Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lion61

Wederom Op Steenwol Slab

Recommended Posts

Als dat niet uitmaakt? Gavita of Dimlux? ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik raad jou een petroleum lamp aan.

Dan kan je die op je bureau zetten en een keer wat boeken lezen ipv alles maar te vragen

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat niet uitmaakt? Gavita of Dimlux? ;-)

 

Tsja dat is moeilijk te beantwoorden ik ben tevreden over Gavita en ik ben tevreden met Dimlux en vooral met de Dimlux controller en de functie's daar van.

Ga niet je met Co2 kweken koop dan maar een Gavita want een schakelklok is goedkoper dan een controller van Dimlux

Edited by lion61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje Lion61!

 

Jij ook bedankt Amecheesia voor weer zo'n fijne opmerking.......wat zitten er toch een aantal mensen op dit forum met lekker directe negatieve invloeden, bah bah. Reageer dan gewoon niet als je net niet leuk kunt houden. Heeft geen zin toch of wel?

 

Ik heb de hele week echt ontzettend veel zaken ingelezen hier om zoveel mogelijk helder te krijgen en als ik dan graag wat meer wil weten over ervaringen die mensen hebben met deze 2 lampen krijg je weer zo'n fijn bericht.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mede tuiniers,

 

Hier weer een update van mijn dames.

De dames hebben nu een lengte van gemiddeld 80cm

De foto's zijn van gisteren dus ze zijn alweer wat langer :D ze krijgen sinds 3 dagen ook te eten volgens bloei schema dat betekent

5ml Flora Grow

10ml Flora Micro

15ml Flora Bloom

2ml Bio Bloom

Deze hoeveelheden zijn natuurlijk wel per 10ltr.

 

Het bovenstaande betekent dat er in het vat dan een EC is van 1.2 en een PH van 6.2

Ik verhoog de EC nu tot 1.5 en zet de PH op 5.8

 

Dit doe ik omdat mijn vat bij 1.3Ec en Ph5.7 een drain gaf van 0.8 en Ph 5.1

Dus ik heb mijn voeding verhoogt en om de Ph omhoog te krijgen en meer drain 3 voedingsbeurten verlengt heb van 3min tot 4min.

De max temp is 28gr

Min is 21gr

En de Rv is gemiddeld 65%

Co2 word op dit moment niet toegevoegd omdat mijn fles Leeg is :angry: dus ik doe 1week met 10kg dus ik ga nog minder afzuigen, morgen komt mijn

Co2 fles (fles met duikpijp) waar mee ik deze weer kan vullen en er komt nog een 10kg fles bij zodat ik niet meer zonder kan zitten.

 

De lampen staan op 1150w en hangen op 80cm.

Dan nu wat foto's op de foto's lijken sommige bladeren een beetje geel maar dat is niet zo ze zijn wel wat lichter van een groene kleur maar datkomt wel goed met de hogere Ec.

 

med_gallery_30327_17534_2990860.jpg

 

 

gallery_30327_17534_675182.jpg

 

Vragen beantwoord ik weer graag en op en aanmerkingen zijn ook welkom

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...