Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
alex111

waar in het huis drogen

Recommended Posts

ik vroeg me af of ik in men verwarmings kot binnekort men topjes kan late drogen of is het daar tog niet ideaal ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogen doe je in een hok waar het volledig donker is en waar een kamertemperatuur heerst. Ook moet je hok aangesloten zijn op een afzuiger met filter....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeft niet persee aangesloten te zijn op een filter, het is wel handig voor de stank overlast maar is niet persee nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je noet wilt dat je huis gaat stinken doe dan maar een goede afzuigertje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat bij 1 top!!!

 

Bij grotere hoeveelheden is een afzuiger+filter toch echt wel een must!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik flikker alles in de kruipruimte LV nihil en er komt geen hond en zo donker als de tering!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar ik heb maar twee planten

en ben niet echt van plan om een afzuig systeem te gaan kopen ofzo.

dus meschien gewoon in een kast waar het donker is ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb op dit moment de toppen in een kast op de zolder van mn ouders hangen. M'n pa was er wat minder blij mee, maar ja je kan niet alles hebben :D . De eerste 60 gram is al klaar om gerookt te worden, nu de rest nog.

 

grz einst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kast in een goed systeem als drooghok: donker en luchtvochtigheid enigzins makkelijk te controleren. Weed kan hierin rustig een maandje drogen.

 

Zara

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb op dit moment de toppen in een kast op de zolder van mn ouders hangen. M'n pa was er wat minder blij mee, maar ja je kan niet alles hebben :P . De eerste 60 gram is al klaar om gerookt te worden, nu de rest nog.

 

grz einst

.........hahha, die pa........ :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe erg is de stank? Kan de wiet van een handjevol planten te drogen worden gehangen in een kast zonder filter op een afgelegen plaats? (afgelegen: dichtstbijzijnde huis +- 100 meter, openbare weg meter of 20)

 

Of kun je het op zo'n afstand nog ruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe erg is de stank? Kan de wiet van een handjevol planten te drogen worden gehangen in een kast zonder filter op een afgelegen plaats? (afgelegen: dichtstbijzijnde huis +- 100 meter, openbare weg meter of 20)

Of kun je het op zo'n afstand nog ruiken?

lol, nee hoor.. dat zou maar erg zijn..

gewoon de kamer sluiten, wiet in de donkere kast hangen en elke dag verluchten als je geen afzuiger hebt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel met afzuiging, maar zonder filter.

 

en de ruimte waarin de kast staat kan niet afgesloten worden, simpelweg omdat er geen deuren zijn :verrygood (drie maal een doorgang van 10 m2 ofzo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm ik neem mijn woorden terug begint irritant te worden die lucht

hoe duur is zo'n filter en waar kan je die krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit een beetje met t zelfde probleem.. Ik woon in een flat met nog een huisgenoot die geen wiet (meer) rookt. Nou wil ik ook t kweken weer oppakken alleen nou moet t niet zo zijn dat de hele flat en het appartement naar wiet stinkt.. Hoe is dit een beetje makkelijk op te lossen? We hebben een fietsenschuurtje maar dan zal waarschijnlijk ook de hele gang naar wiet gaan stinken.. Iemand een Idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

ik had ut ook gewoon op me kamer liggen te droge zonder afzuiging

zolang je de deur van je kamer dichthoud ruik je niks

maar als je je deur open doet en komt binnen lopen dan ruik je het

maar naa 5 minuten ben je er aan gewend en ruik je het niet meer

en ik had me raam ook gewoon open en buiten rook je ut niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bij mij is 't best kut... k mag wel kweken maar niet oogste van men ma... doe ik natuurlijk wel maar waar en hoe :verrygood .. pfuuf want als ons mam die toppe ziet hange dan flipt ze... haha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het zelfde probleem :D weet ook nog niet hoe ik het ga oplossen bij maat hangen of zo zal der wel iets op vinden :smoke :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...