Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietNoob

wiet hoe ziet het dr uit?

Recommended Posts

hallo alemaal

denk dat ik hier de enige ben die (nog) nooit wiet heeft gerookt..

nu kom ik net thuis uit school en vind ik opeens een (denk ik) zakje met wiet in een stoel! ik weet niet precies hoe wiet eruit ziet dus ik weet niet of dit het is! het ruikt een beetje mint achtig ofzo en het zit in zon zakje dat je zo dicht kan duwen.

kan iemand mischien een plaatje posten hoe het eruit ziet?

(oja ik ben 12.....)

mn pa of mn zus zal nu denk ik druk aan het zoeken zijn naar dit zakje... ze zeiden altijd dat ze niet rookten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het oproken als het goed voelt dan is het wiet als het slecht voelt is het geen wiet hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruikt het naar mint? Welke kleur is het? Als het wit is, dan is je familie denk niet aan de wiet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke bedankt

maar wat nu....

ik denk dat ik het zelf maar ga uitproberen met een vriend van me....

aleen hoe? nu heb ik aleen wiet maar wat heb je nog meer nodig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

men neme een vloeitje, een sigaret of shag, (hoeft niet perse) en een tipje en men draaie een stickie/joint.. Zo draait men

 

ow en wij zijn allemaal niet verantwoordelijk voor de verdere gevolgen!! :no

 

Greets chris :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
oke bedankt

maar wat nu....

ik denk dat ik het zelf maar ga uitproberen met een vriend van me....

aleen hoe? nu heb ik aleen wiet maar wat heb je nog meer nodig?

Het is behoorlijk veel als ik zo zie kijk of je van iemand die je kent een lange vloei kan krijgen en vraag meteen of hij het voor je draait doe het rustig aan en doe de helft daarvan er ongeveer in, beetje verspreiden en rook het rustg op denk niet dat het raar is als je na de eerste hijs heel erg begint te hoesten en een beetje dizzy word dat is normaal laat hem gewoon een paar minuten liggen na elke hij of paas hem door aan die maat van je dan weet je wanneer je genoeg hebt gehad als hij aan begint te slaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en et is ook vrij normaal dat je de eerste keer weinig voelt.. je lichaam kent et spul nog niet.. dus bewaar zowieso een klein beetje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het voor een 12 jarige niet normaal om wiet te proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind het voor een 12 jarige niet normaal om wiet te proberen.

Idd ik vind dat je het gewoon kunt doen wanneer je je er goed over voelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ow en wij zijn allemaal niet verantwoordelijk voor de verdere gevolgen!! :D

Natuurlijk ben je WEL mede-verantwoordelijk. Ik vermoed dat het een geintje is, maar als dat verhaal van wietNoob "serieus" is vind ik dit beslist niet leuk. Om te beginnen vind ik dat hij veel te jong is om wiet te gebruiken (ja, noem me maar gerust een ouwe ***), maar wat ik om eerlijk te zijn nog erger vind is dat die knaap misschien nog nooit tabak heeft gerookt.

Laat dat dan vooral zo!!!

Het heeft me verdomd veel moeite gekost om van die rotzooi af te komen en dat gun ik niemand.

Er zijn plenty methodes om van wiet te genieten zonder je gezondheid naar de donder te helpen.

Maar nogmaals, beste wietNoob: wiet gebruiken kan heel prettig zijn, maar naar mijn gevoel kan je beter nog een poosje wachten. De kans lijkt me groot dat je er dan alleen maar meer van zult genieten.

Als je het toch doet, doe het dan in elk geval NIET ALLEEN!

Zorg dat er iemand bij is met ervaring, die je kan helpen en geruststellen als je je beroerd of zelfs angstig gaat voelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is behoorlijk veel als ik zo zie kijk of je van iemand die je kent een lange vloei kan krijgen en vraag meteen of hij het voor je draait doe het rustig aan en doe de helft daarvan er ongeveer in, beetje verspreiden en rook het rustg op denk niet dat het raar is als je na de eerste hijs heel erg begint te hoesten en een beetje dizzy word dat is normaal laat hem gewoon een paar minuten liggen na elke hij of paas hem door aan die maat van je dan weet je wanneer je genoeg hebt gehad als hij aan begint te slaan.

De helft is volgens mij te veel. Hij is nog maar 12 en heeft nog nooit gerookt. Zelfs als het een zakje van 1 gram is is het nog te veel denk ik. Ik kan niet zien hoe groot die zak is, kan net zo goed een zak van 3 gram zijn...

I zou er iig niet te veel indoen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja en et is ook vrij normaal dat je de eerste keer weinig voelt.. je lichaam kent et spul nog niet.. dus bewaar zowieso een klein beetje :no

Ik weet nog goed mijn eerste keer, en ik was verre weg van nuchter! Ik kon niet eens meer bewegen, ik lag op bed en zat gewoon vast :D. Er zat niet eens zoveel in dat jointje. En als je lichaam het nog niet kent dan merk je er naar mijn mening veel meer van.

