Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HUFFnPUFF

Wietforum Opruiming?

Recommended Posts

Wat er ook allemaal tegen kan zitten en niet goed kan lopen en niet gecommuniceerd word, enz, enz, frustratie is iets waarvan de oorzaak bij jezelf ligt.

Het ligt nooit aan iets in je omgeving of in dit geval aan een forum.

Dus als je gefrustreerd bent door dat er bijvoorbeeld dingen op een forum niet "lekker" lopen, kijk dan eens naar jezelf en zoek de ware oorzaak. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommigen lezen wellicht de titel verkeerd.

"forum opruiing"

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... ik snap t niet sannie is toch nog steeds de admin hier of niet ? Daar zie ik wel posts van op opengrow maar niet beschikbaar voor wietforum ?

 

Of iig voor zn mods onbereikbaar ?

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dacht dat er ouwe spullen ter verkoop werden aangeboden zo aan de titel te lezen, maar gezien andere bedoeling van deze topic is de vraag nog steeds waarom de chef van WF op deze Nederlandstalige gedeelte niet meer post, is me nog steeds niet duidelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schuld of geen schuld. Ik mis wel de leerzamen en revolutionare topics waar ik zelf zo veel van geleerd heb. Ervaren mensen trekken andere ervaren mensen aan, ik weet niet of het zo is maar als er daadwerkelijk veel ervaren mensen gebanned worden dan brengt dat het niveau van dit forum wel naar beneden. Zeuren heeft alleen geen zin, misschien kunnen de verbannen mensen weer terug verwelkomd worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oohh maar 119 pagina s met members met een M na een snelle selectie blijft er nog maar 1 over :likken:

 

Appeltjesroker...

 

Masteryero of madscientist??

 

Ik ken niemand van die mensen, maar als het nu een quiz is geworden dan zou het wel zo leuk zijn dat als iemand het goed heeft geraden dat het dan ook bevestigt wordt appeltje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar nogmaals het is totaal niet relevant wie ik ben/was,...

 

Dat andere mensen er een quiz van willen maken kan ik niks aan doen ;)

 

......

Share this post


Link to post
Share on other sites

M is de eerste letter van de naam uit die tijd,..

 

Je ging er hier ook zelf in mee. Als ik A zeg, zeg ik ook B. Maar we leven in een vrij land. Je bent niet tot antwoorden verplicht ;) Beetje jammer, maar verder vond ik je bijdrage aan dit topic wel interessant dus tot zo ver :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zei helemaal geen a of b ,..

Geef op ze minst de eerste letter! Haha

Daarop zei ik M,.. ;) niet dat men een quiz moest gaan maken,...

 

 

maar verder vond ik je bijdrage aan dit topic wel interessant dus tot zo ver :tu

O ik heb nog niet eens iets bijzonders gezegd,.. wat ik al eerde zei, over bepaalde onderwerpen wil ik niet eens mijn mond open doen ;) ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijkbaar dachten anderen daar anders over..

 

Maar serieus als de mods al geen contact krijgen bij sannie.... dan is t toch een stuurloos schip ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien aanmelden bij opengrow en een topic open gooien .

met de vraag :

waarom post sannie niets meer op wietforum.nl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Worm ooit op het oude HD geweest? dat was toen der tijd best hightech hoor ;)... stond op het laatst zelfs een hele handleiding hoe je een koelwagen kon ombouwen tot rijdende kwekerij,... ;) , Voor Sannie daar weg ging stonden er ook genoeg topic's over zijn bacto's, (was ie toen ook al mee bezig) Ufo lampen, maar ook de kleine kweker was gewoon gewaardeerd, HD was toen in mijn ogen best wel een erg goed forum, en dat het toen offline is gegaan, heeft dit forum veel goeds gedaan. ;).. De mensen die niet per pm waren benaderd, kwamen als nog wel ;) omdat hun forum er niet meer was. ;)

 

 

Nope ben nooit op het oude HD geweest, ik was toen nog niet bezig met kweken van wiet alleen met het roken. Ik weet dat het oude HD voor die tijd een top forum was, daar is het internet gebeuren gestart en er is veel informatie van HD na het op zwart gaan hier op WF beland. Het nieuwe HD heb ik wel een tijdje rond gehangen daar zijn de oude topics ook nog te vinden in het archief al is het zoeken daar helemaal een drama.... HD is nog steeds een schat aan informatie alleen erg moeilijk te doorgronden. Koelwagens is uit, nu graven mensen een gat en bouwen een atoombunker om in te kweken :D

 

Is Sannie daar niet vertrokken toen HD zelf de admin taken aan een ander had overgedaan om een stapje terug te doen en het forum op zwart ging? Sannie heeft toen dit forum overgenomen van Nirvana en later na de hack is Stijloos hierbij gekomen om te ondersteunen in het onderhoud en managen van WF toch?

 

Dat er mensen via PM benaderd worden om ergens anders te komen posten is volgens mij niks mis mee. We leven in een ´vrije wereld´ dus iedereen is vrij om te gaan en staan waar hij/zij wilt. Ik heb dat zelf ook wel eens gedaan en ben zelf ook wel eens benaderd. Zo ben ik ook op het nieuwe HD gekomen...

 

Dat wf.nl goede informatie bevat zal ik zeker niet ontkennen,. maar als het niet word onderhouden zal de goede informatie steeds moeilijker terug te vinden zijn. Misschien voor oude rotten op het forum die blind de weg kunnen vinden geen probleem,.. Maar als andere fora's wel onderhoud plegen op hun systemen,.. zal de ooit zo vooraanstaande forum ook vanzelf naar de achtergrond worden geschoven ,..

 

 

 

Ben het met je eens dat zonder goed onderhoud infromatie voor nieuwe leden slecht te vinden is. Het zoeken is via WF echt een drama en het is ook erg jammer dat de growguide en stroomcalculator het niet meer doet. Maar gelukkig heb je nog Google die vind alles terug ;) .

 

Of die nieuwe fora de schat aan informatie die hier op WF te vinden is ooit gaan inhalen dat waag ik te betwijfelen met de gewijzigde wetgeving...

 

Misschien is het een idee voor de mensen, die het slechte onderhoud aan het hart gaat , Sannie te benaderen om dit forum over te nemen. Als het hem toch allemaal niks scheelt dan wilt hij WF vast wel van de hand doen voor een schappelijke prijs.

 

 

 

.... ik snap t niet sannie is toch nog steeds de admin hier of niet ? Daar zie ik wel posts van op opengrow maar niet beschikbaar voor wietforum ?

 

 

Sannie is Admin en eigenaar van WF en OG.

 

Op opengrow post Sannie ook maar heel sporadisch, zie je hem ook bijna niet meer en heeft het forum nagenoeg dezelfde problemen als WF.

 

Zo moeilijk is Sannie niet te vinden, je kunt tijdens kantooruren zo bij hem en knutsel op de koffie gaan in Zaandam maar of hij dat leuk gaat vinden..

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is Sannie daar niet vertrokken toen HD zelf de admin taken aan een ander had overgedaan om een stapje terug te doen en het forum op zwart ging? Sannie heeft toen dit forum overgenomen van Nirvana en later na de hack is Stijloos hierbij gekomen om te ondersteunen in het onderhoud en managen van WF toch?

 

Bijna goed ,.... :innocent: ;) ook klopt de tijdlijn niet helemaal,... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Google openen bio sannie invoeren en gij hebt het adres...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke bijdrage Worm. Geschiedenisles op WF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien kunnen de verbannen mensen weer terug verwelkomd worden?

 

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...