Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

KoeKoe

Goede Coffeeshop Gezocht Tussen Rotterdam En Amsterdam

Recommended Posts

Hallo,

 

Wij hebben morgen een dagje ingepland om naar onze buren te gaan maar we weten niet goed waar naartoe.

Zijn er leden onder ons die een goed voorstel hebben met mooie wietjes in aanbieding zoals diesel haze en dergelijke...

 

We zouden graag is in een klein stadje gaan waar het gezellig is ...

 

 

Iemand tips, altijd welkom!

 

Thx, Dan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den haag dus?

ja zou ideaal zijn, ken je daar een goedje met goede hazesoortjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de info, Het zal creemers, tullip en dizzy duck worden... Deze avond als ik terug ben misschien een rookverslagje van de soortjes die ik er gevonden heb!

 

Groetjes,

Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

dizzy duck zal ik niet gaan, echt een baggerzooitje de laatse tijd! het was vroeger altijd me vaste shop'je maar nu echt niet meer, vraag je om Shatter (critical amber ice) proberen ze je ice hash aan te smeren en de casey jones voor 11 euro wil ik niet eens over beginnen 2 straten verderop bij de greenhouse betaal je ook 11 euro en is die zonder overdrijven 2 keer zo goed..

 

Als je goedkoop uit wil zijn en voor haze wilt gaan zou ik naar No limit gaan alle haze 45euro voor 5 gram of 18 euro voor 2 gram.

bij de mazzelaar (wel echt goedkijken vaak is het ook bagger) hebben ze amnessia 35 euro voor 5 gram geloofde ik.

Florence verkocht vroeger altijd wel goeie super silver haze voor 8,50 de gram maar weet niet zeker of dat nog steeds zo is.

 

Verder heeft cremers en greenhouse ook een keuzen aan goeie haze'jes maar daar je betaal je wel weer voor, en als je echt gek wil doen zal ik naar Smokeys gaan en vragen naar de casey jones 20euro voor 1.7gram maar het is echt een knal wietje 9 van de 10 keer!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dizzy duck zal ik niet gaan, echt een baggerzooitje de laatse tijd! het was vroeger altijd me vaste shop'je maar nu echt niet meer, vraag je om Shatter (critical amber ice) proberen ze je ice hash aan te smeren en de casey jones voor 11 euro wil ik niet eens over beginnen 2 straten verderop bij de greenhouse betaal je ook 11 euro en is die zonder overdrijven 2 keer zo goed..

 

Als je goedkoop uit wil zijn en voor haze wilt gaan zou ik naar No limit gaan alle haze 45euro voor 5 gram of 18 euro voor 2 gram.

bij de mazzelaar (wel echt goedkijken vaak is het ook bagger) hebben ze amnessia 35 euro voor 5 gram geloofde ik.

Florence verkocht vroeger altijd wel goeie super silver haze voor 8,50 de gram maar weet niet zeker of dat nog steeds zo is.

 

Verder heeft cremers en greenhouse ook een keuzen aan goeie haze'jes maar daar je betaal je wel weer voor, en als je echt gek wil doen zal ik naar Smokeys gaan en vragen naar de casey jones 20euro voor 1.7gram maar het is echt een knal wietje 9 van de 10 keer!

thx man, ga ik zeker eens proberen :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rotterdam:

 

Trefpunt spacecake 5,- lekkere Shiva

Pluto spacecake 5,-

Witte de With White Widow en AK47 erg sterk! als je naar binnen wil moet je 21+ zijn

Geeltje Blueberry aanrader lekkere zoete wiet

Bob Marley White Widow wel nat maar goeie stoned geen zitplek

Sky High goeie Amnees

Out Of Time goeie Amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gouda koffieshop Oya

Rotterdam de stichting = wel alleen afhaal en om te zitten ga je dan naar reefer.

Utrecht Coffeeshop High & Low=erg mooi

 

groeten van Tuintjuh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dizzy duck zal ik niet gaan, echt een baggerzooitje de laatse tijd! het was vroeger altijd me vaste shop'je maar nu echt niet meer, vraag je om Shatter (critical amber ice) proberen ze je ice hash aan te smeren en de casey jones voor 11 euro wil ik niet eens over beginnen 2 straten verderop bij de greenhouse betaal je ook 11 euro en is die zonder overdrijven 2 keer zo goed..

 

Als je goedkoop uit wil zijn en voor haze wilt gaan zou ik naar No limit gaan alle haze 45euro voor 5 gram of 18 euro voor 2 gram.

bij de mazzelaar (wel echt goedkijken vaak is het ook bagger) hebben ze amnessia 35 euro voor 5 gram geloofde ik.

Florence verkocht vroeger altijd wel goeie super silver haze voor 8,50 de gram maar weet niet zeker of dat nog steeds zo is.

 

Verder heeft cremers en greenhouse ook een keuzen aan goeie haze'jes maar daar je betaal je wel weer voor, en als je echt gek wil doen zal ik naar Smokeys gaan en vragen naar de casey jones 20euro voor 1.7gram maar het is echt een knal wietje 9 van de 10 keer!

Hey,

Heb overtlaatste zoals je zei de mokeys bezocht en voor de casey jones gegaan en moet zeggen dat die heerlijk gekweekt is en heerlijk god aankomt!

Komt me bekend voor dat smaakje, maar moet zeggen dat zn supreme ook wel lekker is daar.

 

Is er ook wel zeer vriendelijke bediening en zeer leuke sfeer en dan ook niet al te druk want daar hou ik niet van! No limits ben ik ook geweest voor canalope haze en moet zeggen die viel als een bom in :-) Was echt zo tam van dat ik amper nog zin had om naar de auto te stappen ! Echt een killer. Wat ik wel moet meedelen is dat ze zeggen dat je 1.7 krijgt in smokeys maar eens aangekomen thuis heb ik het nagewogen en het was maar 1.5 op weegschaal dus zijn ze niet echt eerlijk en veel te duur voor wat je krijgt.

 

Ook naar dizzydick geweest waar je lekker casey joes kan krijgen en veel goedkoper!!

 

Maar toch als ik moet kiezen ga ik voor de casey jones ! Echt een topper en zeer goed gekweekt niet normaal!!!!

 

RESPECT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gorinchem.

 

de vrolijke gaperd.

de bovenstad.

 

 

de havenzicht is daar ook maar die vragen te veel geld voor wat ze geven vaak is een gram maar 0,8

behalven als je blonde vrouw ben met dikke tetten, dan krijg je wel de juiste hoeveelheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal me oma ff langs sturen. Die is hoog blond en heeft grote tetten al moet je ze wel eerst op een potlood rollen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...