Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MillanO

Kweektent Installeren

Recommended Posts

Hallo beste mensen,

 

Ik heb de afgelopen weken me eigen flink verdiept in het kweken van wiet en heb al een goed beeld van hoe dit het beste te doen. Gemotiveerd een kweektent besteld en binnen gekregen. Toen de tent binnen kwam heb ik de zaadjes gelijk tussen 2 schoteltjes gelegd klaar om te ontkiemen. Nu wilde ik gisterenavond de tent op zetten samen met een vriend alleen staat deze nog steeds niet.

 

Ik dacht dat zo'n tent opzetten redelijk plug en play is maar ik snap er helemaal niets van. Ik weet totaal niets van dit soort dingen en hoe je zoiets in elkaar zet. Zeker de brandveiligheid is voor mij belangrijk dus wil ook niet zomaar iets proberen. Wie kan mij helpen deze tent in elkaar te zetten door aanwijzingen te geven?

 

http://www.greensell.nl/a-29354430/complete-kweektenten/complete-kweektent-dr-100-van-secret-jardin-600watt-verlichting-met-softbox/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

?? als dat al te lastig is vrees ik t ergste

 

maar vertel eens waar loop je zoal tegen aan

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja, ik ben totaal niet handig dus excuses daarvoor. Waar ik tegen aan loop is al waar ik moet beginnen? De tent staat al en er hangen nu 4 s haken aan een stang en 2 zwarte bandjes. Ik heb er ook geen boekjes of iets dergelijks bij gekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ik eerst beginnen met je filter plaatsen alsj dat nog moet doen als er alles in zit is een hels karwei en gewoon ff googlen lijkt moelijker dan et is paar youtube filmpjes ertegen aan en je komt al eind, of gewoon iemand inschakelen die verstand er van heeft lijk me voor jou beter want als je dalijk je schakelbord moet gaan opzetten kan je geen fouten permiteren anders heb je de kans dat je verkoold in bed ligt en dat wil je niet.

 

veel succes met de bouw mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

de basis zit er in... maar vraag me af wat eruit komt! fimpje

Ik wens je succes, dat ga je wel echt nodig hebben lijkt me

Edited by smellowmellow

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb laatst ook 3 uur liggen stoeien met een 1.20x1.20 secret jardin, een grote tent is makkelijker op te zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...