

Ze groeien 2 x per jaar in nl tijdens vochtige perioden, en 1 daar van heet het puntige kaalkopje

mag jij verder gaan googlen en je huiswerk gaan maken!

Veel succes en wees voorzichtig

Dat wist ik niet, je heb toch Mexicaanse en weet ik veel wat?

 

Geen ervaring mee eigenlijk maar lukraak paddenstoelen gaan eten lijkt mij ook niet echt verstandig. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je paddos wilt proberen zou ik , als ik je post zo lees met de fotos,

eens een bakje truffels uit de smartshop proberen.

Paddos zelf zijn helaas verboden in de smartshops maar de kweeksets zijn legaal.

 

Misschien een idee om een kweeksetje te kopen en ze zelf op te zien groeien en van te leren?

 

Ik zie dat je de nodige kennis mist van welke paddestoelen hallucinogeen zijn in nederland.

Dus pluk ze niet,  bovenstaande fotos zijn verre van de echte magic mushrooms op nederlands grondveld.

 

Nw

Edited by nederwierie

Share this post


Link to post
Share on other sites

3e lijkt op 1 van de lookalikes trip je 1 keer op ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gast iedereen probeert je hier te helpen

kom je weer met precies t zelfde aankakken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar zitten echte paddo s tussen k weet alleen niet of ze eetbaar zijn. Ze hebben trouwens bij albert hein ook mooie paddo s liggen champignon oesterzwam enz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou niet zo eigenwijs zijn en ze lekker laten staan. Haal gewoon een bakje truffels of een kweeksetje als je wil trippen maar ga niet lopen kloten met zelf geplukte als je er geen verstand van hebt.

 

Je hebt die kweeksetjes al voor een paar tientjes en je kan er meestal meerderen keren van oogsten. Paar jaar gelden ben ik ook begonnen met zoon setje van 3 tientjes en heb hier na meerderen flushes meer dan een halve kg nat van gehaald. Nu doe ik af en toe nog een kweekje uit een print of sporenspuit voor de lol maar hierbij moet je heel steriel werken dus is er meer kans dat het niet lukt als met zoon kant en klaar setje.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hallo, ik heb al wat ervaring met blowen en xtc

 

Maar geen ervaring met mycologie.Soortjes die je boven laat zien zijn giftig & op de zilverfolie ook trouwens.Kaalkopjes zijn het iedergeval niet.Ga eens een goeie paddenstoelenboek aanschaffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...