Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

10 X Amnesia Haze Onder 600 Watt

Recommended Posts

Jeetje dat wordt wel erg warm

 

Maar stank overlast beter filter mischien optie?

Zou me even rustig houden

 

Succes

 

GreetZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag een Bud o scope gekocht in de growshop, met deze microscoop zou je beter kunnen zien wanneer de wiet rijp is, maar wat ik erdoor zag was nagenoeg niks! Wat een verspilling van geld weer. Ik heb maar besloten dat morgen alles om gaat want ik heb geen centen meer voor een andere microscoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja is goed, zal ik doen met een slot aan de binnenkant om vervelende geurtjes binnen en agenten buiten te houden. [/sarcasme]

 

Denk jij echt dat ik de komende week doodleuk op een locatie ga zitten knippen met een slecht filter waar de agenten net zijn geweest? Ehm, denk dat gerust als je dat denken wilt. ;)

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, het is me gelukt door de bud 'o scoop te kijken, het onding blijkt een sweetspot te hebben waardoor je even wat trichomen te zien krijgt. Aangezien de meeste doorzichtig zijn heb ik besloten de planten nog even te laten staan. Die Oude Rukker gaat nog gelijk krijgen straks. ;)

 

Overigens zijn de Amnees stekken alsnog aangeslagen en had ik eigenlijk de Kollosus zaadjes nog even niet hoeven ontkiemen. Nou ja, we zien wel waar ik ze laat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg uso31 op het balkon als je verders thuis niks heb.

Geen buitenkweek meer voor mij, althans niet op deze locatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow dan ga ik ze meteen zetten! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag 3 kwart van de oogst binnengehaald. Sommige toppen hadden nog wel even gemogen en in een perfecte wereld was dat ook gebeurd. Ook had ik wel wat meer onderuit kunnen dieven en de planten beter moeten ondersteunen met bamboe o.i.d. Ondanks dat verbeterpunten vind ik het een geslaagde kweek, waar ik tevreden op terugkijk en weer e.e.a. van opgestoken heb. Zo bleek het erg lastig om de achterste planten water te geven, ik kon er net wel/net niet bij en morste regelmatig. Verre van ideaal en dat is terug te zien in de ontwikkeling van de betreffende planten. Dát ga ik de volgende ronde absoluut anders aanpakken. Het autopots systeem is wat ik zeker wil gaan proberen, maar of dat de komende of de daaropvolgende ronde wordt ben ik nog niet helemaal uit. Sowieso worden het 25 literpotten i.p.v. 18literpotten en vijf of zes i.p.v. tien die uiteindelijk negen werden.

 

De eindscore wordt niet bekend gemaakt zoals ik al zei, want Skunkmonster zette me aan het denken dat gewicht geld is. Maar het zou me verbazen als het 1 op 1 is. In dat geval word ik zo blij dat ik de vlag uithang met een ons wiet er aan en het toch bekend maak hier. Als ik de 1 op 1 niet haal en een kilo scoor ben ik ook zeer content, daar niet van. Indien de opbrengst meer als twee ons onder de kilo wordt dan stap ik af van de leus dat licht gewicht is en zal een boos mailtje sturen naar de persoon die die onzin heeft bedacht. :P

 

Bedankt voor het meelezen en de reacties aan een ieder die dit topic gevolgd heeft. Er was wat minder animo als bij mijn vorige topics en er ging dit keer ook veel minder fout dus dat zie ik als een pluspunt.

 

Fijne avond gewenst, neem maar van mij aan dat ik die heb vanavond.

 

Groet.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou al niet meer doorgaan daar man. Succes met je wietje, ben benieuwd naar je score

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel Oude Rukker, als je eens in de buurt bent roken we er een! :)

 

@ Starter 1.0, op mijn huidige kweeklocatie is de politie niet geweest, dus reken maar dat ik doorga. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, alles is geknipt, wat een werk ben bekaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat je geen eindgewicht bekend gaat maken, dat is toch wel een beetje de kroon op een kweekverslag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is ook zo, maar ik heb er mijn redenen voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je wel de reden waarom niet met ons delen? meschien kanjou reden ons ook iets wijzer maken

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ik vrees dat ik dat niet kan doen. Misschien de volgende kweek weer als die er komt. Het spijt me voor de anticlimax, maar soms heb je dat, such is life.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach,, voor de echte home grower,

is het eind gewicht van onder geschikt belang in het plezier van het kweken en het roken van je eigen wietje.

Geniet er maar lekker van jonghe..

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is dat Oude Rukker, het gaat om de kwaliteit niet de kwantiteit. Dank je wel dat komt helemaal goed!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wissel elke kweek van locatie. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...