Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guerilla_army

Hollands Hoop, De Serie

Recommended Posts

in de jaren 80 en 90 stond er mais tussen de wiet in Groningen..( zie posts van onze legend Dame Blance )...mja...die boeren durven niet meer.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hollands hoop......tja de wiet is beter dan de serie, het komt niet los op 1 of andere manier.

 

Van de makers van Penoza, dan zijn ze er niet op vooruit gegaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond het wel een grappige serie eigelijk.

 

Nooit bij nagedacht dat kwekers in nog kwader daglicht kunnen worden gezet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Penoza .... :punk:

 

Hollands hoop .... :thumbsdown:

 

 

En toch blijf ik kijken net als utopia :likken:

Edited by criticalwidow
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Penoza was inderdaad stukken beter. Hollands Hoop is echt een slap aftreksel daarvan, maar inderdaad wiet hè. :D We blijven dus kijken. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Penoza, dat ga ik eens ff opzoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mis juist wel een beetje de wiet in die serie. Lieten ze een takje met wiettoppen zien en dat zag er meer uit als een sateprikker met stukken mos erop geplakt ofzo.

 

Het is meer een crimi soap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het leken mij onvolgroeide henneptoppen, geen wiet. Maar ik zag wel een keer (witte) bloeiharen langskomen, dus dat verhaal in het AD dat er alleen mannelijke planten gebruikt waren klopt niet. (En kan ook niet kloppen natuurlijk.)

 

Edit: Stomme autocorrect.

Edited by Aquar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het over deze "toppen" in de aflevering van 18 oktober:

gallery_37858_17549_3302.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zien er inderdaad niet al te echt uit. :) Ik bedoelde de toppen die je zag tijdens het knippen. Sorry, geen afbeelding...

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, dan heb ik het toen even gemist. Toen ik deze dingen zag nam ik aan dat ze altijd wel dat soort "toppen" zouden gebruiken. Als ze niet zo dicht in beeld zijn dan valt het wellicht niet eens op. Al helemaal niet als je het bekijkt op de beeld"kwaliteit" van uitzending gemist :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op NPO uitzending gemist zijn de uitzendingen enkel tot aflevering van 15/11 meer te zien... iemand die weet waar de rest nog te bekijken is? Heb al een aantal afleveringen gemist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ze eventueel downloaden als je overweg kan met NZB bestandjes? Bijvoorbeeld even zoeken op nzbclub.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er waren maar 8 afleveringen volgens mij.... die van de 15e was de laatste ....toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar alle afleveringen doen het al niet meer op uitzending gemist.

 

Alleen met een abonnement op NPO plus.

 

Zag dat er een dvd van is uitgebracht. Misschien dat ze daarom niet meer beschikbaar zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met het programma gemistdownloader kan je ook niet meer beschikbare uitzendingen downloaden. Heb ik toevallig een keer ontdekt. Kwestie van de link naar de aflevering kopiëren en in het programmaatje plakken. Werkt altijd. Zelfs ondertitels zijn te downloaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...