 

WietNoob: Denk er eerst eens goed over of je het wel 100% zeker wilt, je bent nog erg jong en de kans op verslaving is er!! Ik zou klein beginnen en zo min mogelijk tabak gebruiken, omdat je nog nooit gerookt hebt. Rustig aan doen, en zorg er zeker voor dat er iemand bij is die ervaring heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rookte mijn eerste jointje toen ik in de 1e klas zat. Toen was ik 14 ofzo... Misschien ook vroeg, maar als je er normaal mee omgaat is het niet zo erg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of koop gewoon een hashpijpje, kan je bij wel redelijk wat winkels krijgen.. in nijmegen bijvoorbeeld bij PowerHouse, is gewoon een klerenwinkel, en hier zullen ze nie moeilijk over je leeftijd doen.. of ga naar een tabakswinkel en koop een gewone tabakspijp.. hier een plukje verpulverde wiet indoen, aansteken en roken maar, zo heb je ook geen kans verslaafd te raken aan de tabak

(ikzelf rook ook al enkele jaren met mate jointjes met tabak, maar ik moet nog steeds nix van sigaretten of joints met veel tabak hebben! ga d'r letterlijk van over me nek, dus zo'n vaart zal het zowieso niet lopen met de tabaksverslaving :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik rookte mijn eerste jointje toen ik in de 1e klas zat. Toen was ik 14 ofzo... Misschien ook vroeg, maar als je er normaal mee omgaat is het niet zo erg.

Dat is het juist :D ... wat is precies normaal ermee omgaan.

ik ben sinds ik ben begonnen(ongeveer anderhalf jaar geleden) bijna elke dag wel een keer stoned geweest, en daar zijn er nog meer van. Ik ken ook mensen die het een paar keer hebben gedaan maar het nooit meer willen doen en mensen die het bijv. 1x per maand doen. Ieder heeft zijn eigen opvatting over wat normaal is, ik vind elke dag blowen normaal en een ander vind één joint per maand al teveel.

 

Je kunt niet vantevoren weten hoe je uiteindelijk erop reageert, misschien bevalt het je zo goed dat je het vaker gaat doen en misschien wil je het nooit meer in je leven gebruiken.

 

Mijn advies: Als je het echt wilt proberen moet je het gewoon doen, maar als je echt met blowen wilt beginnen zou ik het zolang mogelijk uit proberen te stellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja en et is ook vrij normaal dat je de eerste keer weinig voelt.. je lichaam kent et spul nog niet.. dus bewaar zowieso een klein beetje  B)

Ik weet nog goed mijn eerste keer, en ik was verre weg van nuchter! Ik kon niet eens meer bewegen, ik lag op bed en zat gewoon vast :no. Er zat niet eens zoveel in dat jointje. En als je lichaam het nog niet kent dan merk je er naar mijn mening veel meer van..

hm ik heb ooit een stuk gelezen waarin stond dat je niet direct van de THC high wordt, maar van de stoffen die je lichaam aanmaakt als reactie op de THC.. daardoor zou het komen dat je de eerste niets voelt, omdat je lichaam dan nog geen THC kent.. heb nog ff geprobeerd dat stuk op te zoeken, maar tevergeefs :no en ik voelde de eerste keer ook erg weinig, beetje duizelig, maar kon ook best door de tabak komen..

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had de eerste keer (ongeveer een jaar geleden) ook al wat gedronken maar ik merkte niet veel, stond alleen een kwartier een beetje trillerig op mijn benen, dus ik dacht: is dat het nou?

en de volgende keer dat ik het probeerde was het echt veel beter :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
of koop gewoon een hashpijpje, kan je bij wel redelijk wat winkels krijgen.. in nijmegen bijvoorbeeld bij PowerHouse, is gewoon een klerenwinkel, en hier zullen ze nie moeilijk over je leeftijd doen..

Nou, daar zullen ze bij PowerHouse wel blij mee zijn, deze publiciteit.

Denk nou eens na! Dit forum is publiek. De burgermeester van Nijmegen kan dit ook lezen en morgen een stel platte petten op ze afsturen.

Laten we nou dit forum als volwassenen gebruiken, ook al is nog iedereen dat. Doe dan in elk geval alsof en realiseer je dat er -voor je het weet- kamervragen komen.

"Is het de minister bekend dat op wietforum.nl minderjarigen, twaalfjarigen zelfs, worden aangemoedigd tot het gebruik van tabak en drugs...?" Wat denk je dat die minister gaat doen???

Misschien moeten sommigen even hun berichten editen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke jongens

ik denk dat ik dus nog beter even kan wachten. ik heb trouwens ook geen idee hoe ik aan al die andere dingen die je nodig hebt moet komen dus ik zou wel moeten. ik stop het nu even weg en misschien komt het over een paar jaar wel weer eens van pas. bedankt voor alle reacties. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...