Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

10 X Amnesia Haze Onder 600 Watt

Recommended Posts

Klopt, maar deze bladeren waren echt wel leeg.

 

@ Klaas Canna, ik vergistte me, ze zijn 70 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 42 bloei.

 

Gister heb ik de planten de aanbevolen hoeveelheid voeding volgens het schema van Biobizz gegeven. Ze hebben groei, bloei en topmax gehad. De fishmix ben ik mee gestopt en heeft zijn werk gedaan. Alle planten gaan nu weer nagenoeg gelijk op. Verder geen bijzonderheden te melden.

 

gallery_6495_17510_10112.jpg

 

gallery_6495_17510_86927.jpg

 

gallery_6495_17510_130721.jpg

 

gallery_6495_17510_32159.jpg

 

gallery_6495_17510_33634.jpg

 

gallery_6495_17510_33727.jpg

 

Ik klaag niet en wens u allen een goedenacht!

 

Dilago.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er goed uit hoor..

Heerlijk gezonde dames,, ze glimmen er over maar net niet te.. Netjes hoor.. :)

 

Ik hoor niks van je testje met reveggen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je. :)

 

Die stekken valt nog niks over te melden want ik zie nog nagenoeg geen verandering. De bloemen ontwikkelen niet verder en worden bruinig, maar verder ogen de planten wel gezond. Misschien is het beter om de beginnende bloemen te verwijderen bedacht ik me vandaag. Wat denk jij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ik je geen zinnig antwoord op geven..

Dat is waar ook, van rukken word je blind! :likken:

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 51 bloei. Ik heb de planten weer de hoeveelheid voeding gegeven die wordt aanbevolen door Biobizz.

 

De herfst begint zich onderaan te tonen en dat mag ondertussen ook wel. De plant linksachter is duidelijk de achterblijver, evenals de andere twee planten op de achterste rij, hoewel in wat mindere mate. Deze drie planten kan ik ook het lastigst bij met water geven en dat is te zien in de ontwikkeling. Voor de volgende ronde wil ik daar iets op verzinnen. Bijvoorbeeld nog grotere potten gebruiken en wat minder planten zetten.

 

gallery_6495_17510_20504.jpg

 

gallery_6495_17510_133717.jpg

 

gallery_6495_17510_94156.jpg

 

gallery_6495_17510_32707.jpg

 

De stekken voor de volgende ronde staan al klaar. Een paar heb ik tijdens de groei gestekt en bij wijze van experiment ook een paar tijdens de bloei, hetgeen monstercropping genaamd wordt. Door de stress worden de planten krachtiger naar verluid. Vandaag of morgen zoek ik de beste vier tot zes stekken eruit en begin dan met voor te groeien zodat ze direct in de bloei kunnen als het hok weer vrij is.

 

gallery_6495_17510_39863.jpg

Ze staan er niet helemaal bij zoals het hoort, maar dat komt helemaal goed!

 

And that's all the news!

 

Goedenavond en de nachtbrakers goedenacht gewenst!

 

Dilago.

Edited by dilago
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker hoor.

 

je loopt 20 dagen voor en ik zeg je eerlijk bij jou staan ze er beter bij.

 

als ik op dag 51 ook zulke mooie toppen zou hebben ...

 

wat haal je hier uit eigenlijk?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik een pvc pijpje van rond 110 om de achterste planten voldoende te kunnen bewateren, zonder me door de planten te moeten worstelen..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker hoor.

 

je loopt 20 dagen voor en ik zeg je eerlijk bij jou staan ze er beter bij.

 

als ik op dag 51 ook zulke mooie toppen zou hebben ...

 

wat haal je hier uit eigenlijk?

Tja, het is jouw eerste kweek en mijn derde. Wat ik hier uithaal weet ik niet, maar ik hoop op een kilo.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is mijn doel ook en een beetje :likken:...

 

maar bij mij gaat het niet worde denk ik

 

ik hoop dat je het haalt ouwe het is je van harte gegund.

 

 

mvg mapitolover

 

 

 

MVG mapitolover

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, nog een kleine update.

 

Ik heb de beste stekken en de twijfelgevallen vandaag onder 600 watt gezet op 18/6. Van de stekken die ik bij wijze van experiment tijdens de bloei heb gesneden, is er maar een geworteld. Dit is ook een beetje aan mijzelf te wijten aangezien het licht wat ze kregen ook niet alles was.

 

gallery_6495_17510_218244.jpg

Nu maar kijken hoeveel het redden.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stekken zijn al wat bijgetrokken en daarom heb ik de lamp er wat dichter op gezet. In de gauwigheid ben ik vergeten om ze te dompelen in het biologische middel Bugdeath. Dat zal ik alsnog doen, want voorkomen is beter dan genezen.

 

gallery_6495_17510_187417.jpg

De nieuwe generatie staat alweer klaar.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stekken zijn vandaag gedoopt in 10 ml Bugdeath verdunt met een liter lauw water. Vervolgens heb ik wit zand op de toplaag gedaan. Geen foto's gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 58 bloei. Ik merk dat de planten minder beginnen te drinken. De toppen zijn al lekker aangedikt en ik vraag me af of deze planten de 70 bloeidagen wel vol gaan maken.

 

Van de kleinste plant links achterin is een tak afgebroken, die bezweek onder het gewicht van de top. Helaas net op een plaats waar ik niet bij kan zonder de andere planten uit het hok te halen en dat durf ik in dit stadium niet meer aan. Ook de andere planten hebben moeite het gewicht te kunnen dragen. Een les voor de volgende keer.

 

gallery_6495_17510_127906.jpg

 

gallery_6495_17510_98402.jpg

 

gallery_6495_17510_39819.jpg

 

gallery_6495_17510_72323.jpg

 

gallery_6495_17510_90546.jpg

Rond de 25% van de trichomen is amberkleurig.

 

Fijne avond gewenst,

 

Dilago.

 

P.S. De stekken zijn al wat bijgetrokken. Wat opvalt is dat de stek die ik tijdens de bloei heb gesneden aan een inhaalslag bezig is.

 

gallery_6495_17510_47433.jpg

De uiterste linksboven is 'm.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:icecream: gaat lekker ouwe

 

ik denk niet dat je de 70 dagen haalt en is ook niet erg denk ik aangezien hoe ze eruit zien

 

 

succes ik volg je

 

 

mvg mapitolover

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de planten rijp zijn zijn ze rijp, ik zou blij verrast zijn als dat binnen 70 bloeidagen lukt maar zo te zien gaat het wel die kant uit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik heb vandaag nog even in het oude topic van Komando gekeken ter vergelijking en denk dat je gelijk hebt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloei dag 62. De temperatuur is mooi stabiel, met de lamp aan 24 graden en met de lamp uit 20 graden. Vandaag heb ik de planten nogmaals 1 ml groei, 4 ml bloei en 4 ml topmax gegeven op een liter water. Gezamenlijk hebben ze 20 liter opgedronken, waarbij de grootste planten wat meer namen. Dit was de laatste voedingsbeurt die ze gehad hebben, vanaf nu begin ik met spoelen. Ik hoop dat ik er een kilo kan afhalen, maar de tijd zal het wel leren. Foto's volgen morgen.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...