Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Coops

Graag Advies Voor Optimale Hps Setup.

Recommended Posts

Eerst onkosten eruit halen, daarna uitdelen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk hoor Coops,

Gewoon lekker hobbyen. Al heeft Racker weer een punt, dat je wel je kosten er uit moet kunnen halen.

We zijn toch zeker Sinterklaas niet..

 

Maar uitgaande van een normaal kweek hobby, heb je echt geen controller nodig,

zeker niet als je de warme zomermaanden stil ligt..

 

Suc6 jonge,,

Laat eerst nog maar even zien wat je denkt te gaan kopen, voordat je geld uitgeeft..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je onkosten haal je in zo'n setup er al uit door niet meer naar de shop te gaan?

 

Ik zou voor de Maxi controller gaan als dat binnen het budget past.

 

Je bereid je iniedergeval goed voor dat je wat gaat kopen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks allemaal! :D

 

@Racker; ik begrijp heel goed wat je zegt, maar ik wil het echt voor mezelf en anderen houden en er zit geen bedoeling aan om er geld aan te gaan verdienen zoals gezegd. Zowieso even afwachten hoe het gaat verlopen, maar wanneer vrienden/bekenden van me mee profiteren zal ik er wel een onkostenvergoeding voor vragen natuurlijk. Dat lijkt me heel normaal en dan heb ik er na verloop van tijd de aanschafkosten wel een keer uit. Dat is wat mij betreft prima en zij hebben een vertrouwd goedkoop medicijn/wietje in tegenstelling tot wat ze in de shop betalen!

 

@oude racker; Jij ook bedankt voor je reactie en jij snapt het......lekker hobbyen, heb er zin in! :verrygood

Zal me nog even melden als ik zover ben, maar heb het vrij helder nu denk ik wat ik nodig heb.

 

@ Johnny_Sack; Begrijp me niet verkeerd, maar ik rook normaal niet. Het is puur medicinaal bedoeld. Ik hoef geen olie, tabletten en andere dingen meer aan te schaffen en zie de lol er van in om dat zelf te gaan maken van verschillende soortjes en te zien wat voor resultaat dat met zich mee brengt.

Ik heb gisteren nog een en ander doorgelezen wat de maxi controller betreft, vind het wel interessant maar het past eigenlijk niet in mijn budget en vraag me af hoe noodzakelijk het is. Ja, sommige hier zullen wel niet goed van me worden dat ik er zo lang over doe, maar ik heb me eerst helemaal hier ingelezen wat kweken betreft en daarna ben ik pas naar de setup gaan kijken......en ja, ook daar neem ik mij de tijd voor! :likken: Het is veel geld voor mij en ik wil er dan ook het beste uithalen natuurlijk!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oude rocker: Tevreden? :likken:

 

Gorilla Growtent 150x150x240!!! (Heb er hier nog niemand mee gezien, reden?!)

Dimlux 1000

S-Vent Torin Stalenbox 1500

Phresh inline filter 1500

S-Vent Trafo 1.5A

Schakelkast 1000

MABO automatische blusser

Combiconnect slang

 

Hoor graag jouw en of andermans mening, maar denk dat ik wel goed zit.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wist niet dat hier gorillas verkocht werden.......Toptent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal hem je morgen laten zien.

Mijn eerste indruk van de kwaliteit is erg goed.........en hoog!! :whistle:

 

En ja, gewoon hier in NL gekocht!

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar ik wil het echt voor mezelf en anderen houden en er zit geen bedoeling aan om er geld aan te gaan verdienen zoals gezegd.

 

Gorilla Growtent 150x150x240!!! (Heb er hier nog niemand mee gezien, reden?!)

MABO automatische blusser :verrygood

 

Zo'n grote tent, alleen voor jezelf??

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik eerder al gezegd, als ik iets doe dan wil ik het ook goed en met mooi materiaal doen! Wil proberen alles goed te doen en zo tot het beste resultaat te gaan. Daar zit ook uitdaging in voor mij.....hobby dus!

 

Al moet ik wel zeggen dat ik ook schrok toen de tent gisteren stond qua grootte, had het toch echt wel een stuk kleiner verwacht! Er werd me geadviseerd om 120 of 150 te nemen en toen dacht ik, dan maar de net wat grotere omdat dat makkelijker te regelen is qua klimaat. Zo werd hij in de shop ook aangeprezen, maar toen ik daarheen ging had ik op gevoel de Gorilla 150 tent al elders besteld omdat die vanuit het buitenland moest komen.

 

Ik ben van plan misschien maar 1 a 2 keer per jaar te draaien. Zomers niet denk ik. Voor mezelf medicinaal en voor anderen die het kunnen gebruiken. Wat over blijft gaat naar een vriend van me tegen een acceptabele vergoeding. Hij is fulltime smoker, haha.

 

Eerst maar eens starten en zien hoe dat tomaten kweken me afgaat! ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je hem kwijt kunt, ja dan is het idd gemakkelijker kwa klimaat.

Verder en dat vind ik zelf heel erg prettig om te doen,

zet ik altijd een dag tevoren, mijn (voedings)water in het hok..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb jij ook een 150?

Vind het even zo snel niet terug in je laatste verslag...In de shop zeiden ze dat 150 erg veel verkocht wordt. Idd werkruimte genoeg en plaats voor attributen.

 

Die hoogte is denk ik ook erg ideaal! ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooruit dan maar haha....... :dribble:

 

www.bestgrowproducts.com

 

Het is een beginnend bedrijf die allemaal beurzen afgaan om daar volgens eigen zeggen uitsluitend de beste kweekartikelen te vinden en die in de verkoop te gooien. Ze kopen samen met een bedrijf uit Engeland in en importeren dus samen uit Amerika om kosten te drukken met grotere aantallen.

Als je een tent besteld moet die dus nog verzonden worden uit Engeland omdat ze nog geen opslag en showroom hebben. (wordt aan gewerkt)

Duurt maar 3 dagen max.

 

Bij interesse gewoon een mailtje sturen of bellen, mailcontact was echt super!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...